Контрольна робота № 3
СЛОВОТВІР.ОРФОГРАФІЯ
І варіант
1. Префіксальним способом утворено всі іменники варіанта:
А нелегкий, скотитися, записати;
Б біль, пролягти, пречистий;
В українець, переддень, циркач;
Г реорганізація, добір, співавтор.
2. Літеру о замість пропуску треба писати в слові:
А земл…трус;
Б прац…здатний:
В сам…вчитель;
Г вищ…згаданий.
3. Способом складання основ утворено всі іменники варіанта:
А підрозділ, здіймиголова, багаточлен;
Б землероб, крутосхил, лісостеп;
В прикордонник, дурносміх, листопад;
Г активістка, прибічник, пустоцвіт.
4. Літеру е замість пропуску треба писати у слові:
А смагляв…лиций;
Б вугл…видуботок;
В кра…знавство;
Г сніг…затримання.
5. Позначити, у якому рядку всі слова пишемо через дефіс:
А семи/струнний, першо/відкривач, міні/футбол;
Б кінець/кінцем, екс/чемпіон, семи/разовий;
В купівля/продаж, віце/президент, тишком/нишком;
Г перекоти/поле, школа/інтернат, шести/денка.
6. Правильно побудовано словотвірний ланцюжок у варіанті:
А читальнячитатичитач;
Б легкийлегесеньколегко;
В різативирізативиріз;
Г рукарукавручечка.
7. Установіть відповідність між словом і способом його творення.
1 блакить А суфіксальний
2 голубуватий Б префіксально-суфіксальний
3 міжпланетний В безафіксний
4 контрудар Г складання
Ґ абревіатурний
8. Спишіть слова, знявши риску.
Пів/аркуша, міні/спідниця, м’ясо/молочний, напів/сон, жовто/гарячий, п’ятнадцяти/літній, одним/одна, писав/писав, лейб/медик, пів/відра, Убий/вовк, вагон/їдальня.
9. Виконайте словотвірний розбір слів: розчин, роздоріжжя.
10. Складіть речення із словами: черговий(прикм.), черговий(ім.). Підкресліть члени речення.
Контрольна робота № 3
СЛОВОТВІР.ОРФОГРАФІЯ
ІІ варіант
1. Суфіксальним способом утворено всі іменники варіанта:
А угорець, підземний, татарщина;
Б зелень, чорніший, виходити;
В сопілкар, боягузтво, товариський;
Г надземний, дивнуватий, суховій.
2. Літеру о замість пропуску треба писати в обох словах усіх рядків:
А корен…плід, рівн…правність;
Б сив…головий, чорн…гуз:
В смітт…збиральний, смагляв…лиций;
Г нижч…зазначений, воч…видь.
3. Префіксально-суфіксальним способом утворено всі іменники варіанта:
А підсніжник, безнадія, Закарпаття;
Б безмежжя, Засяння, рівноправ’я;
В безлюддя, прадід, подорожник;
Г нарукавник, неробство, прибічник.
4. Літеру є замість пропуску треба писати у слові:
А сам…вчитель;
Б кра…знавство;
В дощ…мір;
Г одн…люб.
5. Позначити, у якому рядку всі слова пишемо через дефіс:
А відео/камера, семи/річний, більш/менш;
Б одним/одна, батько/мати, віце/президент;
В купівля/продаж, віце/президент, молоко/завод;
Г літо/літечко, міді/спідниця, історико/географічний.
6. Правильно побудовано словотвірний ланцюжок у варіанті:
А земельнийземельказемелечка;
Б ріднийрідненькийрідня;
В дощовикдощовийдощезний;
Г датипродатипродаж.
7. Установіть відповідність між словом і способом його творення.
1 зелень А суфіксальний
2 ООН Б префіксально-суфіксальний
3 підливка В безафіксний
4 коренеплід Г складання
Ґ абревіатурний
8. Спишіть слова, знявши риску.
Пів/карбованця, міні/копія, хліб/сіль, напів/автомат, червоно/гарячий, семи/разовий, кінець/кінцем, великий/превеликий, овоче/сховище, пів/відра, перекоти/поле, салон/перукарня.
9. Виконайте словотвірний розбір слів: перехід, по-нашому.
10. Складіть речення із словами: учений (прикм.), учений(ім.). Підкресліть члени речення.