Контрольна робота №6 (тестові завдання) для 8 класу "Література ХХ-ХХІ століття"

Про матеріал
Контрольна робота № 6 (тестові завдання) для 8 класу "Література ХХ-ХХІ століття". Два варіанти різнорівневих тестових завдань для учителя (з правильними відповідями) та для учнів. 1 рівень - запитання і кілька варіантів відповіді, з яких правильна тільки одна; 2 рівень - запитання і кілька варіантів відповіді, серед яких 2 правильних; 3 рівень - 2 завдання: на відповідність і стисла відповідь на запитання; 4 рівень - твір-мініатюра на запропоновану тему. Кожен рівень - 3 бали.
Перегляд файлу

 

 

    ТЕМА УРОКУ:   Контрольна робота за творчістю сучасних письменників

МЕТА УРОКУ: Проконтролювати обсяг знань, здобутих учнями при вивченні даної теми; виявити помилки у розумінні чи трактуванні теми, розвивати творче мислення дітей.

ХІД УРОКУ

І. Повідомлення теми та мети уроку. Ознайомлення учнів із завданням, яке

стоїть перед ними, з умовами написання роботи та вимогами до неї.

ІІ. Робота над темою уроку. Завдання для написання контрольної роботи за творчістю письменників бароко і класицизму.

І варіант

Рівень І (одна правильна відповідь по 1 балу)


  1. Кому присвятив «Маленького принца» автор:

А.Матері;

Б. Батькові;

В. Леонові Верту

     Г. Братові.

  1. Як батьки ставляться до дивацтв Джонатана:

А. забороняють;

Б.  співчувають;

В.  підтримують;

Г. не розуміють.

3.  Як звати справжню подругу Буби:

А. Аліна;

Б. Агата;

В. Анна;

     Г. Йолька.


Рівень ІІ (дві правильні відповіді по 0,5 бала)


4. Які автори захоплювались пілотуванням:

А. Екзюпері;

Б. Мольєр;

В. Аромштам;

Г. Космовська;

Д. Бах.

5. Проблема «батьків і дітей» піднята у творах:

А. Космовської;

Б.Екзюпері;

В.Аромштам;

Г. Донна;

Д.Баха.

  1. Афоризм — це:

А. короткий оригінальний вислів;

Б. повчальна розповідь;

В. стимулюючий вислів;

Г. узагальнення;

Д. висміювання.


Рівень ІІІ (3 бали)

  1. Установіть послідовність зустрічі з героями:

А.— географ;

Б.— король;

В.— ліхтарник;

Г.— честолюбец.

 

1. — Б;

2. —  Г;

3. — В;

4. — А.


8. Дайте відповідь на запитання:

  Чого я навчився у Маленького принца?

Рівень ІV Твір-мініатюра (3 бали)

9. Пізнання сенсу життя й осмислення свого місця в суспільстві (за твором Р.Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон».

 

 

ІІ варіант

Рівень І (одна правильна відповідь по 1 балу)


  1. Чому Джонатан приймає рішення повернутися на Землю:

А. сумує;

Б. щоб помститись;

В. турбується про батьків;

Г. щоб передати отримані знання.

  1. Яке замовлення отримав Екзюпері перед написанням Маленького принца:

А. казку для дітей;

Б. казку для дорослих;

В. різдвяну казку;

Г. сумну казку.

  1. Як звати героїню твору М.Аромштам:

А. Аліна;

Б. Агата;

В. Анна;

Г. Йолька.


Рівень ІІ (2 правильні відповіді по 0.5 бала)


  1. Про перше кохання йдеться у творах:

А. Екзюпері;

Б. Баха;

В. Аромштам;

Г. Мольєра;

Д. Космовської.

  1. Які дві стихії стануть любов’ю Екзюпері:

А. астрономія;

Б. поезія;

В. хімія;

Г. техніка;

Д. подорожі.

  1. Притча  це:

А. короткий оригінальний вислів;

Б. повчальна розповідь;

В. стимулюючий вислів;

Г. узагальнення;

Д. виклад духовних чи моральних істин.


Рівень ІІІ (3 бали)

  1. Установіть відповідність між початком і закінченням фрази:

А. «Усі дорослі колись були дітьми…—3

Б.  «Якщо йти все вперед та вперед...» —1 ;

В. «Діти повинні бути поблажливими— 5;

Г. «Я довго жив серед дорослих. Я бачив їх зовсім близько. І через це, зізнаюся, — 2.

 

1. —… далеко не зайдеш»;

2. — … не почав думати про них краще»;

3.—… але мало хто з них про це пам’ятає».;

4. — … я родом з дитинства»;

5.  — …. до дорослих». 


                          8. Дайте відповідь на запитання:

Поясніть образи-символи з повісті-притчі Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон».

Рівень ІV Твір-мініатюра (3 бали)

9. «Я родом з дитинства…» (за творчістю А де Сент-Екзюпері).

ІІІ.  Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок

ІV. Домашнє завдання.  Ми закінчили вивчення сучасної літератури, ознайомилися з творами, запропонованими програмою. Але у вас є свої улюблені сучасні автори. Розкажіть про них, презентуйте твори, які читаєте ви. Форма представлення будь-яка: презентація, буклет, усна розповідь, міні-твір.

 

 

Творчість сучасних письменників

Тестові завдання

І варіант

Рівень І (одна правильна відповідь по 1 балу)


1.Кому присвятив «Маленького принца» автор:

А.Матері;

Б. Батькові;

В. Леонові Верту

     Г. Братові.

2.Як батьки ставляться до дивацтв Джонатана:

А. забороняють;

Б.  співчувають;

В.  підтримують;

Г. не розуміють.

3.  Як звати справжню подругу Буби:

А. Аліна;

Б. Агата;

В. Анна;

     Г. Йолька.


 

Рівень ІІ (дві правильні відповіді по 0,5 бала)


4. Які автори захоплювались пілотуванням літаків:

А. Екзюпері;

Б. Мольєр;

В. Аромштам;

Г. Космовська;

Д. Бах.

5. Проблема «батьків і дітей» піднята у творах:

А. Космовської;

Б.Екзюпері;

В.Аромштам;

Г. Донна;

Д.Баха.

6.Афоризм — це:

А. короткий оригінальний вислів;

Б. повчальна розповідь;

В. стимулюючий вислів;

Г. узагальнення;

Д. висміювання.


 

Рівень ІІІ (3 бали)

7.Установіть послідовність зустрічі з героями:


А.— географ;

Б.— король;

В.— ліхтарник;

Г.— честолюбец.

 

1. — ;

2. — ;

3. — ;

4. — .


8. Дайте відповідь на запитання:

  Чого я навчився у Маленького принца?

 

Рівень ІV Твір-мініатюра (3 бали)

9. Пізнання сенсу життя й осмислення свого місця в суспільстві (за твором Р.Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»).

 

 

 

 

 

 

 

Творчість сучасних письменників

Тестові завдання

ІІ варіант

Рівень І (одна правильна відповідь по 1 балу)


1.Чому Джонатан приймає рішення повернутися на Землю:

А. сумує;

Б. щоб помститись;

В. турбується про батьків;

Г. щоб передати отримані знання.

2.Яке замовлення отримав Екзюпері перед написанням Маленького принца:

А. казку для дітей;

Б. казку для дорослих;

В. різдвяну казку;

Г. сумну казку.

3.Як звати героїню твору М.Аромштам:

А. Аліна;

Б. Агата;

В. Анна;

Г. Йолька.


Рівень ІІ (2 правильні відповіді по 0.5 бала)


  1. Про перше кохання йдеться у творах:

А. Екзюпері;

Б. Баха;

В. Аромштам;

Г. Мольєра;

Д. Космовської.

  1. Які дві стихії стануть любов’ю Екзюпері:

А. астрономія;

Б. поезія;

В. хімія;

Г. техніка;

Д. подорожі.

  1. Притча  це:

А. короткий оригінальний вислів;

Б. повчальна розповідь;

В. стимулюючий вислів;

Г. узагальнення;

Д. виклад духовних чи моральних істин.


Рівень ІІІ (3 бали)

  1. Установіть відповідність між початком і закінченням фрази:

А. «Усі дорослі колись були дітьми…— ;

Б.  «Якщо йти все вперед та вперед...» — ;

В. «Діти повинні бути поблажливими— ;

Г. «Я довго жив серед дорослих. Я бачив їх зовсім близько. І через це, зізнаюся, — .

 

1. —… далеко не зайдеш»;

2. — … не почав думати про них краще»;

3.—… але мало хто з них про це пам’ятає».;

4. — … я родом з дитинства»;

5.  — …. до дорослих». 


                          8. Дайте відповідь на запитання:

Поясніть образи-символи з повісті-притчі Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон».

Рівень ІV Твір-мініатюра (3 бали)

9. «Я родом з дитинства…» (за творчістю А. де Сент-Екзюпері).

 

 

doc
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
12839
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку