18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

конструкторсько -будівельна гра

Про матеріал
кострукторсько -будівельна гра з використанням паличок Кюхзенера для дітей середньої групи
Перегляд файлу

 

 

 

Конспект

конструкторсько – будівельної гри

у середній групі

«Нова вулиця мого мікрорайону»

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

Вихователь ДНЗ № 10

М. Чернігова

Шинкаренко Н. М.

 

 

 

 

Завдання : Формувати у дітей здатність до експериментування , творення нового, творчості, прояву творчої ініціативи.

Надавати дітям можливість самостійного вибору, відмови від заданого шаблону , зразка.

Виховувати почуття патріотизму, бажання зробити свою малу Батьківщину кращою.

Вчити колективно створювати задуми будівель, разом реалізовувати їх, розподіляти обов’язки, добирати потрібний матеріал.

Сприяти спорудженню групи об’єктів , об’єднаних одним змістом.

Вправляти в узагальнених способах конструювання  ( створення цілого з деталей шляхом комбінаторики).

Створювати умови для творчого спілкування дітей , вправляти у вільному спілкуванні з дорослими.

Вчити відповідати на  запитання не відхиляючись від  їх змісту ,  розвивати пояснювальне мовлення , пам'ять , увагу, мислення .

Привчати об’єктивно оцінювати результати  своєї роботи та роботи однолітків.

Заохочувати до активного прояву самостійності, бажання зробити щось нове, не схоже на інше.

Обладнання :кольорові лічильні палички Д.Кюїзенера , «чарівна коробка».

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Малята, погляньте, що я вам принесла.

(Заношу до групи чарівну скриню.)

Як ви думаєте , що у ній може бути?

(Діти висловлюють свою думку.)

Вихователь:А давайте я вам загадаю загадки, а ви відгадаєте , а тоді і здогадаєтеся , що у скрині.

До нас сестриці в гості завітали,

Вони всі рідні , але всі зовсім різні.

Одні високі, інші низенькі,

Одні червоні , інші синенькі.

Кольорів багато мають.

Дітей навчають,  з ними грають,

Нехай тепер малята відгадають.

Вихователь: Хто здогадався, що ж тут у коробці? Так, у мене кольорові палички.

Діти , а навіщо вони до нас у гості прийшли? Що можна з ними робити.?

( Рахувати, порівнювати, вимірювати, будувати)

Вихователь: А чи добре ви з ними знайомі? Ану скажіть мені , яка паличка найкоротша? А яка найдовша?

Чи подобається вам будувати з паличок? Що тобі ….подобається будувати? А тобі…?

А сьогодні ми з вами будемо будувати нову вулицю у нашому мікрорайоні.. Які вулиці є у нас на Шерстянці? Ми ж сьогодні побудуємо ще одну гарну та яскраву вулицю.

 Пам’ятаєте я вам читала казочку про кольорові палички?

Ану пригадайте , де жили палички?

(У одній коробці .)

Чи було  їм зручно? І що вони зробили?

(Побудували собі будинки.)

Нашим паличкам теж незручно, то може ми їх теж збудуємо будинки та розмістимо їх на нашій новій вулиці?

Погляньте, я їх ось уже виставила з коробки, кожну сім’ю розмістила на тарілочки. Давайте визначимося , хто буде будувати будинок для білої сім’ї, для чорної , для жовтої, для червоної та синьої.

(Діти обирають собі палички з яких будуть будувати .)

 Перед тим, як приступити до роботи скажіть, хто будує будинки? То ж ми зараз з вами будемо будівельниками .

Тоді давайте згадаємо віршика про будівельника і наберемося сил перед роботою.

Ми будуємо наш дім,

Гарно жити буде в нім.

Рівно ми кладем цеглини,

Швидко зводим усі стіни

І покрівлю примайструєм,

Фасад гарно пофарбуєм.

Ми працюєм залюбки,

Ми сьогодні молодці!

От ми з вами і відпочили і сили набралися можемо тепер приступати до роботи.

(Діти беруть палички , розміщуються за столами і починають будувати. В ході роботи вихователь звертає увагу на правильність роботи , надає допомогу, коригує процес.)

 

Вихователь: Діти, а на нашій  з вами вулиці  крім будинків буде щось ще?. Так нам потрібно посадити дерева , кущі, квіти, щоб наша Шерстянка була найкращим районом у місті. Не забудьте обудувати  з паличок дерева, може хто квіточку. Прикрасьте нашу вулицю.

 

(Діти доповнюють вулицю деревами, квітами, лавочками тощо.)

 

Давайте тепер поглянемо на нашу вулицю. Ой, яка вона гана! Що тобі… найбільше подобається на нашій вулиці? А тобі…?

Мені теж дуже вже вона подобається. Я б згодна там була б  і пожити.

Давайте ми тільки її назвемо , щоб вона мала назву. Як назвемо нашу вулицю? (Яскрава, барвиста, кольорова)

(кожна дитина висловлює думку)

Вам сподобалось сьогодні будувати? Чи хотіли б ви , щоб у нас у мікрорайоні була насправді така вулиця.? На наступний раз ми з вами обов’язково будемо будувати щось нове, але таке ж цікаве.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 січня
Переглядів
171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку