НУШ Тиждень №8 "Техніка, яка допомагає" Урок №23 для учнів 1-х класів

Про матеріал
Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя. Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна. Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна, природнича.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів НУШ

 

Тиждень №8 «Техніка, яка допомагає»

Урок №23

Час: 30хв.     Дата:       Щільність уроку: 71%      

Інвентар: -       Місце проведення: спортивний майданчик

Тип уроку: урок закріплення та застосування знань, умінь та навичок (тренувальний)

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна, природнича

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання та змикання. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці. 3.Рухливі ігри за бажанням дітей.

Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; ВДОСКОНАЛЮВАТИ: організовуючі вправи: шикування; стійки; розмикання та змикання; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; раніше вивчені рухливі ігри; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: спілкуватися з учителем та однокласниками; виконувати запропоновану роль в команді та погоджуватися із рішеннями команди; підтримувати та приймати інших; бажання об’єднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри; співпрацювати й досягати спільних командних цілей під час рухливих ігор; діяти відповідно до узгоджених правил; наводити приклади того, як об’єкти (механізми) допомагають людині; порівнювати об’єкти за певними властивостями; бажання бути здоровим: вчитися розрізняти різні способи використання часу (навчання, гра, відпочинок); грати в рухливі ігри; описувати зміни власних емоцій, почуттів, настрою; застосовувати рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потреби в руховій та ігровій діяльності; інтерес до уроків фізичної культури.

 

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

12хв

 

1.Перехід до спортивного майданчика.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, привітання:

2.1.Шикування.

2.2.Привітання:

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки, хай тупають ніжки,

Працюють голівки, і сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви, бажаю вам я!

30с+30c

метод використання слова

діти утворюють коло, промовляють привітання, супроводжуючи слова довільними рухами рук

інтеграція: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережна галузі

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами.

3.2.Частота сердечних скорочень.

1хв30с

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

з’ясувати стан здоров’я присутніх

перевіряти готовність організму дітей до уроку

4.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

4.1.Тема тижня: «Техніка, яка допомагає».

4.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

30с

метод використання слова

5.Очікувані результати:

5.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

5.2.Рефлексія:

Які пристрої відносяться до техніки для спорту? Як ви їх використовуєте? Для чого ви їх використовуєте?

Тренувальний пристрій – це технічний засіб, що вирішує завдання у тренувальному процесі.

Спортивний інвентар – це засоби, обумовлені правилами змагань. Залежно від функцій у тренувальному процесі технічними засобами можуть бути тренажери чи автоматизовані системи керування.

Тренажер – технічний засіб, який дає змогу імітувати тренувальну і змагальну діяльність в умовах навколишнього середовища. Тобто це ті пристрої й пристосування, що допомагають моделювати ті чи інші умови майбутньої реальної діяльності тих, кого навчають.

5.3.Вправа «Відгадай загадку» з імітацією відповідей:

Завдання: учитель пропонує дітям відгадати загадки – назви техніки для спорту або знайомий спортивний інвентар:

1)Коник цей на двох ногах будь-який здолає шлях.
Коли вулицею мчить, безперервно торохтить,
А тролейбуси й трамваї дуже легко обганяє (мотоцикл);

- Покажіть, як їде мотоцикл.

2)Друзі у мене є цікаві, вони не дають не прилягти, ні сісти.                              Я плив, я біг, я крутив педалі, але з дому я не виходив (тренажер);

- Покажіть, як треба тренуватися на тренажері.

3)Стрибнув вниз, на квітці повис.                                                                      Землі торкнувся – квіткою згорнувся (парашутист);

- Покажіть, як летить парашутист.

4)По дорозі швидко мчить мотоциклів цілий ряд.                                                 Хто змагання це назве і отримає медаль? (гонки, мотокрос);

- Покажіть, як мчать мотоцикли.

5)Його можна осідлати, можна і за роги взяти,
Та щоб міг тебе везти, слід йому допомогти (велосипед);                                         - Покажіть, як ви їздете на велосипеді.                                                             6)Їде він без коліс через поле, через ліс,
Із гори на гору у зимову пору (сани);                                                               - Покажіть, як ви мчите на санчатах.                                                                       7)Є великий, є малий, з вантажами, легковий.
По дорогах поспішає, у собі людей катає (автомобіль).                                                  - Покажіть, як їде автомобіль.                                                                                8)На сітці стрибаю та кричу, а сальто в повітрі кручу (батут);                                   - Покажіть, як ви стрибаєте на батуті.                                                         9)Заправляй машину, підкачай-но шину. Розпочався автомарафон і невідомий чемпіон. Тисни на газ, дави педалі, ти учасник… (авторалі).

2хв+2хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна, мовно-літературна, природнича галузі

 

6. «Математична естафета»: організовуючі вправи (шикування, основна стійка, команди, розподіл, перешикування, розмикання та змикання приставними кроками у шерензі, у колоні, у колі):

- шикування в шеренгу: вправа «Від найвищого до найнижчого»;

- основна стійка; стійка ноги нарізно, широка стійка;

- команди: вправа «Віршовані математичні задачі»:

1.У папуги Гоші було трохи грошей.

Він на них собі купив: чобітки, пальто і бриль,

Й парасольку на додачу.

Скільки всіх нових речей він повіз собі на дачу? (4)

Завдання: стільки кроків праворуч.

2.Півень залетів на тин, а за ним іще один.

Скільки півників усіх? Полічіть-но швидше їх. (2)

Завдання: стільки кроків вперед.

3.Три веселі киці грались на травиці.

Песик теж до них прибіг – скільки котиків усіх? (3)

Завдання: стільки кроків ліворуч.

4.Горобець і три синиці швидко мчать до годівниці.                                                  Скільки птахів, підкажіть, поспішають на обід? (4)                                                                         Завдання: стільки кроків назад.                                                                          5.На травиці біля хати метушаться цуценята.                                                               Двоє білих, наче сніг, одне – чорне.      Скільки їх? (3)                                                    Завдання: стільки кроків ліворуч.                                                                            6.Бігла кізочка у лузі, а за нею Вітя біг.                                                    Розкажіть, уважні дітки, скільки в кізочки всіх ніг? (4)                                                                             Завдання: стільки стрибків вперед.                                                                             7.Он листок, та ще листок заховались між гілок.                                                                Вам просте завдання, діти, ті листочки полічити? (2)                                                                               Завдання: стільки стрибків назад;                                                                       8.Дві синиці гарні птиці, на вербі сиділи,                                                         Три подружки-щебетушки до них прилетіли.                                                             Скільки на вербі синиць? Полічіть швиденько птиць. (5)                                                                     - перешикування («І»: 1 крок вперед, «ІІ»: 1 крок назад);                                                    - розмикання та змикання.

4хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

 

II.Основна частина уроку.

13хв

 

1.Розминка:

6хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи;

5хв

діти утворюють коло

виправляти помилки словесно, показом

фронтальний метод організації діяльності учнів

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Рухливі ігри за бажання дітей:

7хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- правила ігор;

1хв

чітко дотримуватися правил гри

- ігри;

4хв30с

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок.

 

1хв

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

1хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

2.Підсумок:

 

1хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Я розкажу батькам про… .

 

 

– У мене настрій… .

 

 

3.Психологічна гра «Спіймай мій настрій»:

кому урок сподобався, посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові, якому не сподобався урок. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

1хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (вербальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, за зростом, відстань 0,5м

 

Використана література:

1.Віршовані математичні задачі для 1 класу – Освіта.UA  osvita.ua › Середня освіта › Форум педагогічних ідей › Методика та технологія

2.Віршовані задачі для 1 класу - презентація з математики – SvitPPT  svitppt.com.ua/matematika/virshovani-zadachi-dlya-klasu.html

3.Загадки про транспорт: поїзд, автобус, тролейбус, метро ... megaznaika.com.ua/.../zahadky-pro-transport-pojizd-avtobus-trolejbus-metro-velosyp..

4.Робототехніка — Вікіпедія https://uk.wikipedia.org/wiki/Робототехніка

5.Спортивні загадки. Навчальні та розвиваючі загадки для дітей ... metodichka.com.ua/Nachalka6.htm

6.Теоретичні основи використання технічних засобів та тренажерів ... ap.uu.edu.ua › Номер журналу: № 4(6) 2007

7.Техніка — Вікіпедія  https://uk.wikipedia.org/wiki/Техніка

 

 

 

docx
Додано
9 травня 2021
Переглядів
1038
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку