Контрольна робота №6 з математики (3 клас).

Про матеріал
Діагностична робота №6 з теми: "Вивчаємо тисячу. Додавання та віднімання трицифрових чисел." за підручником Скворцової.
Перегляд файлу

Прізвище та імʼя_____________________________ Дата _____________

Діагностична робота №6

І варіант

Тема: Вивчаємо тисячу. Додавання та віднімання трицифрових чисел.

1. Встав пропущенні числа так, щоб одержати істинні рівності.      (10 б.)

240 : 30 = _____    _____ : 90 = 7   7 . 80 = _____

150 : ______ = 5   4 . _____ = 280   900 : 3 = ­­­­_____

_______ . 4 = 240    ______: 60 = 2   60 . 5 = _______

2. Виконай письмове додавання та віднімання (в стовпчик).       (10 б.)

424 + 255  748 - 535  731 + 268  449 - 118  447 + 388

3. Знайди значення виразу зі змінною.           (10 б.)

(а · 8 – а : 10) + 498, якщо а = 30

4. Виконай арифметичні дії.             (10 б.)

(370 + 290 180) : 6 + 350 : 7 . 5 = _____

5. Порівняй іменовані числа.             (10 б.)

36 т = ______ ц    45 дм = ____ см

318 хв = ___ год ___ хв  32 м = _____ дм

 

6. Розвʼяжи завдання.                (15 б.)

Побудуй прямокутник, довжина якого 6 см, а ширина – на 2 см менша. Знайди периметр прямокутника.

7. Знайди значення виразів.            (15 б.)

150 + 70 = ____   550 + 380 = ____  400 – 230 = ____ 

720 – 60 = ____   540 – 450 = ____  840 – 260 = ____

580 + 80 = ____   380 + 280 = ____

730 – 50 = ____   650 + 170 = ____

8. Розвʼяжи задачу.                (20 б.)

Спонсори купили для школи лижі, ковзани та санчата. Усього 1000 штук. Скільки купили окремо лиж, ковзанів і санчат, коли відомо, що лиж і ковзанів було 685, а ковзанів і санчат – 515 штук?

 

Прізвище та імʼя_____________________________ Дата _____________

Діагностична робота №6

ІІ варіант

Тема: Вивчаємо тисячу. Додавання та віднімання трицифрових чисел.

1. Встав пропущенні числа так, щоб одержати істинні рівності.      (10 б.)

70 . 6 = _______    560 : 70 = ________   40 . 9 = _______

720 : 9 = _______   350 : 70 = ________  ______ . 40 = 320

______ : 7 = 70     810 : ______ = 9   60 . ______ = 300

2. Виконай письмове додавання та віднімання (в стовпчик).       (10 б.)

256 + 346  798 - 344  764 + 122  547 - 289  347 + 323

3. Знайди значення виразу зі змінною.           (10 б.)

(а · 8 + а : 10) – 187, якщо а = 40

4. Виконай арифметичні дії.             (10 б.)

9 . (160 50) 540 : 9 . 8 + 70 . 6 = _____

5. Порівняй іменовані числа.             (10 б.)

25 т = ______ ц    15 дм = ____ см

342 хв = ___ год ___ хв  29 м = _____ дм

 

 

6. Розвʼяжи завдання.                (15 б.)

Побудуй прямокутник, довжина якого 5 см, а ширина – на 3 см менша. Знайди периметр прямокутника.

7. Знайди значення виразів.            (15 б.)

760 + 80 = ____   290 + 510 = ____  570 + 350 = ____

640 – 90 = ____   620 + 270 = ____  610 – 470 = ____

790 + 40 = ____   490 + 350 = ____

820 – 60 = ____   560 – 360 = ____

8. Розвʼяжи задачу.                (20 б.)

Для ярмарку учні початкової школи готували аплікації, витинанки, вироби з бісеру. Усього виготовили 500 поробок. Скільки яких поробок вони виготовили, коли відомо, що аплікацій і витинанок було 370 штук, а витинанок і виробів із бісеру – 280 штук?

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
2 червня
Переглядів
285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку