Контрольна робота № 10 з математики для учнів 5 класу

Про матеріал

Тема уроку: Контрольна робота.

Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Повторення і систематизація навчального матеріалу” шляхом написання підсумкової контрольної роботи з математики.

Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей.

Перегляд файлу

ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Повторення і систематизація навчального матеріалу”

УЧ_________ 5 – А класу

_________________________________

 

Варіант 1

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Який запис числа п’ятсот вісімдесят дев’ять мільйонів шістсот сорок вісім тисяч двісті сімдесят п’ять є правильним?

А

Б

В

Г

2. , зображений на рисунку, є:

А

Б

В

Г

гострий

прямий

тупий

розгорнутий

3. Якщо периметр прямокутника дорівнює см, довжина – см, то його ширина дорівнює:

А

Б

В

Г

см

см

см

см

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між додаванням і відніманням десяткових дробів (1 – 4) та їх числовими значеннями (А – Д).

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Обчисліть значення за формулою , якщо .

 

Відповідь: ______________________________

6. Один із відрізків дорівнює см мм, а інший на см мм коротший. Яка довжина обох відрізків разом?

 

Відповідь: ______________________________

7. Розв’яжіть рівняння: .

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. Виконайте дії: .

9. У парку росли каштани і клени, причому каштани становили усіх дерев. Кленів було на дерева більше, ніж каштанів. Скільки всього дерев було в парку?

10. Знайдіть значення виразу: .

 

Оцінка _____


ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Повторення і систематизація навчального матеріалу”

УЧ_________ 5 – А класу

_________________________________

 

Варіант 2

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Який запис числа сімсот сорок вісім мільйонів п’ятсот сімдесят дев’ять тисяч сто дванадцять є правильним?

А

Б

В

Г

2. , зображений на рисунку, є:

А

Б

В

Г

гострий

прямий

тупий

розгорнутий

3. Периметр прямокутника, довжина якого см, а ширина – см, дорівнює:

А

Б

В

Г

см

см

см

см

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між додаванням і відніманням десяткових дробів (1 – 4) та їх числовими значеннями (А – Д).

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Обчисліть значення за формулою , якщо .

 

Відповідь: ______________________________

6. Один із відрізків дорівнює см мм, а інший на см мм коротший. Яка довжина обох відрізків разом?

 

Відповідь: ______________________________

7. Розв’яжіть рівняння: .

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. Виконайте дії: .

9. В автопарку є легкові й вантажні машини, причому вантажівки становлять усіх автомобілів. Легкових автомобілів на більше, ніж вантажівок. Скільки всього машин у цьому автопарку?

10. Знайдіть значення виразу: .

 

Оцінка _____

 

 

doc
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
1644
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку