Узагальнення знань з теми «Планета Земля як середовище життя організмів»

Про матеріал
2 варіанти, різнорівневі завдання
Перегляд файлу

Узагальнення знань з теми «Планета як середовище життя організмів»

Варіант 1

Рівень 1. Тестові завдання (1 правильна відповідь, 3 бали за рівень)

1. До рослин належить:

а) мухомор;         б) папороть;           в) вірус грипу

2. Під час дихання виводиться з організму:

а) кисень;           б) вуглекислий газ;             в) повітря.

3. Який чинник неживої природи впливає на утворення у рослин органічних речовин з неорганічних?

а) вологість;    б) освітленість;         в) температура.

4. Фотосинтез у рослин, полювання сови, активність метеликів пов’язані з …

а) рухом Землі навколо Сонця;          б) рухом землі навколо своєї осі.

5. Величезна кількість органічних та неорганічних речовин . Це …… середовище життя

а) наземно-повітряне;     б)водне;     в) ґрунтове.

6. Достатньо світла і повітря. Зволоженість і температура повітря дуже різноманітні. Це …… середовище життя

а) наземно-повітряне;     б)водне;     в) ґрунтове.

 

Рівень 2. Вибрати зі списку вірні твердження (3 бали за рівень)

7. Випишіть зі списку однорічні рослини

Береза, калина, морква, помідори, квасоля, дуб, верба, петрушка, лобода, буряк, бузина, часник, клен, цибуля, кукурудза.

8. Випишіть зі списку рослиноїдні тварини

Вовк, лось, олень, свині, заєць, лев, ведмідь, лисиця, ластівка, корова, колорадський жук.

9. Випишіть зі списку органи рослин

Стебло, серце, квітка, легені, корінь, насінина, мозок, плід, листок.

 

Рівень 3. Дати коротку відповідь на питання (3 бали за рівень)

10. Які особливості бактерій?

11. Складіть різні ланцюги живлення, скориставшись переліком організмів: ведмідь, білка, миша, трава, сова, заєць, жук, ліщина, горобина, соловей, лисиця, гусениця, їжак, черв’як

 

Рівень 4. Творчий рівень (3 бали за рівень)

12. Як пристосовані тварини до переміщення у водному середовищі ?

13. Як рослини пристосувалися до спільного існування? (на прикладі лісу)

 

 

Узагальнення знань з теми «Планета як середовище життя організмів»

Варіант 2

Рівень 1. Тестові завдання (1 правильна відповідь, 3 бали за рівень)

1. Підземним органом рослин є:

а) корінь;                        б) пагін;                       в) листок.

2. У тварин органами дихання не є:

а) продихи;               б) легені;                 в) зябра;          г) трахеї.

3. Який чинник неживої природи впливає на перебіг хімічних реакцій у тварин та рослин?

а) вологість;    б) освітленість;         в) температура.

4. Листопад, переліт птахів, сплячка пов’язані з …

а) рухом Землі навколо Сонця;          б) рухом землі навколо своєї осі.

5. Незначні коливання температури, велика густина середовища, змінюється освітленість . Це …… середовище життя

а) наземно-повітряне;     б)водне;     в) ґрунтове.

6. Живе величезна кількість бактерій . Це …… середовище життя

а) наземно-повітряне;     б)водне;     в) ґрунтове.

 

Рівень 2. Вибрати зі списку вірні твердження (3 бали за рівень)

7. Випишіть зі списку багаторічні рослини

Береза, калина, морква, помідори, квасоля, дуб, верба, петрушка, лобода, буряк, бузина, часник, клен, цибуля, кукурудза.

8. Випишіть зі списку твариноїдні тварини

Вовк, лось, олень, свині, заєць, лев, ведмідь, лисиця, ластівка, корова, колорадський жук.

9. Випишіть зі списку органи тварин

Стебло, серце, квітка, легені, корінь, насінина, мозок, плід, листок.

 

Рівень 3. Дати коротку відповідь на питання (3 бали за рівень)

10. Які види грибів поширені у природі?

11. Складіть різні ланцюги живлення, скориставшись переліком організмів: Морква, пуголовок капуста, гусінь, щука, заєць, шпак, лисиця, людина, окунь, личинка комахи ниткоподібна водорість.

 

Рівень 4. Творчий рівень (3 бали за рівень)

12. Як пристосовані тварини до переміщення у ґрунтовому середовищі ?

13. Які є взаємозв’язки між організмами? Наведіть приклади

 

docx
Додано
14 травня 2021
Переглядів
5013
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку