Підсумкова контрольна робота №1 за темою "Народна творчість" 7 клас НУШ. Складено за програмою Заболотного О. В. та підручником Заболотного О. В. "Українська література 7 клас". Загальна група результатів 4 - досліджує мовлення.
Українська література, 7 кл НУШ
Контрольна робота №1.
Вступ. Народна творчість
І рівень
1.Функція художньої літератури, яка формує історичну пам'ять, національну свідомість суспільства:
А пізнавальна Б виховна В комунікативна Г націєтвірна
2. До суспільно-побутових пісень належать усі, окрім:
А козацьких Б кріпацьких В чумацьких Г стрілецьких Д жниварських
Ж наймитських
3. «Ой на горі та женці жнуть...» - пісня, що належить до:
А чумацьких Б козацьких В стрілецьких Г повстанських
4. У яких суспільно-побутових піснях використано традиційні для українського фольклору образи: кінь вороненький, дорога, степ, дуб, шабля, могила:
А козацьких Б чумацьких В стрілецьких Г кріпацьких
5. Кого жартома називали першими українськими «далекобійниками»:
А козаків Б рекрутів В чумаків Г наймитів
6. Події, про які йдеться у пісні «Ой на горі та женці жнуть», відбуваються:
А улітку Б восени В узимку Г навесні
7. Пісня «Ой у лузі червона калина похилилася» ( слова С. Чарнецького, Г. Труха ) стала гімном:
А козаків Б чумаків В січових стрільців Г кріпаків
8. Пісня-реквієм, присвячена борцям, які загинули в бою за волю України:
А «Ой на горі та женці жнуть» Б « «Чумаче, чумаче, чого зажурився?»
В «Там під Львівським замком» Г « Дозвілля молоді»
9. Пісня «Йде січове військо» є:
А жалібною Б інтимною В жартівливою Г маршово-бойовою
10. Один із жанрів українських народних пісень, що складається з двох рядків, кожен із яких має 14 складів:
А пісня-реквієм Б щедрівки В коломийки Г колискові
11. Основними мотивами козацьких пісень є: ( вибрати кілька відповідей)
А проводи у похід, прощання з рідними, коханою
Б сповідь про важку працю, безправність
В романтика мандрів, краса степу, нічного зоряного неба
Г поневіряння, самотність, нарікання на злу долю
Д готовність захищати батьківщину, захоплення відвагою
ІІ рівень
1.Доберіть 5-7 слів-асоціацій до слова «коломийки».
2. Порівняйте козацькі й чумацькі пісні. Знайдіть у них спільні й відмінні риси.
ІІІ рівень
1.У чому, на вашу думку, цінність і яка причина довговічності соціально-побутових пісень? У чому їхнє пізнавальне значення?