19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Контрольна робота №4. Зарубіжна література. 9 клас.

Про матеріал

Контрольна робота №4

Література ХХ-ХХІ ст.

За творами Шолом-Алейхема «Тев'є-молочар», М. Булгакова «Собаче серце», Е. Сігела «Історія одного кохання»

І і ІІ варіанти

Різнорівневі завдання (початковий, середній, достатній та високий)


Перегляд файлу

Контрольна робота №4

Література ХХ-ХХІ ст.

І варіант                     Початковий і середній рівні

1.3 чого почалася справа Тев'є як молочника, за твором Шолом-Алейхема «Тев'є-молочар»?

а) Узяв кредит у банку;                           в) отримав велику спадщину;

б) з подарунків на знак вдячності;                 г) допомогли багаті родичі.

2. Як головний герой твору Шолом-Алейхема «Тев'є-молочар» ставився до своїх дочок?

а) Як до джерела збагачення;           в) як до великого тягаря;

б) байдуже;                  г) з розумінням та любов'ю.

3. Образ головного героя твору Еріка Сігела  нагадує вічний образ в літературі:

а) Гамлета;                     б) Дон Кіхота;       в) Ромео;                        г) Гобсека.

4. Від колишнього життя в Шарикова залишається:

а) ненависть до котів;             б) любов до ближніх;

в) відраза до розкоші;                 г) схильність до агресії.

5. Встановіть відповідність між автором та героями  твору:

1

М. Булгаков

А

Хава, Шпринц

2

Е. Сігел

Б

Клим Чугункін, слідчий

3

Шолом-Алейхем

В

Філ, Дженніфер

6. Продовжити речення: Масова література – це…

                         Достатній рівень

  1. За твором Шолом-Алейхема «Тев'є-молочара» схарактеризуйте риси єв­рейського народу.
  2. Визначте проблематику роману М. Булгакова «Собаче серце».

Високий рівень      9. Виконайте одне із завдань.

А)  Особливості сюжету роману Е. Сігела «Історія одного кохання»

Б) Продовжте історію героя твору Шолом-Алейхема «Тев'є-молочар»

В) Абсурд суспільного буття в повісті М. Булгакова «Собаче серце»

Контрольна робота №4

Література ХХ-ХХІ ст.

II варіант              Початковий і середній рівні

1. Як Тев'є із твору Шолом-Алейхема «Тев'є-молочар» здобув справжнє ба­гатство корову?          

 а) Заробив у місті;                             б) йому подарували її за врятування жінок;

в) виграв на біржі гроші;                      г) знайшов у лісі.

2. Тев'є підтримав старшу дочку в її небажанні виходити заміж за м'ясника
тому, що:         а) примітив для неї багатшого жениха;        б) здавна не любив рід м'ясника;

в) вважав, що одружуватися потрібно кохаючи;  г) боявся помсти душі дружини м'ясника.

3.  Хто допомагав професору Преображенському під час операцій:

а) Борменталь;           б) Зіна;                       в) Чугункін;           г) Енгельс

4. Олівер Барнетт із повісті Е.Сігела «Історія одного кохання» захоплювався:

а) футболом;                    б) регбі;      в) хокеєм;                 г) бейсболом.

5. Встановіть відповідність між автором та його  творами:

1

М. Булгаков

А

 «Два камені»

2

Е. Сігел

Б

«Майстер і Маргарита»

3

Шолом-Алейхем

В

«Однокласники»

6. Продовжити речення: Субкультура – це…

Достатній рівень   7. Схарактеризуйте Тев'є-молочара й визначте, які характерні риси єврей­ського народу втілені в цьому образі.

8. Складіть короткий паспорт-характеристику твору Е.Сігела «Історія одного кохання»

Високий рівень          9. Виконайте одне із завдань.

А)Чи загрожує людству розвиток науки й техніки, бездумне споживання благ цивілізації?

Б) Напишіть  відгук  на самостійно прочитану книгу сучасної зарубіжної літератури.

В) Що найважливіше в сімейних стосунках (за вивченими творами)

docx
Додано
19 грудня 2018
Переглядів
3117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку