КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1. З ТЕМИ «СУСПІЛЬНО-ПОБУТОВІ ПІСНІ. КОЛОМИЙКИ. ІВАН ФРАНКО».
Варіант 1
-
Мистецтво це...
-
Назвіть основні функції мистецтва.
-
Суспільно-побутові пісні це...
-
Хто очолює Військо Запорізьке у пісні «Ой на горі да женці жнуть»:
А. Хорунжий; Б Сагайдачний;
В. Дорошенко; Г. Хмельницький.
-
Пафос це...
-
Чумацькі пісні це...
-
У чому полягає особливість коломийок?
-
Назвіть жанр пісні
Зрубав хлопець калиноньку та зробив сопілку,
Її голос калиновий причарував дівку:
А. коломийка; Б. чумацька;
В. козацька; Г. жниварська.
-
За жанром «Захар Беркут це»…
-
Хто навчив тухольців робити метавки:
А Захар Беркут; В Максим Беркут;
Б Мирослава; Г Тугар Вовк.
-
Тема твору «Захар Беркут» це…
-
Поясніть слова Захара Беркута «Доки будете жити в громадськім порядку, дружно держатися купи, незламно стояти всі за одного, а один за всіх, доти ніяка ворожа сила не побідить вас». Що хотів сказати автор цими словами?
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1. З ТЕМИ «СУСПІЛЬНО-ПОБУТОВІ ПІСНІ. КОЛОМИЙКИ. ІВАН ФРАНКО».
Варіант 2
-
Мистецтво це...
-
Назвіть основні види мистецтва.
-
Козацькі пісні це...
-
У пісні «Ой на горі та женці жнуть» ідеться про...
А. про дохристиянські часи; В. про часи Другої світової війни;
Б. доба козаччини; Г. про сучасні часи.
-
Пафос це...
-
Коломийки це...
-
На які основні цикли поділяються коломийки за змістом?
-
Назвіть жанр пісні
Я гадала, що то сито, а то обичайка
Я гадала, що то хлопець, а то величайка.
А. коломийка; Б. чумацька;
В. козацька; Г. жниварська.
-
До якого літературного роду належить твір «Захар Беркут»?
-
Хто стояв на чолі тухольської громади:
А. Максим Беркут; Б. Тугар Вовк;
В. Захар Беркут; Г. Бурунда-бегадир.
-
Ідея твору «Захар Беркут» це…
-
Поясніть слова «Прийде пора, іскра розгориться новим огнем», що мав на увазі автор твору?