контроль знань з теми "Волейбол" для учнів 11 класу

Про матеріал
Матеріал для визначення рівня знаннєвого компоненту програми учнів старшої школи з теми "Волейбол".
Перегляд файлу

Тести для учнів 11 класу

  1. З якого технічного елемента починається гра
  • Пряма подача
  • Силова подача
  • Бокова подача
  • Подача
  1. Якщо, при виконанні подачі, гравець підкинув м’яч і не виконав подачу
  • Подача переходить до іншої команди
  • Дозволяється перевиконати елемент
  • Зараховується, як спірний м’яч
  1. Скільки часу дозволяється для виконання подачі
  • 5сек
  • 8сек
  • Скільки потрібно гравцю
  1. При розіграші м’яча, що не вважається порушенням
  • Розіграш м’яча у три торкання
  • Подача м’яча з руки
  • Заступ при подачі
  1. Жест судді визначає 
  • М'яч за полем
  • Вилучення гравця
  • Заміна
  1. Вкажіть амплуа гравців заднього флангу
  • Нападаючий, ліберо
  • Нападаючий, розпасовуючий
  • Ліберо, захисник
  1. Чи може гравець другоі лініі виконувати нападаючий удар?
  • Так, якщо виконує у стрибку зі своєї лінії
  • Так з любого місця
  • Ні
  1. Що визначає жест судді
  • Зміна половинами майданчика
  • Пробіжка
  • Заміна гравця
  1. При розіграші м’яч потрапив у лінію майданчика
  • Команді, яка виконувала подачу, зараховується очко
  • Команді, яка приймала подачу, зараховується очко
  • Очко не зараховується, призначається спірний м’яч
  1.  Чи дозволяється гравцю виконати блокування подачі
  • Так
  • Ні
  • Іноді
  1.  Якщо м'яч після подачі торкнувся сітки і перелетів на чужу половину майданчика, що зробить суддя?
  • Дозволить гравцеві перевиконати подачу
  • Не зарахує подачу і віддасть м'яч протилежній команді
  • Нічого не зробить, давши командам далі догравати розіграш
  1.  Чи має право гравець, тільки що зробив блок, знову торкнутися м'яча?
  • Це порушення правил
  • Так, має
  • Суддя вважає це як «спірний м’яч»

 

docx
Додано
6 травня 2021
Переглядів
313
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку