Прізвище та імʼя_____________________________ Дата _____________
Діагностична робота №6
І варіант
Тема: Вивчаємо тисячу. Додавання та віднімання трицифрових чисел.
1. Встав пропущенні числа так, щоб одержати істинні рівності. (10 б.)
240 : 30 = _____ _____ : 90 = 7 7 . 80 = _____
150 : ______ = 5 4 . _____ = 280 900 : 3 = _____
_______ . 4 = 240 ______: 60 = 2 60 . 5 = _______
2. Виконай письмове додавання та віднімання (в стовпчик). (10 б.)
424 + 255 748 - 535 731 + 268 449 - 118 447 + 388
3. Знайди значення виразу зі змінною. (10 б.)
(а · 8 – а : 10) + 498, якщо а = 30
4. Виконай арифметичні дії. (10 б.)
(370 + 290 – 180) : 6 + 350 : 7 . 5 = _____
5. Порівняй іменовані числа. (10 б.)
36 т = ______ ц 45 дм = ____ см
318 хв = ___ год ___ хв 32 м = _____ дм
6. Розвʼяжи завдання. (15 б.)
Побудуй прямокутник, довжина якого 6 см, а ширина – на 2 см менша. Знайди периметр прямокутника.
7. Знайди значення виразів. (15 б.)
150 + 70 = ____ 550 + 380 = ____ 400 – 230 = ____
720 – 60 = ____ 540 – 450 = ____ 840 – 260 = ____
580 + 80 = ____ 380 + 280 = ____
730 – 50 = ____ 650 + 170 = ____
8. Розвʼяжи задачу. (20 б.)
Спонсори купили для школи лижі, ковзани та санчата. Усього 1000 штук. Скільки купили окремо лиж, ковзанів і санчат, коли відомо, що лиж і ковзанів було 685, а ковзанів і санчат – 515 штук?
Прізвище та імʼя_____________________________ Дата _____________
Діагностична робота №6
ІІ варіант
Тема: Вивчаємо тисячу. Додавання та віднімання трицифрових чисел.
1. Встав пропущенні числа так, щоб одержати істинні рівності. (10 б.)
70 . 6 = _______ 560 : 70 = ________ 40 . 9 = _______
720 : 9 = _______ 350 : 70 = ________ ______ . 40 = 320
______ : 7 = 70 810 : ______ = 9 60 . ______ = 300
2. Виконай письмове додавання та віднімання (в стовпчик). (10 б.)
256 + 346 798 - 344 764 + 122 547 - 289 347 + 323
3. Знайди значення виразу зі змінною. (10 б.)
(а · 8 + а : 10) – 187, якщо а = 40
4. Виконай арифметичні дії. (10 б.)
9 . (160 – 50) – 540 : 9 . 8 + 70 . 6 = _____
5. Порівняй іменовані числа. (10 б.)
25 т = ______ ц 15 дм = ____ см
342 хв = ___ год ___ хв 29 м = _____ дм
6. Розвʼяжи завдання. (15 б.)
Побудуй прямокутник, довжина якого 5 см, а ширина – на 3 см менша. Знайди периметр прямокутника.
7. Знайди значення виразів. (15 б.)
760 + 80 = ____ 290 + 510 = ____ 570 + 350 = ____
640 – 90 = ____ 620 + 270 = ____ 610 – 470 = ____
790 + 40 = ____ 490 + 350 = ____
820 – 60 = ____ 560 – 360 = ____
8. Розвʼяжи задачу. (20 б.)
Для ярмарку учні початкової школи готували аплікації, витинанки, вироби з бісеру. Усього виготовили 500 поробок. Скільки яких поробок вони виготовили, коли відомо, що аплікацій і витинанок було 370 штук, а витинанок і виробів із бісеру – 280 штук?