Контрольна робота № 9 з математики для учнів 5 класу

Про матеріал

Тема уроку: Контрольна робота.

Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Відсотки” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики.

Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей.

Перегляд файлу

ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Відсотки”

УЧ_________ 5 – А класу

_________________________________

 

Варіант 1

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Яке з поданих чисел є правильним записом у вигляді десяткового дробу?

А

Б

В

Г

2. Яке з поданих чисел є записом у відсотках?

А

Б

В

Г

3. Площа однієї кімнати м2, площа другої на м2 менша площі першої кімнати. Яка площа другої кімнати?

А

Б

В

Г

м2

м2

м2

м2

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між парами чисел (1 – 4) та їх середнім арифметичним (А – Д).

1

і

А

2

і

Б

3

і

В

4

і

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Виконайте додавання: .

 

Відповідь: ______________________________

6. Виконайте віднімання: .

 

Відповідь: ______________________________

7. Виконайте множення: .

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. На ремонт школи витратили грн. З них заплатили за роботу, а решту – за будівельні матеріали. Скільки коштували будівельні матеріали?

9. Магазин протягом трьох днів продав завезену картоплю. Першого дня продали всієї картоплі, другого – , а третього – решту кг. Скільки кілограмів картоплі було завезено у магазин?

10. Велосипедист їхав год зі швидкістю км/год і год зі швидкістю км/год. Знайдіть середню швидкість велосипедиста протягом усього шляху.

 

Оцінка _____


ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Відсотки”

УЧ_________ 5 – А класу

_________________________________

 

Варіант 2

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Яке з поданих чисел є правильним записом у вигляді десяткового дробу?

А

Б

В

Г

2. Яке з поданих чисел є записом у відсотках?

А

Б

В

Г

3. Довжина першого відрізка дорівнює см, а другого – на см менша, ніж довжина першого. Тоді довжина другого відрізка дорівнює:

А

Б

В

Г

см

см

см

см

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між парами чисел (1 – 4) та їх середнім арифметичним (А – Д).

1

і

А

2

і

Б

3

і

В

4

і

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Виконайте додавання: .

 

Відповідь: ______________________________

6. Виконайте віднімання: .

 

Відповідь: ______________________________

7. Виконайте множення: .

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. За два дні було зібрано кг картоплі, причому за перший день було зібрано картоплі. Скільки кілограмів картоплі було зібрано за другий день?

9. Спортивні змагання тривали три дні. Першого дня в них взяли участь усіх учасників, другого дня – , а третього – решта чоловік. Скільки всього було учасників змагань?

10. Турист ішов пішки год зі швидкістю км/год та год їхав на автомашині зі швидкістю км/год. Знайдіть середню швидкість туриста протягом усього шляху.

 

Оцінка _____

 

doc
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
1099
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку