Контрольна робота № 2 з природознавства за ІІ семестр

Про матеріал
Контрольна робота № 2 з природознавства за ІІ семестр містить різнорівневі завдання для перевірки знань
Перегляд файлу

Контрольна робота № 2 з природознавства за ІІ семестр

5 клас

І рівень. Завдання 1-6 мають одну  правильну відповідь. Кожне завдання оцінюється у 0,5 бали. Загальна сума  балів – 3.
1. Який ряд утворений лише назвами організмів?

а) бджола, пісок, курка;                   

б) вишня, оса, вовк;                                                                                            

в)комета, заєць, клен;                

г) соловей, щука, глина

2. Який харчовий ланцюг складено правильно?

а) яструб-миша-пшениця;        

б) конюшина-коник-заєць;     

в) капуста-заєць-лисиця

3. Укажіть, який гриб  їстівний.

а) сажка;          

б)трутовик;           

в) бліда поганка;       

г) маслюк

4. Укажіть, за якою ознакою укладено такий перелік: вологість, освітленість, наявність води.

а) властивості тіл;        

б) властивості організмів;         

в) чинники неживої природи;               

г) чинники живої природи

5. У спекотні дні ховрахи перебувають у схованках, а вночі виходять на полювання. Це допомагає ховрахам:                                                             

а) уникати перегрівання вдень;                  

б) отримувати  достатню  кількість  світла ;               

в)створювати запаси їжі на зиму;                

г) переміщуватись на великі відстані

6. Проаналізуйте твердження 1 і 2 та оберіть правильний варіант відповіді: 

Твердження 1. Риби дихають киснем  у воді,  за  допомогою  легенів.                                         Твердження 2. Пристосування  риб до переміщення у водному середовищі  є  обтічна  форма  тіла і плавники.                                                                                                                             

    а) правильне лише твердження 1;                б) правильне лише твердження 2;                                                                                                                                                                                                                             в) правильні обидва твердження;                                г) неправильні обидва твердження

ІІ рівень  Завдання з відкритою відповіддю. Завдання оцінюється в 1 б.

7. Установіть відповідність між організмами та їх роллю в екосистемі.

1

печериці

А

однорічна рослина

2

соняшник

Б

холоднокровна тварина

3

щука

В

отруйний  гриб

 

 

Г

багаторічна  рослина

8. Встановіть відповідність між твариною та її способом пересування

1 Орел;  А Стрибання;

2 Гепард;  Б Повзання;

3 Кенгуру.  В Біг;

4. Змія  Г Політ.

9. Встановіть відповідність між грибом та групою, до якої він належить

1 Гриби-паразити;   А Печериці;

2 Цвілеві гриби;   Б Сажковий гриб;

3 Шапинкові гриби.   В Дріжджі;

Г Мукор.

ІІІ рівень Завдання на відповідність. Завдання оцінюється в 2 б.

10. Рослини, які людина спеціально вирощує для отримання певних продуктів, називаються ___

11. Тварини, на відміну від рослин, живляться ___________ органічними речовинами.

12. Птахи, що на зимівлю відлітають у місцевості зі сприятливими умовами існування називаються __

13. У тіньолюбних рослин розміри листків ____________. 

ІV рівень Завдання з відкритою відповіддю. Завдання 14,15 разом оцінюється в 4 б.

14. Наведіть приклади штучної екосистеми. Опишіть, її значення у житті людини.

15. Опишіть ґрунтове середовище життя (чинники, пристосування тварин і рослин до життя в ньому).

 

docx
Додано
12 травня 2021
Переглядів
8326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку