Контроль з теми "Літосфера. Варіант 2"

Про матеріал
Завдання складені по рівнях: - тести з однією правильною відповіддю; - оберіть правильне твердження; - закінчіть речення; - встановіть послідовність; - встановіть відповідність; - розташуйте у напрямку; - вкажіть елементи; - розгорнута відповідь. Є відповіді.
Перегляд файлу

Контроль                                  Літосфера                                                      6 клас

Варіант 2

I рівень (3 бали) Завдання з однією правильною відповіддю.

  1. Зовнішня частина ядра Землі:

а) тверда й розжарена;

б) вязка й розжарена;

в) розріджена й пластична;

г) тверда й холодна.


  1. Земна кора материкового типу характеризується наявністю шарів:

а) базальтового, техногенного й осадового;

б) гранітного й осадового;

в) базальтового й гранітного;

г) базальтового, гранітного й осадового.


  1. Прикладами горизонтальних рухів літосферних плит є:

а) розходження й зближення літосферних плит;

б) піднімання і опускання літосферних плит.


  1. Дуже катастрофічні  землетруси за шкалою Ріхтера мають силу:

а) 10 балів;

б) 12 балів;

в) 15 балів;

г) 13 балів.


  1. Фонтануючий викид у повітря води, розігрітої вулканічними газами до температури кипіння, називається:

а) вулканом;

б) гейзером;

в) жерлом;

г) лавою.


  1. Сукупність нерівностей земної поверхні називають:

а) карстом;

б) рельєфом;

в) водною ерозією;

г) вітровою ерозією.


  1. Нівелір  – це:

а) прилад для реєстрації сейсмічних хвиль;

б)  прилад для вимірювання часу проходження звукових променів;

в)  прилад для вимірювання відносної висоти горба.

  1. Терикони – це:

а) вітрові форми рельєфу;

б) водні форми рельєфу;

в) техногенні форми рельєфу;

г) льодовикові форми рельєфу.


  1. Сотні мільйонів років тому на Землі утворився один велетенський материк:

а) Лавразія;

б) Панталлас;

в) Пангея;

г) Гондвана.


 

II рівень (3 бали)

  1. Оберіть правильне твердження:

а) Літосферні плити є суцільними брилами каменю;

б) За висотою гори поділяються на дуже низькі, низькі, середні, високі;

в) На території Східноєвропейської рівнини можна знайти химерні, закручені в тісну спіраль, скам’янілі раковини  морських молюсків - амонітів.

  1. Закінчіть речення:

а) До внутрішніх сил Землі належать такі процеси: .………………………………………………………………………………………………………………………………………. ;

б) За висотою рівнини поділяються на  ………………………………………………………………………………………………………………………………………... .

 

  1. Розгляньте мал. «Рельєф дна Світового океану». Вкажіть, які елементи  позначено цифрами 1, 2, 3, 4?:

 


D:\таня\Географія\6 клас\гідросфера\Океан\схема 1.jpg

1) ……………………………………………….. ;

2) …………………………………………………;

3) …………………………………………………;

4)………………………………………………… .

 


 


 

III рівень (3 бали)

  1. Встановіть послідовність етапів формування балки:

 

         D:\таня\Географія\6 клас\літосфера\фото\яр 1.jpg      D:\таня\Географія\6 клас\літосфера\фото\Балка 2.jpg    D:\таня\Географія\6 клас\літосфера\фото\Вимоїна.jpg

                 а                                     б                                в

……………………………………………………………………………………

  1. Встановіть відповідність між термінами і їх визначеннями:

 

  1. бергштрихи;
  2. горизонталі;
  3. цунамі;
  4. гори;
  5. абсолютна висота;
  6. вулкан.
  1. Місце виходу магми на земну поверхню у вигляді гори;
  2. Короткі риски на горизонталях топок арт і планів, які показують напрямок зниження схилу;
  3. Високо підняті над рівнинами, дуже розчленовані ділянки земної поверхні;
  4. Велетенські руйнівні хвилі, спричинені землетрусами;
  5. Лінії на плані або карті, що з’єднують точки земної поверхні з однаковою абсолютною висотою;
  6. Земна кора й верхня частина мантії;
  7. Перевищення точки земної поверхні над рівнем моря.

 

…………………………………………………………………………………………………………………………

  1. Розташуйте географічні об’єкти у напрямку з півночі на південь:

а) Східноєвропейська  рівнина;

б) гори Гімалаї;

в) вулкан Кіліманджаро;

г) Маріанський жолоб .


 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………….

IV рівень (3 бали)

Дайте розгорнуту відповідь на одне запитання ( за вибором):

  1. Обґрунтуйте значення рівнин у житті людини? Наведіть приклади.
  2. Які методи використовують учені для вивчення внутрішньої будови Землі?
  3. Розкрийте суть способу пошарового зафарбування на фізичній карті.

Відповіді

Контроль                                  Літосфера                                                      6 клас

Варіант 2

I рівень (3 бали)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

б

г

а

б

б

б

в

в

в

 

II рівень (3 бали)

  1. в.

 

  1. а) рухи літосферних плит, магматизм;

б) западини, низовини, височини, плоскогір’я (низовини, височини, плоскогір’я).

 

3. 1) шельф (материкова обмілина);

2) материковий схил;

3) ложе океану;

     4) підводні гори.

 

III рівень (3 бали)

  1. в, а, б.

 

  1.  

1

2

3

4

5

6

b

e

d

c

g

f

 

  1.  а, б, г, в.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Цимбаліста Анастасія Омелянівна
    Дякую за матеріал.Чудова робота.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 грудня 2019
Переглядів
4189
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку