24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Контрольна робота №2 "Творчість І. Франка, В. Королів-Старого, В. Симоненка, Г. Малик, Л. Глібова"

Про матеріал
Творчість І. Франка, В. Королів-Старого, В. Симоненка, Г. Малик, Л. Глібова
Перегляд файлу

Контрольна робота №2

Мета:

  • навчальна: перевірити рівень засвоєних знань,  умінь і навичок з метою їхньої корекції;
  • розвивальна: розвивати пам’ять, зв’язне мовлення, уважність, логічне мислення;
  • виховна: виховувати відповідальність, старанність.

Тип уроку: контроль набутих знань, умінь і навичок.

Обладнання: тестові завдання.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

ІІІ. ІНСТРУКТАЖ  ДО ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

ІV. Виконання завдань

І варіант

І рівень

1. Якою дитиною була в родині Хуха-Моховинка?

А) найстаршою;   Б) найменшою;  В) середньою.

2. Чому Аля потрапила до країни Недоладії?

А) через недороблені справи;

Б) бо погано поводилась із друзями;

В) бо була неслухняна.

3. Що було відсутнє у Першого Недорадника?

А) вухо;   Б) голова;   В) волосся.

4. Скільки дочок було у царя Плаксія?

А) одна;   Б) дві;   В) три.

5. Якого кольору була фарба в діжці, до якої стрибнув Лис Микита?

А) фіолетова;   Б) зелена;   В) синя.

6. Про кого розповідається у вірші Л. Глібова «Що за птиця?»

А) про метелика;   Б) про ластівку;   В) про муху.

ІІ рівень

1. З’єднайте персонажа з автором твору:

1

Аля

А

В. Королів-Старий

2

Лоскотон

Б

Г. Малик

3

Коза Лиска

В

І. Франко

4

Лис Микита

Г

В. Симоненко

 

2. Повість-казка – це…

ІІІ рівень. Дайте розгорнуту відповідь

1. Чому дід зруйнував домівку Хухи-Моховинки?

2. Чого прагнув Лоскотон?

ІV рівень. Написати твір-мініатюру

  • Чому треба завжди дороблювати справи до кінця?
  • Чи потрібно робити добрі справи в нашому житті?

 

 

ІІ варіант

І рівень

1. Кого Хуха врятувала в заплутаній сітці?

А) курку;

Б) маленьке порося;

В) козу.

2. Де оселилася Хуха-Моховинка коли її хатинка була зруйнована?

А) у хліві;   Б) у лісі;   В) у своїх родичів.

3. Якої стрілки бракувало в годиннику в творі Г. Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»?

А) годинної;   Б) хвилинної;   В) секундної.

4. Чому цар Плаксій не любив Лоскотона?

А) бо цар ненавидів сміх;

Б) бо Лоскотон більше плакав ніж цар;

В) бо Лоскотон ображав дітей.

5. Ким став Лис Микита для лісових мешканців?

А) царем;   Б) охоронцем лісу;   В) радником.

6. Про кого розповідається у вірші Л. Глібова «Хто сестра і брат?»

А) про гречку і просо;

Б) про рис і пшоно;

В) про пшеницю й зерно.

ІІ рівень

1. З’єднайте персонажа з автором твору:

1

Недопопелюшка

А

В. Королів-Старий

2

Цар Плаксій

Б

Г. Малик

3

Хуха-Моховинка

В

І. Франко

4

Ведмідь

Г

В. Симоненко

 

2. Акровірш – це…

ІІІ рівень. Дайте розгорнуту відповідь

1. Як Алі вдалося повернутися додому?

2. Як звірі зрозуміли, що Лис Микита видає себе за іншого?

ІV рівень. Написати твір-мініатюру

  • Чому треба завжди дороблювати справи до кінця?
  • Чи потрібно робити добрі справи в нашому житті?

 

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ

 

 

docx
Додано
2 липня
Переглядів
241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку