Контрольна робота з української літератури "Історичне минуле в художній прозі" 7 клас НУШ

Про матеріал

Підсумкова контрольна робота №2 з теми "Історичне минуле в художній прозі" 7 клас НУШ. Складено за програмою Заболотного О. В. та підручником Заболотного О. В. "Українська література 7 клас". Загальна група результатів 4 - досліджує мовлення.

Перегляд файлу

                                   Українська література, 7 клас  НУШ

                                              Контрольна робота №2

                                     Історичне минуле в художній прозі

                                                              І рівень

1.У якому столітті відбуваються події твору «Захар Беркут»:

А Х     Б ХІІІ      В ХVІІ   Г ХХ

2. Основне життєве покликання Захара Беркута:

А виховання дітей   Б захист природи    В безнастанна праця на благо природи    Г освіта і навчання

3. Події в повісті І. Франка відбуваються:

А на Чернігівщині    Б на Херсонщині   В на Сумщині     Г у Карпатах

4. Що сталося із Захаром Беркутом в кінці твору:

А переїхав до сусіднього села    Б відмовився від Максима    В помирився з Тугаром Вовком  Г помер

5. «Життя в неволі нічого не варте, краща смерть». Кому належать ці слова:

 А Тугару Вовку      Б Мирославі      В Максимові     Г Захару Беркуту

6. Ватажком монголів був:

А Захар Беркут         Б Максим Беркут          В Тугар Вовк        Г Бурунда-бегадир

7. За жанром твір І. Франка «Захар Беркут»:

А історична новела         Б історична легенда      В історичний роман      Г історична повість

8. Про кого з персонажів повісті говориться: « Сад, пасіка й ліки  - се була його робота»:

А Максим Беркут     Б Захар Беркут      В Бурунда -бегадир    Г Тугар Вовк

9. Хто був старійшиною у тухольській громаді:

А Тугар Вовк    Б Максим Беркут    В Захар Беркут    Г Мирослава Вовк

10. Як називався великий кам’яний стовп у тухольській долині:

А воїн     Б сторож    В велет      Г богатир

11. Метою життя Захар Беркут для себе вважав:

А сина Максима     Б збір лікарських рослин    В навчання односельців      Г громаду

12. Події, описані у творі «Захар Беркут», відбуваються у:

А  с. Нагуєвичі      Б  м. Дрогобич      В  с. Тухля      Г  м. Конотоп

13. Хто опинився у монгольській неволі:

А Максим      Б Мирослава       В Захар Беркут       Г Тугар Вовк

14. Як громада вирішила захищатися від монголів:

А відступити до гір    Б заховатись  у печерах      В влаштувати засідку в лісі     Г перекрити річку, щоб затопити монголів

15. Помічника дідуся -дзвонаря звати:

А Михайлик    Б Павлик    В Олесик    Г Дмитрик

16. Єдина зброя проти ворогів у дідуся Якима – це:

А слово    Б пістолет      В шабля    Г дзвони

17. Проти України виступила багатотисячна  .......... армія ( за твором Л. Полтави «Маленький дзвонар з Конотопу»)

А монгольська       Б литовська     В польська    Г московська

18. У творі «Маленький дзвонар із Конотопу» йдеться про події, що відбувалися :

А 1659 року    Б 1705      В 1241     Г 1750

19. Велику ворожу армію під Конотопом розгромив гетьман:

А  Дорошенко    Б Виговський     В Сагайдачний     Г Мазепа

20. Хлопчик хотів отримати в подарунок ( твір «Маленький дзвонар із Конотопу):

А сурму   Б коня   В шаблю    Г люльку

21. Ким був дідусь Яким (за твором «Маленький дзвонар із Конотопу»):

А невільником          Б козацьким ватажком               В пожежним сторожем  на дзвіниці          Г місцевим священником

22. За жанром «Маленький дзвонар із Конотопа»   Л. Полтави -це:

А казка    Б оповідання     В повість     Г легенда

 

                                                                 ІІ рівень

1.Порівняйте твори «Маленький дзвонар із Конотопу»  та «Захар Беркут». Що в них спільне, а що відмінне?

 

                                                                 ІІІ рівень

1.Чи актуальні  вивчені твори І. Франка «Захар Беркут» та Л. Полтави «Маленький дзвонар із Конотопу» сьогодні?  ( 6-8 речень)

 

 

docx
Додано
23 листопада
Переглядів
64
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку