Учні знайомляться з новою лексикою з теми частини тіла, граматичними структурами I have..., She \He has.... вчаться використовувати їх у мовленні
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Клас: 2
Тип уроку: комбінований
Тема уроку: Моя зовнішність. Частини тіла
Мета: ознайомити з новими ЛО з теми, виявити рівень знань та вмінь учнів за тепою уроків, формувати навички монологічного мовлення на рівні мікровисловлювання, формувати навички читання;розвивати фонематичний слух, розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію, навчити підбирати необхідні слова по змісту. збагатити знання учнів, зацікавити дітей у вивченні іноземної мови, виховати повагу один до одного, розвивати любов до наполегливої праці.
Обладнання: підручкик English 2// Karpiuk Oksana, робочий зошит, засоби наочності у вигляді записів на дошці, роздаткові матеріали, демонстраційні картки, плакати, комп’ютер, відеоматеріал з теми для фізкультхвилинки
ХІД УРОКУ
I. introduction
1.Greeting
Good morning! Take your sits. How are you today? (Діти по черзі відповідають: I’m fine, I’m good, I’m in a good mood…).
2. Warming up.
- мовленнєва зарядка
T: What is your name?
How old are you?
Is she Olena?
Is he Mykola?...
3.Phonetic drill
Sound [W].(Розповісти, як утворюється звук.Починаємо вимовляти як український звук У, а потім вимовляємо звук В.)
Why do you cry,Willy?
Why do you cry?
Why, Willy?
Why,Willy?
Why,Willy? Why?
Children, who want go to the blackboard and choose letter and sound?
W U E C A B
[e] [k] [w] [æ] [b] [ᴧ]
4. Check your homework
1) The pupils read their homework.
2) Work on the card
5.Aim
Play a game “I know English alphabet”
(на дошці висить малюнок на якому потрібно зєднати букви у алфавітному порядку, і тоді діти дивляться, яке зображення у них вийшло)
Look on the blackboard and say what can you see?
At this lesson we’ll learn about parts of the body.Also we’ll read the text, complete the sentences, play some games, learn new words, drew a toy. At the end of the lesson you must name the parts of your body.
Let’s start our lesson!
ІІ. Main part
1. Play the game”Bingo”
2. Vocabulary presentation
1) робота з картками
Учитель показує картки і називає, що на них зображено, учні повторюють слова по 2-3 рази. Учитель кріпить картки на дошку.
2) Гра «Увага»
Учитель пропонує учням заплющити очі й знімає одну із карток.Діти розплющують очі і дивляться , якої картки не стало.
3) Впр.1с.86
I read and you repeat after me.Учитель називає слова, що відповідають малюнкам, учні повторюють і вказують на потрібний малюнок.
4) Work in pair
3. Grammar lab
Вчитель показує структуру I have. . і She/He has… і пояснює її вживання
Вчитель показує ляльку і описує з учнями її.
4.Speaking
The pupils describe the toys.
5. Physical Activities
(фізкультхвилинка « Head Shoulders Knees And Toes»)
6. Reading
1) Pre-reading.Учні повторюють буквосполучення, які вже вивчили ir, er. Ur,whВчитель звертає увагу на буквосполучення ear та звук [ıǝ], що йому відповідає.
2) Reading. Ex.5p.87
7. Listening.
Pre-listening activities:учні повторюють назви кольорів
Listening:
Учитель роздає малюнок клоуна, і читає речення, а учні повинні розфарбувати його відповідно до почутого.
Post-listening:учні звіряють своюроботу із роботою, яку показав вчитель після почутого.
8. Writing
ІІІ.Final part
1. Hometask
Ex.6 p.87- copy
2.Summarizing
Do you like our lesson?
What new words do you learn?.
How are you??