Контрольна робота № 7 "Функція ", 7 клас, алгебра.

Про матеріал
Контрольна робота містить змістовно розроблені завдання по темі функція для учнів 7 класу.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 6

 Функція

 

І варіант

 

І-ІІ рівень

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.

 

  1. Яка функція є прямою пропорційністю?   

     а) у = - 3х + х; б) у = 5х; в) у = ; г) у = х+ 4.

  1. Функцію задано формулою у = х + 1. Яка з точок належить графіку цієї  функції:

 а) (-5; 0); б) (0; 2); в) (10; -3); г) (5; 0)?

 

  1. Функцію задано формулою у = -4х + 3. Знайти значення у, якщо значення аргументу дорівнює -1.          а) - 2; б) 7; в) - 7; г) - 8.

 

  1. Функцію задано формулою у = х + 4. Знайти значення аргументу, при якому значення функції дорівнює 2.        а) - 4; б) - 6; в) 6; г) 2.

 

  1. Не виконуючи побудови графіка у = 1,5х – 6 знайти нулі функції. 

 

      а) - 6; б) 4; в) - 4; г) 6.

 

  1. Графік якої функції проходять через точку (2;1)?

     а) у = 0,5х; б) у = х + 1; в) у = 2х – 2; г) у = - 2х – 1.

 

ІІІ рівень

Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь.

 

  1. Функцію задано формулою у = (4х – 6) -3(0,25х – 2). Знайти значення аргументу, при якому відповідне значення функції дорівнює 4.

 

  1. Не виконуючи побудов, знайти точки перетину з координатними осями графіка функції  у = - х + 5.
  2. Побудувати графік функції у = х – 2. При якому значенні аргументу функція набуває додатного значення?

 

ІV рівень

Розв’язання задач 10 -12 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання, на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.

 

  1.  Не виконуючи побудов знайти координати точок перетину графіка функції 

       у  = 0,2х + 4 з координатними осями.

 

  1.  Графік прямої пропорційності проходить через точку (2;- 4). Чи проходить

        цей графік через точку  (0,3; - 0,6)?

  1.  Побудувати графік функції:   у =

 

ІІ варіант

 

І-ІІ рівень

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.

 

  1. Яка функція є лінійною функцією?

     а) у = 5; б) у = х -1; в) у = ; г) у = х + х + 1.

  1. Функцію задано формулою у = 0,2х - 2. Яка з точок належить графіку цієї  функції:

а) (10; 0); б) (5; 1); в) (- 5; - 4); г) (0; - 4)?

 

  1. Функцію задано формулою у = 5х - 6. Знайти значення у, якщо значення аргументу дорівнює - 2.         а) - 3; б) - 16; в) 4; г) - 4.

 

  1. Функцію задано формулою у = - х - 3. Знайти значення аргументу, при якому значення функції  дорівнює 4.

     а) 14; б) - 5; в) - 3,5; г) - 14.

 

  1. Не виконуючи побудови графіка у = 1,2х + 2,4 знайти нулі функції

     а) 2; б) 2,4; в) - 2; г) - 2,4.

 

  1. Графік якої функції проходять через точку (1;2)?

     а) у = 0,5х - 2; б) у = 2х; в) у = - 3х + 1; г) у = х + .

 

ІІІ рівень

Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь.

 

  1. Функцію задано формулою у = (6х – 3) + 4(0,2х – 1). Знайти значення аргументу, при якому відповідне значення функції дорівнює  - 3.

 

  1. Не виконуючи побудов, знайти точки перетину з координатними осями графіка функції   у = х - 3.
  2. Побудувати графік функції у = х + 5. При якому значенні аргументу функція набуває від’ємного значення?

 

ІV рівень

Розв’язання задач 10 -12 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання, на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.

 

  1.  Не виконуючи побудов знайти координати точок перетину графіка

      функції  у  = 0,5х - 3 з  координатними осями.

 

  1.  Графік прямої пропорційності проходить через точку (3; - 2). Чи

      проходить цей графік через точку (4; - 6)?

 

  1.  Побудувати графік функції:  у =

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.3
Оригінальність викладу
3.9
Відповідність темі
4.4
Загальна:
4.2
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Лобода Юлія Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Доліч Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шкарін Ніна
    Можна відповіді до 1-2 рівня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Охват Женя
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Вильотнік Тетяна
    Можете надати відповідь
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Petenko Fidel
    можете надіслати правильні відповіді
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
  7. Маслов Ростислав
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  8. Сизоненко Лариса Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
Додано
6 лютого 2019
Переглядів
86761
Оцінка розробки
4.2 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку