Контрольна робота №4
Література ХХ-ХХІ ст.
За творами Шолом-Алейхема «Тев'є-молочар», М. Булгакова «Собаче серце», Е. Сігела «Історія одного кохання»
І і ІІ варіанти
Різнорівневі завдання (початковий, середній, достатній та високий)
Контрольна робота №4
Література ХХ-ХХІ ст.
І варіант Початковий і середній рівні
1.3 чого почалася справа Тев'є як молочника, за твором Шолом-Алейхема «Тев'є-молочар»?
а) Узяв кредит у банку; в) отримав велику спадщину;
б) з подарунків на знак вдячності; г) допомогли багаті родичі.
2. Як головний герой твору Шолом-Алейхема «Тев'є-молочар» ставився до своїх дочок?
а) Як до джерела збагачення; в) як до великого тягаря;
б) байдуже; г) з розумінням та любов'ю.
3. Образ головного героя твору Еріка Сігела нагадує вічний образ в літературі:
а) Гамлета; б) Дон Кіхота; в) Ромео; г) Гобсека.
4. Від колишнього життя в Шарикова залишається:
а) ненависть до котів; б) любов до ближніх;
в) відраза до розкоші; г) схильність до агресії.
5. Встановіть відповідність між автором та героями твору:
1 |
М. Булгаков |
А |
Хава, Шпринц |
2 |
Е. Сігел |
Б |
Клим Чугункін, слідчий |
3 |
Шолом-Алейхем |
В |
Філ, Дженніфер |
6. Продовжити речення: Масова література – це…
Достатній рівень
Високий рівень 9. Виконайте одне із завдань.
А) Особливості сюжету роману Е. Сігела «Історія одного кохання»
Б) Продовжте історію героя твору Шолом-Алейхема «Тев'є-молочар»
В) Абсурд суспільного буття в повісті М. Булгакова «Собаче серце»
Контрольна робота №4
Література ХХ-ХХІ ст.
II варіант Початковий і середній рівні
1. Як Тев'є із твору Шолом-Алейхема «Тев'є-молочар» здобув справжнє багатство — корову?
а) Заробив у місті; б) йому подарували її за врятування жінок;
в) виграв на біржі гроші; г) знайшов у лісі.
2. Тев'є підтримав старшу дочку в її небажанні виходити заміж за м'ясника
тому, що: а) примітив для неї багатшого жениха; б) здавна не любив рід м'ясника;
в) вважав, що одружуватися потрібно кохаючи; г) боявся помсти душі дружини м'ясника.
3. Хто допомагав професору Преображенському під час операцій:
а) Борменталь; б) Зіна; в) Чугункін; г) Енгельс
4. Олівер Барнетт із повісті Е.Сігела «Історія одного кохання» захоплювався:
а) футболом; б) регбі; в) хокеєм; г) бейсболом.
5. Встановіть відповідність між автором та його творами:
1 |
М. Булгаков |
А |
«Два камені» |
2 |
Е. Сігел |
Б |
«Майстер і Маргарита» |
3 |
Шолом-Алейхем |
В |
«Однокласники» |
6. Продовжити речення: Субкультура – це…
Достатній рівень 7. Схарактеризуйте Тев'є-молочара й визначте, які характерні риси єврейського народу втілені в цьому образі.
8. Складіть короткий паспорт-характеристику твору Е.Сігела «Історія одного кохання»
Високий рівень 9. Виконайте одне із завдань.
А)Чи загрожує людству розвиток науки й техніки, бездумне споживання благ цивілізації?
Б) Напишіть відгук на самостійно прочитану книгу сучасної зарубіжної літератури.
В) Що найважливіше в сімейних стосунках (за вивченими творами)