Конспкт інтегрованого заняття для молодшої групи " Врятуємо ліс від сміття"

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття ( ознайомлення з природнім довкіллям, художня література, образотворча діяльність) для дітей молодшої групи Мета: розвивати мислення, зв’язне мовлення , увагу, уяву, пам’ять. Продовжувати вчити дітей любити природу, турбуватися про її чистоту та збереження. Вчити дітей правилам сортування сміття, донести важливість даної процедури для екології нашої планети. Вчити дітей слухати та аналізувати прозовий твір, відповідати на запитання за змістом твору. Продовжувати навчати дітей малювати нетрадиційними техніками малювання, а саме штампами, зубною щіткою та губками. Виховувати любов до природи, бажання дбати про неї.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Конспект інтегрованого заняття ( ознайомлення з природнім довкіллям, художня література, образотворча діяльність) для дітей молодшої групи

« Врятуємо ліс від сміття!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала : вихователь молодшої групи

Богомоленко Олена Петрівна

 

Мета: розвивати мислення, зв’язне мовлення , увагу, уяву, пам’ять. Продовжувати вчити дітей любити природу, турбуватися про її чистоту та збереження. Вчити дітей правилам сортування сміття, донести важливість даної процедури для екології нашої планети. Вчити дітей слухати та аналізувати прозовий твір, відповідати на запитання за змістом твору. Продовжувати навчати дітей малювати нетрадиційними техніками малювання, а саме штампами, зубною щіткою та губками. Виховувати любов до природи, бажання дбати про неї.

Матеріали: оповідання В. Сухомлинського « Соромно перед соловейком»; лист від жителів Марсу; дидактичні ігри  «Що добре, що погано для природи»,  « Ознаки весни», «Впізнай пташку за голосом», «Сортуємо сміття», « Відгадай, хто заховався»; клейонки, серветки, зразок, ватман, зубні щітки, кухонні губки, штампи з картоплі, фарби, палітри, фонова музика « Шум лісу».

Хід заняття:

Психогімнастика:

 Годі діточки вже гратись!

На заняття час збиратись.

Тож у коло всі ставаймо,

І заняття починаймо.

Не просто слухати, а чути,

 

Не просто дивитися, а бачити,

Не просто відповідати, а й міркувати,

Дружно і гарно працювати!

 

Узялись ми всі за руки,

Веселіше стало нам,

Бо у групі всі ми друзі!

Посмішки даруєм вам!

 

- Дітки , погляньте, якийсь незвичайний конверт лежить у нас на підвіконні. Давайте відкриємо і поглянемо , що там.

« Звернення  від жителів Марсу-марсиків до маленьких землян садочка

Ми на своїх космічних кораблях часто відвідуємо вашу Землю, нам дуже подобається краса вашої природа. Такої краси ми ще не зустрічали ні на одній планеті. Але зараз відбуваються якісь страшні речі: у ваших лісах ми бачимо багато сміття, випалені ділянки, зламані гілочки та злякані звірята. Що відбувається, чому земляни хочуть знищити свою красу? Якщо ви можете чимось допомогти, зробіть щось.»

-         Дітки, нам треба вирушити до лісу  та подивитися, що там відбувається. Але спочатку , пригадаймо, яка зараз пора року? (Весна)

-         Які ознаки весни ви можете назвати? ( сонечко зігріває землю, природа прокидається, з’явилася травичка, квіти, квітнуть дерева, повернулися птахи з вирію, ведуть активне життя звірята)

Вихователь:  Ви молодці! Все пригадали. Залишилося лише повторити правила поводження в лісі.

Д/г «Що добре і що погано для природи» ( повторити , чого не можна робити в лісі)

-         Тепер ми готові вирушати:

Вирушаймо!

Ось вузька доріжка,

У нас веселі ніжки.

На вузьку доріжку

Ступають наші ніжки.

Підем на носочках,

Тепер як ведмедики,

трохи пострибали

І до лісу дістались.

Вихователь: Ось ми й дісталися до лісу.

-         Скільки різних голосів чути. Хто це, дітки?

-         Дидактична гра : « Впізнай пташку за голосом» ( вчити розрізняти пташок по їх співу)

-Молодці , малята всіх пташок відгадали, але одна пташечка ось сидить на гілочці та щось хоче нам розповісти. Що це за птах? ( Соловейко) . І він хоче розповісти одну історію. Сідайте на ковдрочку та уважно слухайте.

Переказ оповідання В.Сухомлинського : «Соромно перед соловейком».

Обговорення оповідання:

-Чому дівчатка зробили зупинку в лісі?

- Хто співав їм чарівну пісню?

- Що зробила Оля?

- Що зробила Ліда?

- Перед ким Ліді було соромно?

Вихователь: Дітки погляньте на галявину. Там справді багато сміття, люди засмітили ліс. Пропоную прибрати сміття

-         Дидактична гра «Сортуємо сміття» ( скло, папір, пластик)

Вихователь: - Дітки, подивіться , як чисто та гарно стало в лісі. Навіть звірятка позбігалися, але вони ще бояться нас , тому не виходять. Давайте відгадаємо хтро прийшов.

-Дидактична гра «Відгадай, хто заховався»( розширити знання дітей про диких тварин та їх зовнішній вигляд)

- Молодці малята: чистоту у лісі навели, із звірятами погралися. А тепер нам треба повідомити макрсиків, що ліс врятовано, усе довколо чисто та гарно. Пропоную повернутися до садочка та завітати у художню майстерню та намалювати квітучу лісову галявину.

Раз, два, раз, два,
Весело йдемо.
Раз, два, раз, два,
Весело біжимо.
Раз, два, раз, два,
Весело стрибаємо
І відпочиваємо

    Вихователь: -Ось ми вже й повернулися до садочка. Давайте тепер пройдемо до нашої майстерні та розділимося на три команди. Ми будемо виконувати колективну роботу нетрадиційними техніками малювання, тобто незвичайними: перша команда малюватиме травичку зубними щітками, друга команда буде малювати квіточки штампами з картоплі, а третя -метеликів кухонними губками.

Пальчикова гімнастика:

Квіти

Зранку всі чудові квіти
весело розкрились
І до сонці потягнулись,
І росою вмились.

(Тильний бік долоні лежить на столі,
пальці зібрані  в жменю,
потім долоня розкривається, пальці розходяться.)

Починаємо працювати під приємний шелест листя лісових дерев.

А тепер почекаємо поки висохне наш малюнок та надішлемо його марсикам , щоб вони побачили, який чистий наш ліс.

Підсумки:

-Дітки, куди ми з вами сьогодні ходили?

-Чому ми ходили до лісу?

- Як ви думаєте, чи будуть марсики задоволені нашою працею?

- Чи сподобалося вам заняття?

 

 

 

docx
Додано
17 вересня 2023
Переглядів
767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку