Контрольна робота №1 за розділом "Вступ. Фольклор"

Про матеріал
Контрольна робота із зарубіжної літератури для учнів 5 класу складається з двох варіантів різнорівневих завдань. Завдання І- ІІ рівня тестові з вибором однієї правильної відповіді. ІІІІ рівень містить завдання на встановлення відповідності. ІV рівень - розгорнута відповідь на запитання.
Перегляд файлу

 

Контрольна робота з теми «Вступ. Казки народів світу»

Тестування

І варіант

І – ІІ рівень (6 балів - кожна правильна відповідь  0, 5 балів)

1. Всесвітня література — це:

А) сукупність усіх національних літератур; Б) національна література певного народу;

В) записана вченими усна народна творчість кожного народу.

2. Фольклор – це…

А) усна народна творчість   Б) художня література    В) казки народів світу

3. Не є жанром фольклору:

А) прислів’я        Б) загадки         В) повісті.

4. Фольклорна казка відрізняється від літературної тим, що:

А) має конкретного автора      Б) не має конкретного автора     В) автор невідомий

5. Укажи країну, яка є батьківщиною казки «Момотаро, або Хлопчик – персик»:

а) Франція;  б) Японія;  в) Індія;  г) Україна.

6. Вирушаючи підкоряти Острів Чудовиськ Момотаро взяв у дорогу:

А) рисового коржа;  Б) рисову кашу; В) просяного коржа.

7. Казка «Фарбований шакал»;

А) індійська; Б) арабська; В) німецька.

8. У яку фарбу вскочив герой казки «Фарбований шакал»?

А) Червону          Б) золотаву         В) синю.

9. Малян із казки «Пензлик – Маляна» добре вмів:

А) співати              Б) малювати            В) писати.

10. Як чарівний пензлик потрапив до Маляна:

А) Малян здобув його, перемігши велетня;   Б) вчитель подарував пензлика Маляну;

В) коли Малян  прокинувся, то відчув, що тримає його в руці.

11. Стільки подорожей здійснив Синдбад  - мореплавець:

А)  три             Б) п’ять              В) сім.

12.Для Синдбада-Мореплавця характерними були такі риси вдачі:

а) мудрість, дотепність, патріотизм;  б) жорстокість, нечесність, безрозсудство;

в) допитливість, кмітливість, сміливість.

 

ІІІ рівень ( 3 бала, 1 бал за кожну правильну відповідь

1.Знайти відповідність між твором та країною, де він був написаний (одна зайва)

1. «Фарбований шакал»

А. Китай

2. «Момотаро, або Хлопчик - персик»

Б. Росія

3.  «Пензлик Маляна»

В. Індія

 

Г Японія.

 

2. Схарактеризуйте образ улюбленного казкового героя.

 

3. Установіть  відповідність між  цитатою та героєм твору

 

1. « - Чому ви всі тікаєте? Вас нема чого боятися. Мене сьогодні створив сам Брахман».

А. Малян.

2. «Ми раділи, що врятувались від людожерів, але радість виявилася передчасною

Б. Момотаро.

3.  « - Хіба, коли бідний, то й малювати не дозволяєтья?»

В. Чандарава

4. - Я вирушаю підкоряти Острів Чудовиськ.

Спечіть мені, будь ласка, найбільших у Японії просяних коржів

Г. Синдбад -мореплавець

 

IV рівень (3 бали)

Міні – твір – роздум на тему: »Казки – це лише цікаві розповіді чи історії з серйозним змістом?»

 

 

 

 

Контрольна робота з теми «Вступ. Казки народів світу»

Тестування

ІІ варіант

І – ІІ рівень (6 балів - кожна правильна відповідь  0, 5 балів)

1. Всесвітня література — це:

А) сукупність усіх національних літератур; Б) національна література певного народу;

В) записана вченими усна народна творчість кожного народу.

2. Фольклор – це…

А) усна народна творчість   Б) художня література    В) казки народів світу

3. Не є жанром фольклору:

А) прислів’я        Б) загадки         В) оповідання.

4. Приказка відрізняється від прислів’я тим, що:

А) має повчальний зміст        Б) не має повчального змісту        В) вона лірична, пісенна.

5. Головний герой казки «Фарбований шакал»:
А) Хануман; Б) Ренуар; В) Чандарава.

6. У яку фарбу вскочив герой казки «Фарбований шакал»?

А) синю. Б) червону          В) золотаву

7. Кого зустрів дорогою Момотаро?

А) осла, шакала, собаку; Б) собаку, фазана; мавпу; В) кота, ведмедя, оленя

8. Вирушаючи підкоряти Острів Чудовиськ Момотаро взяв у дорогу:

А) рисового коржа;  Б) просяного коржа ; В) рисову кашу

9. Малян із казки «Пензлик – Маляна» добре вмів:

А) співати              Б) малювати            В) писати.

10. Як чарівний пензлик потрапив до Маляна:

А) Малян здобув його, перемігши велетня;   Б) вчитель подарував пензлика Маляну;

В) коли Малян  прокинувся, то відчув, що тримає його в руці.

11. Стільки подорожей здійснив Синдбад  - мореплавець:

А)  три             Б) п’ять              В) сім.

12. Яка риса характеру не властива Синдбадові-мореплавцю?

А ) сміливість ; Б) посидючись; В) спостережливість.

 

ІІІ рівень ( 3 бала, 1 бал за кожну правильну відповідь

1.Знайти відповідність між твором та країною, де він був написаний (одна зайва)

1. «Фарбований шакал»

А. Росія

2. «Момотаро, або Хлопчик - персик»

Б. Китай

3.  «Пензлик Маляна»

В. Японія

 

Г. Індія

 

2. Схарактеризуйте образ улюбленного казкового героя.

 

3. Установіть  відповідність між  цитатою та героєм твору

 

1. « - Чому ви всі тікаєте? Вас нема чого боятися. Мене сьогодні створив сам Брахман».

А. Синдбад - мореплавець

2. «Ми раділи, що врятувались від людожерів, але радість виявилася передчасною

Б.Чандарава

3.  « - Хіба, коли бідний, то й малювати не дозволяєтья?»

В. Момотаро.

4. - Я вирушаю підкоряти Острів Чудовиськ.

Спечіть мені, будь ласка, найбільших у Японії просяних коржів

Г. Малян

 

IV рівень (3 бали)

Міні – твір – роздум на тему:» Казки – це лише цікаві розповіді чи історії з серйозним змістом?»

 

 

docx
Додав(-ла)
Фокша Наталья
Додано
13 жовтня 2021
Переглядів
4703
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку