Контрольна робота №2
з інформатики для сімейного навчання
уч_______ 7 ___класу
_______________________________
1 варіант
Початковий рівень навчальних досягнень (тільки одна правильна відповідь)
(за кожну правильну відповідь 0,5 бали)
А) Захисту інформації;
Б) Відмінності від інших поштових скриньок;
В) Щоб чужі люди не змогли надіслати вам повідомлення;
Г) Щоб не забути дату народження чи інші свої дані.
А) Ні; Б) Так.
А) робоче поле; Б) Тема; В) Кому; Г) панелі інструментів.
А) числа; Б) тексту; В) рядки; Г) формули.
А) А4; Б) В4; В) С4; Г) 4С; Д) С1.
Середній рівень навчальних досягнень (тільки одна відповідь правильна)
(за кожну правильну відповідь 1 бал)
А) saveli@mail.com; Б) saveli_shkola@mail.com;
В) http://www.tca77.narod.uа; Г) Всі адреси не є адресами електронної пошти.
А) не користуйся вказаними в них посиланнями та файлами;
Б) надішли листа з привітанням для знайомства;
В) перевір посилання в листі;
Г) не відповідай на ці повідомлення.
А) СРЗНАЧ(А1:В3); Б) СУММ(А1;В3); В) МАХ(А1:В3).
Достатній рівень навчальних досягнень (декілька правильних відповідей)
(за кожну правильну відповідь 1 бали)
А) тільки повідомлення; Б) тільки файли;
В) повідомлення й прикладені файли ; Г) відео, зображення.
А) змінні;
Б) функції;
В) значення;
Г) посилання на комірки;
Д) діапазони комірок;
Е) назви аркушів.
А)Текст; Б)формула; В)відеофільм; Г)малюнок; Д)діаграма.
Високий рівень навчальних досягнень (за кожну правильну відповідь 1,5 бали)
|
Ім'я папки |
|
Призначення папки |
1 |
Вхідні |
А |
Для зберігання незавершених листів, які користувач планує дописати та відправити адресатам пізніше |
2 |
Чернетки |
Б |
Для тимчасового зберігання листів, які поштова служба або користувач вважають небажаними. |
3 |
Відправлені |
В |
Для тимчасового зберігання видалених листів |
4 |
Видалені (Кошик) |
Г |
Для зберігання копій листів, відправлених адресатам |
5 |
Спам |
Д |
Для зберігання листів, одержаних власником поштової служби |
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Контрольна робота №2
з інформатики для сімейного навчання
уч_______ 7 ___ класу
_______________________________
2 варіант
Початковий рівень навчальних досягнень (тільки одна правильна відповідь)
(за кожну правильну відповідь 0,5 бали)
А) Чат; Б) Обмін файлами; В) Електронна пошта; Г) Всі варіанти підходять.
А) ; Б); В) ; Г) .
А) Bmp; Б) docx; В) xlsx; Г) pptx; Д) avi.
А)Таблиця; Б)клітинка; В)діапазон; Г)книга; Д)аркуш.
А) файл; Б) робоча книга; В) робочий аркуш.
А) 5; Б)6 ; В)7; Г)8; Д)10.
Середній рівень навчальних досягнень (тільки одна відповідь правильна)
(за кожну правильну відповідь 1 бал)
А) розділяє ім’я користувача і ім’я сервера;
Б) вказує на те, що це адрес електронної пошти;
В) для краси запису;
Г) розділяє ім’я відправника від одержувача.
А)будь-яка послідовність символів;
Б)номер байта оперативної пам'яті, відведеного під комірку;
В)ім'я, що складається з імені стовпця і номера рядка;
Г)адреса байта оперативної пам'яті, відведеного під комірку;
Д)адреса машинного слова оперативної пам'яті, відведеного під комірку.
А) 3; Б) 4; В) 5; Г) 6.
Достатній рівень навчальних досягнень (декілька правильних відповідей)
(за кожну правильну відповідь 1 бали)
А) тільки повідомлення; Б) тільки файли;
В) повідомлення й прикладені файли ; Г) відео, зображення.
А) уведення даних у клітинки електронної таблиці;
Б) відкриття електронної скриньки для відправлення таблиць;
В) збереження електронної книги у файлі;
Г) обчислення даних електронної таблиці за формулами;
Д) опрацювання цифрових фотографій.
А) зберігання імен та адрес електронних поштових скриньок осіб, з якими листується користувач;
Б) зберігання адрес вибраних веб-сторінок;
В) швидке введення адреси електронної поштової скриньки одержувача під час створення електронного листа;
Г) швидке введення адреси вибраної веб-сторінки в адресний рядок браузера.
Високий рівень навчальних досягнень (за кожну правильну відповідь 1,5 бали)
1. Вирівнювання посередині
2. Вирівнювання зверху
3. Об’єднати і розмістити по центру
4. Орієнтація
5. Перенесення тексту
А.
Б.
В.
Г.
Д.
1. _____ 2. _____ 3. _____ 4. _____ 5. _____
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________