Діагностувальна робота
1.Запиши, як треба звернутись до: друга, сестри, Марії Олексіївни, Миколи Петровича.
2.Продовж речення: Текст – це…
А) речення на певну тему
Б) зв’язані за змістом речення
В) слова і речення
3. З яких частин складається текст?
А) зачин, основна частина, кінцівка
Б) абзац, висновок, заголовок
В) тема, мета, твердження
4. Визнач тип тексту.
Наші предки дуже шанували воду. Вважалося великим гріхом кинути в річку чи озеро сміття, каміння. Не можна було бити по воді. Вважали, що вона має цілющу силу. Вода миє, очищує. З лікувальною метою люди збирали росу, а воду набирали до схід сонця.
А) текст-розповідь
Б) текст-опис
В) текст-міркування
5. Текст, у якому висловлено розмірковування про якийсь предмет, подію, вчинок, власні почуття – це…
А) текст-розповідь
Б) текст есе
В) текст-міркування
6.Спиши текст, підкресли слова, які служать для зв’язку речень у тексті.
Прийшла золота осінь. Вона святково прикрасила багрянцем і золотом дерева та кущі. Чарівниця торкнулась кожної травинки, кожної квіточки.
7.За метою висловлювання речення бувають:
А) розповідні, питальні, окличні
Б)розповідні, питальні, спонукальні
В)розповідні, питальні, неокличні
8.Що є основою речення?
А) слова і словосполучення
Б) другорядні члени речення
В) підмет і присудок
9.Постав у кінці речень відповідні розділові знаки.
А) Люби свою Україну
Б) У якому класі ти навчаєшся
В) У полях червоніють маки
10.Склади два речення зі словом сонце так, щоб в одному реченні це слово було підметом, а в другому – другорядним членом.
11. Установи зв’язок між словами такого речення:
Ласкаве сонце світить в шкільне віконце.
12. Спиши. Підкресли головні та другорядні члени речень.
Соняшник повертає голівку за сонцем. Затьохкав у кущах сіренький соловейко.