контрольна робота 5 клас по темі: "Множення десяткових дробів"

Про матеріал
Контрольна робота для підсумкового контролю знань учнів по темі:"Множення десяткових дробів", що містить приклади та задачі для перевірки вмінь учнів множити десяткові дроби, спрощувати вирази,використовуючи закони множення та прийоми зручного множення.
Перегляд файлу

Контрольна робота №7 по темі: « Множення десяткових дробів»

           1 варіант                                                                                         2 варіант

     1)  Обчисліть значення виразу:

     (9,33 – 9.8 ·0,35)·6,1 + 14,81;                                                     (7,92 – 0,45·3,4)·2,7 – 11,453;

2)  Чому дорівнює добуток:

 

     1) 6,89·10;         4) 16,89· 0,1 ;                                                    1) 3,57·10;                  4) 13,57·0,1;

     2) 6,89·100;       5)16,89· 0,01 ;                                                   2) 3,57 ·100;               5) 13,57·0,01; 

     3) 6,89·1000;     6) 16,89· 0,001.                                                 3) 3,57 ·1000;             6) 13,57·0,001.

3) Розв’яжи задачу

Фермер купив 16 мішків зерна по 23,8 кг у кожному.    Автомобіліст купив 15 каністр бензину по 22,3 л

Скільки він заплатив за все зерно,якщо 1кг зерна           кожна. Скільки він витратив грошей,якщо 1л коштує 10,2 грн?                                                                  бензину коштує 29,9 грн?                                  

4) Обчислити значення виразу найзручнішим способом:

 

1) 5,6·0,4·2,5;           3) 7,12·0,35+ 7,12·0,65;                      1) 25·18,4·0,04;     3) 3,72·0,32 +0,68·3,72;

2) 0,125·9,87·8;        4) 1,2·52,6- 52,2·1,2;                           2) 0,05·9,1·2;         4) 6,5·2,46 – 2,44·6,5.

5. Спростіть вираз і обчисліть його значення:

 

1) 0,7а·0,8, якщо а=0,3;                                                                    1) 0,9х·0,6, якщо х=0,02;

2) 6,8с – 6,7с, якщо с=19.                                                                 2) 4,2у +15,8у, якщо у=1,4.

6. Розв’язати задачу

    З однієї станції в одному напрямі вирушили           З однієї станції в протилежних напрямах вирушили

два поїзди. Один рухався зі швидкістю 64,7 км/год,   два катера. Один рухався зі швидкістю 62,1 км/год, 

а другий—56,9 км/год. Яка відстань буде між ними    а другий –60,4км/год. Якою буде відстань між

через 1,4 год після початку руху?                                    ними через 1,6 год після початку руху?

 

 

Контрольна робота №7 по темі: « Множення десяткових дробів»

           1 варіант                                                                                         2 варіант

     1)  Обчисліть значення виразу:

     (9,33 – 9.8 ·0,35)·6,1 + 14,81;                                                     (7,92 – 0,45·3,4)·2,7 – 11,453;

2)  Чому дорівнює добуток:

 

     1) 6,89·10;         4) 16,89· 0,1 ;                                                    1) 3,57·10;                  4) 13,57·0,1;

     2) 6,89·100;       5)16,89· 0,01 ;                                                   2) 3,57 ·100;               5) 13,57·0,01; 

     3) 6,89·1000;     6)16,89· 0,001.                                                  3) 3,57 ·1000;             6) 13,57·0,001.

3) Розв’яжи задачу

Фермер купив 16 мішків зерна по 23,8 кг у кожному.    Автомобіліст купив 15 каністр бензину по 22,3 л

Скільки він заплатив за все зерно,якщо 1кг зерна           кожна. Скільки він витратив грошей,якщо 1л коштує 10,2 грн?                                                                  бензину коштує 29,9 грн?                                  

4) Обчислити значення виразу найзручнішим способом:

 

1) 5,6·0,4·2,5;           3) 7,12·0,35+ 7,12·0,65;                      1) 25·18,4·0,04;     3) 3,72·0,32 +0,68·3,72;

2) 0,125·9,87·8;        4)1,2·52,6- 52,2·1,2;                            2) 0,05·9,1·2;         4) 6,5·2,46 – 2,44·6,5.

5. Спростіть вираз і обчисліть його значення:

 

1) 0,7а·0,8, якщо а=0,3;                                                                    1) 0,9х·0,6, якщо х=0,02;

2) 6,8с – 6,7с, якщо с=19.                                                                 2) 4,2у +15,8у, якщо у=1,4.

6. Розв’язати задачу

    З однієї станції в одному напрямі вирушили           З однієї станції в протилежних напрямах вирушили

два поїзди. Один рухався зі швидкістю 64,7 км/год,   два катера. Один рухався зі швидкістю 62,1 км/год, 

а другий—56,9 км/год. Яка відстань буде між ними   а другий –60,4км/год. Якою буде відстань між

через 1,4 год після початку руху?                                    Ними через 1,6 год після початку руху?                                   

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Lehrer Physik
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бурчак Олександра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
23 березня 2019
Переглядів
22126
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку