Контрольна робота з теми «Вступ. Казки народів світу»
Тестування
І варіант
І – ІІ рівень (6 балів - кожна правильна відповідь – 0, 5 балів)
1. Всесвітня література — це:
А) сукупність усіх національних літератур; Б) національна література певного народу;
В) записана вченими усна народна творчість кожного народу.
2. Фольклор – це…
А) усна народна творчість Б) художня література В) казки народів світу
3. Не є жанром фольклору:
А) прислів’я Б) загадки В) повісті.
4. Фольклорна казка відрізняється від літературної тим, що:
А) має конкретного автора Б) не має конкретного автора В) автор невідомий
5. Укажи країну, яка є батьківщиною казки «Момотаро, або Хлопчик – персик»:
а) Франція; б) Японія; в) Індія; г) Україна.
6. Вирушаючи підкоряти Острів Чудовиськ Момотаро взяв у дорогу:
А) рисового коржа; Б) рисову кашу; В) просяного коржа.
7. Казка «Фарбований шакал»;
А) індійська; Б) арабська; В) німецька.
8. У яку фарбу вскочив герой казки «Фарбований шакал»?
А) Червону Б) золотаву В) синю.
9. Малян із казки «Пензлик – Маляна» добре вмів:
А) співати Б) малювати В) писати.
10. Як чарівний пензлик потрапив до Маляна:
А) Малян здобув його, перемігши велетня; Б) вчитель подарував пензлика Маляну;
В) коли Малян прокинувся, то відчув, що тримає його в руці.
11. Стільки подорожей здійснив Синдбад - мореплавець:
А) три Б) п’ять В) сім.
12.Для Синдбада-Мореплавця характерними були такі риси вдачі:
а) мудрість, дотепність, патріотизм; б) жорстокість, нечесність, безрозсудство;
в) допитливість, кмітливість, сміливість.
ІІІ рівень ( 3 бала, 1 бал за кожну правильну відповідь
1.Знайти відповідність між твором та країною, де він був написаний (одна зайва)
1. «Фарбований шакал» |
А. Китай |
2. «Момотаро, або Хлопчик - персик» |
Б. Росія |
3. «Пензлик Маляна» |
В. Індія |
|
Г Японія. |
2. Схарактеризуйте образ улюбленного казкового героя.
3. Установіть відповідність між цитатою та героєм твору
1. « - Чому ви всі тікаєте? Вас нема чого боятися. Мене сьогодні створив сам Брахман». |
А. Малян. |
2. «Ми раділи, що врятувались від людожерів, але радість виявилася передчасною |
Б. Момотаро. |
3. « - Хіба, коли бідний, то й малювати не дозволяєтья?» |
В. Чандарава |
4. - Я вирушаю підкоряти Острів Чудовиськ. Спечіть мені, будь ласка, найбільших у Японії просяних коржів |
Г. Синдбад -мореплавець |
IV рівень (3 бали)
Міні – твір – роздум на тему: »Казки – це лише цікаві розповіді чи історії з серйозним змістом?»
Контрольна робота з теми «Вступ. Казки народів світу»
Тестування
ІІ варіант
І – ІІ рівень (6 балів - кожна правильна відповідь – 0, 5 балів)
1. Всесвітня література — це:
А) сукупність усіх національних літератур; Б) національна література певного народу;
В) записана вченими усна народна творчість кожного народу.
2. Фольклор – це…
А) усна народна творчість Б) художня література В) казки народів світу
3. Не є жанром фольклору:
А) прислів’я Б) загадки В) оповідання.
4. Приказка відрізняється від прислів’я тим, що:
А) має повчальний зміст Б) не має повчального змісту В) вона лірична, пісенна.
5. Головний герой казки «Фарбований шакал»:
А) Хануман; Б) Ренуар; В) Чандарава.
6. У яку фарбу вскочив герой казки «Фарбований шакал»?
А) синю. Б) червону В) золотаву
7. Кого зустрів дорогою Момотаро?
А) осла, шакала, собаку; Б) собаку, фазана; мавпу; В) кота, ведмедя, оленя
8. Вирушаючи підкоряти Острів Чудовиськ Момотаро взяв у дорогу:
А) рисового коржа; Б) просяного коржа ; В) рисову кашу
9. Малян із казки «Пензлик – Маляна» добре вмів:
А) співати Б) малювати В) писати.
10. Як чарівний пензлик потрапив до Маляна:
А) Малян здобув його, перемігши велетня; Б) вчитель подарував пензлика Маляну;
В) коли Малян прокинувся, то відчув, що тримає його в руці.
11. Стільки подорожей здійснив Синдбад - мореплавець:
А) три Б) п’ять В) сім.
12. Яка риса характеру не властива Синдбадові-мореплавцю?
А ) сміливість ; Б) посидючись; В) спостережливість.
ІІІ рівень ( 3 бала, 1 бал за кожну правильну відповідь
1.Знайти відповідність між твором та країною, де він був написаний (одна зайва)
1. «Фарбований шакал» |
А. Росія |
2. «Момотаро, або Хлопчик - персик» |
Б. Китай |
3. «Пензлик Маляна» |
В. Японія |
|
Г. Індія |
2. Схарактеризуйте образ улюбленного казкового героя.
3. Установіть відповідність між цитатою та героєм твору
1. « - Чому ви всі тікаєте? Вас нема чого боятися. Мене сьогодні створив сам Брахман». |
А. Синдбад - мореплавець |
2. «Ми раділи, що врятувались від людожерів, але радість виявилася передчасною |
Б.Чандарава |
3. « - Хіба, коли бідний, то й малювати не дозволяєтья?» |
В. Момотаро. |
4. - Я вирушаю підкоряти Острів Чудовиськ. Спечіть мені, будь ласка, найбільших у Японії просяних коржів |
Г. Малян |
IV рівень (3 бали)
Міні – твір – роздум на тему:» Казки – це лише цікаві розповіді чи історії з серйозним змістом?»