№ п/п |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Примітка |
|||
Організаційна робота |
|||||||
1. |
Розділити обов’язки між членами ради кабінету між членами методичного об’єднання «Студії педагогічних працівників, які працюють з дітьми з ООП». |
До 10.09 щорічно |
Зав. ресурсною кімнатою, асистенти вчителя закладу.
|
|
|||
2. |
Переглянути перспективний план розвитку кабінету. |
До 13.09 щорічно |
Зав. ресурсною кімнатою, асистенти вчителя закладу. |
|
|||
3. |
Розробити (систематизувати) встановлені для кабінету правила техніки безпеки, санітарії та гігієни; протипожежної безпеки; правил поведінки учнів на заняттях, перервах та в позаурочний час. |
|
|
|
|||
Навчально- методична робота |
|||||||
1. |
Підготувати список навчально-методичного забезпечення кабінету. |
До 30.10 щорічно |
Члени ради кабінету |
|
|||
2. |
Завершити роботу над естетичним оформленням кабінету. |
Грудень |
Зав. кабінетом |
|
|||
3. |
Поповнити кабінет навчально-наочними посібниками з роздатковим дидактичним матеріалом, матеріалами для консультацій батьків дітей з ООП, інформативно- методичними пам’ятками, репродукціями картин, портфоліо учнів з ООП. |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
|||
4. |
Підготувати план та проводити засідання шкільного МО «Студія педагогічних працівників, які працюють з дітьми з ООП». Поширювати власний педагогічний досвід серед колег закладу, міста, у фахових виданнях, інтернет сайтах. |
Щорічно |
Члени ради кабінету |
|
|||
Позакласна робота |
|||||||
1. |
Оформити матеріали для допомоги та консультацій учнів з ООП при виконанні домашніх завдань. |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
|||
2. |
Підготувати та надавати допомогу здобувачам освіти в участі в шкільних та всеукраїнських інтернет- олімпіадах, інтернет- конкурсах. |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
|||
3. |
Залучати дітей з ООП закладу до виконання творчих завдань, рухливих, настільних ігор, малювання з метою забезпечення їх відпочинку, релаксації, зміни діяльності для запобігання стомленню і підвищення мотивації до навчального процесу. |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
|||
Поповнення кабінету |
|||||||
1. |
Доповнити кабінет методичною, нормативною літературою для роботи асистентів вчителя закладу. |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
|||
2. |
Поновити методичні статті, інформативні постери роботи асистентів вчителя та залучення дітей з ООП в навчально- виховному процесі . |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
|||
3. |
Поповнювати ресурсну кімнату ігровим матеріалом (іграшками, розмальовками, творчими завданням) для дітей з ООП. |
|
|
|
|||
ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ
РЕСУРСНОЇ КІМНАТИ
№ п/п |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Примітка |
|
2024-2025 н. р. |
|||||
1. |
Вдосконалювати оформлення ресурсної кімнати Прилуцької гімназії №10. |
Упродовж року
|
Члени ради кабінету |
|
|
2. |
Брати участь у розробці та оформленні індивідуальної траєкторії розвитку здобувачів освіти з ООП на поточний навчальний рік. |
Вересень |
Члени ради кабінету |
|
|
3. |
Виготовляти, оформлювати портфоліо здобувачів освіти з ООП. |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
|
4. |
Озеленити класну кімнату. |
Вересень 2024р. |
Зав. кабінетом |
|
|
2025-2026 н. р. |
|||||
1. |
Провести роботи по озелененню ресурсної кімнати. |
Упродовж року |
Зав. кабінетом |
|
|
2. |
Поповнювати кабінет сучасним ігровим та дидактичним матеріалом. |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
|
3. |
Брати участь у розробці та оформленні індивідуальної траєкторії розвитку здобувачів освіти з ООП на поточний навчальний рік. |
Вересень |
Члени ради кабінету |
|
|
4. |
Виготовляти, оформлювати портфоліо здобувачів освіти з ООП. |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
|
2026-2027 н. р. |
|||||
1. |
Продовжити роботу поповненням кімнати сучасним ігровим та дидактичним матеріалом. |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
|
2. |
Брати участь у розробці та оформленні індивідуальної траєкторії розвитку здобувачів освіти з ООП на поточний навчальний рік. |
Вересень |
Члени ради кабінету |
|
|
3. |
Придбати методичну літературу (впровадження передового досвіду інклюзивної освіти) |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
|
4. |
Виготовляти, оформлювати портфоліо здобувачів освіти з ООП. |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
|
2027-2028 н. р. |
|||||
1. |
Поповнити матеріали педагогічного досвіду з інклюзивної освіти. |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
|
2. |
Продовжувати поповнювати кабінет сучасними методичними дидактичними матеріалами з інклюзивної освіти. |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
|
3.
|
Брати участь у розробці та оформленні індивідуальної траєкторії розвитку здобувачів освіти з ООП на поточний навчальний рік. |
Вересень |
Члени ради кабінету |
|
|
4. |
Виготовляти, оформлювати портфоліо здобувачів освіти з ООП. |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
2028-2029 н. р.
|
||||
1. |
Продовжувати поповнювати кабінет сучасними методичними дидактичними матеріалами з інклюзивної освіти. |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
2. |
Брати участь у розробці та оформленні індивідуальної траєкторії розвитку здобувачів освіти з ООП на поточний навчальний рік. |
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|
3. |
Виготовляти, оформлювати портфоліо здобувачів освіти з ООП за поточний навчальний рік.
|
Упродовж року |
Члени ради кабінету |
|