Контрольна робота № 6
Функція
І варіант
І-ІІ рівень
Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.
-
Яка функція є прямою пропорційністю?
а) у = - 3х + х; б) у = 5х; в) у = ; г) у = х+ 4.
-
Функцію задано формулою у = х + 1. Яка з точок належить графіку цієї функції:
а) (-5; 0); б) (0; 2); в) (10; -3); г) (5; 0)?
-
Функцію задано формулою у = -4х + 3. Знайти значення у, якщо значення аргументу дорівнює -1. а) - 2; б) 7; в) - 7; г) - 8.
-
Функцію задано формулою у = х + 4. Знайти значення аргументу, при якому значення функції дорівнює 2. а) - 4; б) - 6; в) 6; г) 2.
-
Не виконуючи побудови графіка у = 1,5х – 6 знайти нулі функції.
а) - 6; б) 4; в) - 4; г) 6.
-
Графік якої функції проходять через точку (2;1)?
а) у = 0,5х; б) у = х + 1; в) у = 2х – 2; г) у = - 2х – 1.
ІІІ рівень
Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь.
-
Функцію задано формулою у = (4х – 6) -3(0,25х – 2). Знайти значення аргументу, при якому відповідне значення функції дорівнює 4.
-
Не виконуючи побудов, знайти точки перетину з координатними осями графіка функції у = - х + 5.
-
Побудувати графік функції у = х – 2. При якому значенні аргументу функція набуває додатного значення?
ІV рівень
Розв’язання задач 10 -12 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання, на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.
-
Не виконуючи побудов знайти координати точок перетину графіка функції
у = 0,2х + 4 з координатними осями.
-
Графік прямої пропорційності проходить через точку (2;- 4). Чи проходить
цей графік через точку (0,3; - 0,6)?
-
Побудувати графік функції: у =
ІІ варіант
І-ІІ рівень
Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.
-
Яка функція є лінійною функцією?
а) у = 5; б) у = х -1; в) у = ; г) у = х + х + 1.
-
Функцію задано формулою у = 0,2х - 2. Яка з точок належить графіку цієї функції:
а) (10; 0); б) (5; 1); в) (- 5; - 4); г) (0; - 4)?
-
Функцію задано формулою у = 5х - 6. Знайти значення у, якщо значення аргументу дорівнює - 2. а) - 3; б) - 16; в) 4; г) - 4.
-
Функцію задано формулою у = - х - 3. Знайти значення аргументу, при якому значення функції дорівнює 4.
а) 14; б) - 5; в) - 3,5; г) - 14.
-
Не виконуючи побудови графіка у = 1,2х + 2,4 знайти нулі функції
а) 2; б) 2,4; в) - 2; г) - 2,4.
-
Графік якої функції проходять через точку (1;2)?
а) у = 0,5х - 2; б) у = 2х; в) у = - 3х + 1; г) у = х + .
ІІІ рівень
Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь.
-
Функцію задано формулою у = (6х – 3) + 4(0,2х – 1). Знайти значення аргументу, при якому відповідне значення функції дорівнює - 3.
-
Не виконуючи побудов, знайти точки перетину з координатними осями графіка функції у = х - 3.
-
Побудувати графік функції у = х + 5. При якому значенні аргументу функція набуває від’ємного значення?
ІV рівень
Розв’язання задач 10 -12 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання, на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.
-
Не виконуючи побудов знайти координати точок перетину графіка
функції у = 0,5х - 3 з координатними осями.
-
Графік прямої пропорційності проходить через точку (3; - 2). Чи
проходить цей графік через точку (4; - 6)?
-
Побудувати графік функції: у =