«Конструювання з паперу. Виготовлення подарунка до 8 Березня»

Про матеріал
Вчити дітей вирізати смужки паперу; різати папір ножицями по лініях розмітки, правильно склеювати деталі. Творчо працювати, розвивати окомір, почуття міри, координацію рухів при склеюванні; логічне мислення при виконавчих і конструкторських уміннях, творчих здібностях. Виховувати старанність, акуратність, основи трудової культури, естетичне почуття і смак.
Перегляд файлу

Тема : «Конструювання з паперу. Виготовлення подарунка до 8 Березня»

Мета. Вчити дітей вирізати  смужки паперу; різати папір ножицями по лініях розмітки, правильно склеювати деталі. Творчо працювати, розвивати окомір, почуття міри, координацію рухів при склеюванні; логічне мислення при виконавчих і конструкторських уміннях, творчих здібностях. Виховувати старанність, акуратність, основи трудової культури, естетичне почуття і смак.

Обладнання: матеріали для демонстрування послідовності та техніки виконання роботи; шаблони; ТЗН; відео-фізкультхвилинка; кольоровий картон, папір; простий олівець; гумка; серветки ; ножиці; клей ПВА; пензлі для клею; клейонка.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.



Хід уроку:

1. Підготовка класу до проведення уроку.

          До початку уроку чергові учні розкладають на робочі столи шаблони , трафарети виготовлені на попередньому уроці

2. Організація класу.

Всі  сідайте тихо, діти,

Домовляйтесь не шуміти,

Руки гарно піднімати,

Чітко влад відповідати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати.

Щоб не було у нас мороки.

Всі готові до уроку?

Тож гаразд, часу не гаєм

І урок  розпочинаєм.

3. Актуалізація опорних знань

3.1 Бесіда про весну.

- Діти подивіться на екран і прочитайте загадку, спробуйте її відгадати

Зійшли сніги, шумить вода,

Земля вже квіти викидає

Буяє травка молода

Все мертве оживає

Коли діти, це буває… (весною)

-         Молодці, а яка пора  року наближається? (весна)

3.2. Робота в парах.

-         Подивіться на листочки, які лежать у вас на парті і підкресліть тільки весняні місяці (на листочках написані всі 12 місяців)
Працювати ви будете в парах ( робота в парах)

-         Які місяці ви підкреслили? (березень, квітень, травень)

-         Подивіться на екран.

     Як ви вважаєте в якому місяці це відбувається? ( У березні)

-         Чому ви так вважаєте? (тому, що на деревах тільки бруньки)

-         А зараз?    (квітень)

-         Чому? (Починають розквітати дерева, тому цей місяць називається квітень)

-         І наступний малюнок, в якому місяці?

  (травень, тому що буяють трави)

-         Подивіться на екран, на ньому зображено весняні квіті.

А які весняні квіти ви знаєте? ( відповіді дітей)

3.3. Розповідь  про 8 березня.

-         Яке весняне свято наближається? ( відповідь дітей)

-         Що ви можете розповісти про це свято? ( відповіді підготовлених дітей)

Міжнародний жіночий день має давні традиції. Його відзначали ще в Стародавньому Римі.

 

Виникло це свято як день боротьби за права жінок. 8 березня 1857 року в Нью-Йорку. Жінки вимагали 10-часовий робочий день, бо працювали того часу по 16 годин на добу.

В 1911 році це свято вперше відзначалося 19 березня в Австрії, Данії, Німеччині і Швейцарії.

Міжнародний жіночий день 8 березня з перших років Радянської влади став державним святом. З 1965 року цей день став не робочим.

4. Повідомлення теми і мети уроку.

-          Сьогодні ми з вами будемо виготовляти подарунок-листівку до 8 Березня. Ми з вами розглядали весняні квіти, всі вони дуже гарні і ми б їх усі подарували нашим мамам, бабусям, але ми не можемо. Тому спробуємо порадувати наших рідних хоч одною весняною квіткою.

5.Виготовлення листівки

5.1. Аналізт зразка готового виробу.

-         Подивіться на екран, що там зображено? (листівка)

-         З чого складається листівка, з яких частинок?  (діти відповідають: вісімка, метелики, листочки, кружечки і смужки)

- На попередньому  уроці ми з вами виготовили шаблони, які допоможуть нам сьогодні на уроці.

-         Зверніть увагу на те, чого не вистачає для виготовлення листівки?  (смужок на пелюстки)

5.2.  Відбір матеріалів та інструментів. 

Які  інструменти необхідно вам приготувати для виготовлення пелюсток нашої квітки? (ножиці)

5.3..  Правила техніки безпеки та гігієни праці.

-         При роботі які правила безпеки з ножицями ми повинні пам’ятати?

1. Користуйся ножицями з круглими кінцями.

2. Клади ножиці на стіл так, щоб вони не виступали за край кришки столу.

3. Не працюй тупими ножицями і ножицями з послабленим шарнірним кріпленням.

4. При роботі уважно стеж за лінією розрізу.

5. Під час різання притримуй матеріал лівою рукою так, щоб пальці були осторонь від леза ножиць.

6. Не тримай ножиці кінцями вгору, не залишай у розкритому вигляді.

7. Не ріж ножицями на ходу і не підходь до товариша під час різання.

8. Передавай ножиці товаришеві лише в закритому вигляді, тримаючи їх за робочу частину (кінцями до себе).

Пам’ятай

·        Предмети, інструменти, якими користуються правою рукою, розкладають на робочому столі  праворуч.

·        Усе, що зручно тримати лівою рукою ( папір), потрібно класти ліворуч.

Фізкультхвилинка

Раз – підняли руки вгору.

Два – нагнулися додолу.

Не згинайте діти ноги,

Як  торкнетеся підлоги.

Три, чотири – прямо стати –

Час за парти  вам сідати.

 5.4. Планування наступних трудових дій 

Сьогодні на уроці ми будемо працювати за таким планом:

1. Вирізати смужки .

2.Не згинаючи папір, склеюємо кінчики смужок, для того щоб вийшла  пелюсточка. 

3. Приклеюємо отримані пелюстки до краю одного кола.

4.Зверху накриваємо іншим колом. Все квітка готова.

5.Приклеюємо квітку до шаблончику вісімки.

6.Прикрашаємо листочками, метеликами.   
Тож починаємо працювати.

6. Практична робота.

Учні з високим та достатнім рівнем працюють самостійно.

Учні з середнім рівнем працюють за допомогою вчителя та з використанням підказок.

7. Підведення підсумків

7.1. Підсумкова бесіда

- Ви створили неповторну листівку, вклали в неї часточку своєї душі та любові, фантазії і творчу уяву. Тож, подаруйте їх, своїм рідним і дорогим людям. А на зворотному боці можете написати теплі слова або віршик.

7.2. Виставка робіт

- На виставці  знаходяться роботи.

7.3. Аналіз робіт

- Погляньте на них, які роботи вам сподобались найбільше ? Чому? (вони виготовлені акуратно, гарно, старанно)

7.4. Оцінювання робіт.

8. Прибирання робочих місць. 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кудінова Тетяна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
20 квітня 2018
Переглядів
1387
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку