24 липня о 18:00Вебінар: Методи фасилітації для планування та реалізації STEM-проектів і не тільки

Контрольна робота №1 5 клас (ІІ варіант)

Про матеріал

Контрольна робота № 1 (варіант ІІ) за підручником п'ятого класу (Л. Біленька-Свистович, Є. Ковалевський, М. Ярмолюк). Ці завдання допоможуть визначити рівень знань п'ятикласника з вивчених тем.

Перегляд файлу

TESTY №1

____________________________________

Wariant ІІ

  1. Встав пропущену літеру .

Poniedzia..ek, ..wartek, kole..anka, dziewi..tnaś..ie, ró..a.    

  1. Переклади слова (Przetłumacz na język polski)

Три - _________________

Урок - _________________

Субота - _________________

Дракон - _________________

Жовтень - _________________

Весна - _________________

 

3. Przeczytaj tekst i odpowiedz na pytania.

LEKCJA GEOGRAFII

Eugeniusz i Agatka są na lekcji geografii. Dużo dowiedzieli się o morzach, rzekach, wyspach i półwyspach. Pani wnosi do klasy mapę i globus. Agatka na globusie pokazuje największą wyspę – Grenlandię. A Genek wskazuje na Giewont – wysoką górę w Tatrach. Dzieciom podoba się geografia.

  • Про що дізналися діти на уроці географії?

_______________________________________________________

  • Який острів найбільший у світі?

_______________________________________________________

  • Як називається висока гора в Татрах?

_______________________________________________________

 

 

 

4. Uzupełnij zdania brakującymi formami czasowników być.

 (Ви є)__________________________Ukraińcami..

[Ти є] _______________________uczniem.

Ona _____________ uczennicą Szkoły Średniej we Rokyni.

Taras і Oleg (є) _______________________ na lekcji.

 

        

5. Напиши порядковий числівник .

Jeden - ___________________

Cztery - ___________________

Trzynaście - ________________

 

6. Напиши kto to jest albo co to jest?

310   10

______________________          __________________________

 

 

 

doc
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку