22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Контрольна робота №1 «Чотирикутники»

Про матеріал

Перевірити рівень знань учнів, передбачений програмою з цього тематичного блоку, і вміння застосовувати отримані знання під час розв'язування задач; розвивати вміння розв'язувати задачі, застосовуючи набуті знання;виховувати наполегливість, вміння об'єктивно оцінювати здібності.

Налаштування на роботу (пояснити учням вимоги до оформлення контрольної роботи, правила оформлення та розподіл часу на виконання)

Перегляд файлу

 

Урок 12                     ___________ 8 кл .(геометрія)

 

Тема: Контрольна робота №1 «Чотирикутники»

Мета:перевірити рівень знань учнів, передбачений програмою з цього тематичного блоку, і вміння застосовувати отримані знання під час розв'язування задач; розвивати вміння розв'язувати задачі, застосовуючи набуті знання;виховувати наполегливість, вміння об’єктивно оцінювати здібності;

Компетенції: Загальнонавчальні: спроможність організовувати власну діяльність під час виконання завдань;

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок;

Обладнання:

  • набір креслярських інструментів
  • опорний конспект
  • картки із завданням контрольної роботи

 

 

Хід уроку

  1. Організаційний етап

 Привітання;

 Перевірка присутніх на уроці;

 Налаштування на роботу (пояснити учням вимоги до оформлення контрольної роботи, правила оформлення та розподіл часу на виконання);

 

  1. Виконання контрольної роботи

Варіант 1

  1. Знайдіть кути паралелограма, якщо один із них на 36° менший від другого.
  2. За даними рис. 1 доведіть, що ABCD — па­ралелограм.
  3. Діагональ ділить кут прямокутника у відно­шенні 1 : 2, а менша сторона дорівнює 12 см. Знайдіть діагональ прямокутника.
  4. Доведіть, що паралелограм, у якому висо­ти, проведені з вершини тупого кута, рівні, є ромбом.

 

Варіант 2

  1. Знайдіть кути паралелограма, якщо один із них на 312° менший за суму всіх його кутів.
  2. За даними рис. 2 доведіть, що ABCD — паралелограм.
  3. Кути ромба відносяться як 1 : 2, а менша діагональ дорівнює 15 см. Знайдіть периметр ромба.
  4. Доведіть, що паралелограм, у якого висоти, проведені з вершини гострого кута, рівні, є ромбом.

 

  1. Підсумок уроку

 

  1. Домашнє завдання

Повторити §1-4 (а саме властивості та ознаки вивчених чотирикутників)

 

 

 

 

docx
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку