" Вплив прогулів та
запізнень на успіхи
у навчанні"
Фома: консультаційна бесіда соціального педагога.
Тема: "Вплив прогулів та запізнень на успіхи у навчанні"
Мета: сприяти в учнів вихованню самоконтролю та самодисципліни, сприяти формуванню усвідомленого ставлення до освітнього процесу та вимог навчального закладу, усвідомлення недопустимості прогулів та запізнень.
Питання для обговорення:
1) Навіщо ходити до школи?
В школі учні отримують знання, необхідні в подальшому житті.
В школі учні дізнаються як влаштований світ.
2) Як ти гадаєш, я яких причин діти прогулюють школу?
Найчастіше причинами можуть бути:
● проблемні стосунки з декількома або більшістю однокласників, дітьми з паралельних або старших класів, шкільний булінг;
● непорозуміння з учителями;
● часті виклики батьків до школи;
● страх отримати погану оцінку — одне невиконане домашнє завдання і — перший прогул, а за ним другий, третій і так далі;
● відсутність інтересу до предмета, що може бути обумовлено не тільки нерозумінням матеріалу, але і його відмінним знанням або низькою кваліфікацією вчителя;
● відчуття вседозволеності, відсутність батьківського контролю за успішністю і зацікавленості, що відбувається в шкільному житті;
● докори класного керівника за відмову батьків здавати гроші на потреби класу, школи, екскурсії;
● патологічна потреба в постійному «цікавому» проведенні часу, особливо якщо підібралася компанія, яка культивує шкідливі звички.
3) Які з цих причин стосуються тебе?
Чи є в тебе конфлікти з вчителями чи однокласниками?
4) Як впливають пропуски навчальних занять на успіхи в навчанні?
5) Підведення підсумків
● Що ти зрозумів з цієї бесіди?
● Чому ти пропускав заняття?
● Чому більше цього не варто робити?