Перспективний план роботи ресурсної кімнати

Про матеріал
Перспективний план роботи ресурсної кімнати. Включає організаційну, методичну роботу, розклад психолого-педагогічних та корекційних занять із здобувачами освіти з ООП.
Перегляд файлу

№ п/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальний

Примітка

Організаційна робота

1.

Розділити обов’язки між членами ради кабінету між членами методичного об’єднання «Студії педагогічних працівників, які працюють з дітьми з ООП».

До 10.09 щорічно

Зав. ресурсною кімнатою, асистенти вчителя закладу.

 

 

 

2.

Переглянути перспективний план розвитку кабінету.

До 13.09 щорічно

Зав. ресурсною кімнатою, асистенти вчителя закладу.

 

3.

Розробити (систематизувати) встановлені для кабінету правила техніки безпеки, санітарії та гігієни; протипожежної безпеки; правил поведінки учнів на заняттях, перервах та в позаурочний час.

 

 

 

Навчально- методична робота

 

1.

Підготувати список навчально-методичного забезпечення кабінету.

До 30.10  щорічно

Члени ради кабінету

 

2.

Завершити роботу над естетичним оформленням кабінету.

Грудень

Зав. кабінетом

 

3.

Поповнити кабінет навчально-наочними посібниками з роздатковим дидактичним матеріалом,  матеріалами для консультацій батьків дітей з ООП, інформативно- методичними пам’ятками, репродукціями картин, портфоліо учнів з ООП.

Упродовж року

Члени ради кабінету

 

4.

Підготувати план та проводити засідання шкільного МО «Студія педагогічних працівників, які працюють з дітьми з ООП». Поширювати власний педагогічний досвід серед колег закладу, міста, у фахових виданнях, інтернет сайтах.

Щорічно

Члени ради кабінету

 

Позакласна робота

1.

Оформити  матеріали для допомоги та консультацій учнів з ООП при виконанні домашніх завдань. 

Упродовж року

Члени ради кабінету

 

2.

Підготувати та надавати допомогу здобувачам освіти  в участі в шкільних та всеукраїнських інтернет- олімпіадах, інтернет- конкурсах.

Упродовж року

Члени ради кабінету

 

3.

Залучати дітей з ООП закладу до виконання творчих завдань, рухливих, настільних ігор, малювання з метою забезпечення їх відпочинку, релаксації,  зміни діяльності для запобігання стомленню і підвищення мотивації до навчального процесу.

Упродовж року

Члени ради кабінету

 

Поповнення кабінету

1.

Доповнити кабінет методичною, нормативною літературою для роботи асистентів вчителя закладу.

Упродовж року

Члени ради кабінету

 

2.

Поновити методичні статті, інформативні постери роботи асистентів вчителя та залучення дітей з ООП в навчально- виховному процесі .

Упродовж

року

Члени ради кабінету

 

3.

Поповнювати ресурсну кімнату ігровим матеріалом (іграшками, розмальовками, творчими завданням) для дітей з ООП. 

 

 

 

 

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ

РЕСУРСНОЇ КІМНАТИ

 № п/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальний

Примітка

 

2024-2025 н. р.

1.

Вдосконалювати оформлення ресурсної кімнати Прилуцької гімназії №10.

Упродовж року

 

Члени ради кабінету

 

2.

Брати участь у розробці та оформленні індивідуальної траєкторії розвитку здобувачів освіти з ООП на поточний навчальний рік.

Вересень

Члени ради кабінету

 

3.

Виготовляти, оформлювати портфоліо здобувачів освіти з ООП.

Упродовж року

Члени ради кабінету

 

4.

Озеленити класну кімнату.

Вересень 2024р.

Зав. кабінетом

 

2025-2026 н. р.

1.

Провести роботи по озелененню ресурсної кімнати.

 Упродовж року

Зав. кабінетом

 

2.

Поповнювати кабінет сучасним ігровим та дидактичним матеріалом.

Упродовж року

Члени ради кабінету

 

3.

Брати участь у розробці та оформленні індивідуальної траєкторії розвитку здобувачів освіти з ООП на поточний навчальний рік.

Вересень

Члени ради кабінету

 

4.

Виготовляти, оформлювати портфоліо здобувачів освіти з ООП.

Упродовж року

Члени ради кабінету

 

2026-2027 н. р.

1.

Продовжити роботу поповненням кімнати сучасним ігровим та дидактичним матеріалом.

Упродовж року

Члени ради кабінету

 

2.

Брати участь у розробці та оформленні індивідуальної траєкторії розвитку здобувачів освіти з ООП на поточний навчальний рік.

Вересень

Члени ради кабінету

 

3.

Придбати методичну літературу (впровадження передового досвіду інклюзивної освіти)

Упродовж року

Члени ради кабінету

 

4.

Виготовляти, оформлювати портфоліо здобувачів освіти з ООП.

Упродовж року

Члени ради кабінету

 

2027-2028 н. р.

1.

Поповнити матеріали педагогічного досвіду з інклюзивної освіти.

Упродовж року

Члени ради кабінету

 

2.

Продовжувати поповнювати кабінет сучасними  методичними дидактичними матеріалами  з інклюзивної освіти.

Упродовж року

Члени ради кабінету

 

3.

 

Брати участь у розробці та оформленні індивідуальної траєкторії розвитку здобувачів освіти з ООП на поточний навчальний рік.

Вересень

Члени ради кабінету

 

4.

Виготовляти, оформлювати портфоліо здобувачів освіти з ООП.

Упродовж року

Члени ради кабінету

 

 

 

 

 

 

2028-2029 н. р.

 

1.

Продовжувати поповнювати кабінет сучасними  методичними дидактичними матеріалами  з інклюзивної освіти.

Упродовж року

Члени ради кабінету

 

2.

Брати участь у розробці та оформленні індивідуальної траєкторії розвитку здобувачів освіти з ООП на поточний навчальний рік.

Упродовж року

Члени ради кабінету

 

3.

Виготовляти, оформлювати портфоліо здобувачів освіти з ООП за поточний навчальний рік.

 

Упродовж року

Члени ради кабінету