КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Поети-шістдесятники
І РІВЕНЬ
Дайте відповідь на питання (0,5 б.)
Закінчіть речення (0,5 б.)
ІІ РІВЕНЬ
Увідповідніть (4 б.)
Автор |
Назва твору |
Рядки з поезії |
Художній засіб |
В. Симоненко |
«Два кольори» |
І якщо впадеш ти на чужому полі прийдуть з України верби і тополі |
Символ |
І. Драч |
«Пісня про рушник» |
Бачиш з ними щогодини б’юся, чуєш – битви споконвічний грюк! |
Гіпербола |
А. Малишко |
«Балада про соняшник» |
Мене водило в безвісті життя, та я вертався на свої пороги |
Метафора |
Д. Павличко |
«Задивляюсь у твої зіниці» |
У соняшника були руки і ноги, було тіло, шорстке і зелене. |
Метаморфоза |
|
|
Хай на ньому цвіте росяниста доріжка, і зелені луги, й солов’їні гаї. |
Персоніфікація |
|
|
І жити спішити треба, кохати спішити треба – гляди ж не проспи |
Епіфора |
ІІІ РІВЕНЬ (на вибір) (2 б.)
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Поети-шістдесятники
І РІВЕНЬ
Дайте відповідь на питання (0,5 б.)
Закінчіть речення (0,5 б.)
ІІ РІВЕНЬ
Увідповідніть (4 б.)
Автор |
Назва твору |
Рядки з поезії |
Художній засіб |
В. Симоненко |
«Два кольори» |
І якщо впадеш ти на чужому полі прийдуть з України верби і тополі |
Символ |
І. Драч |
«Пісня про рушник» |
Бачиш з ними щогодини б’юся, чуєш – битви споконвічний грюк! |
Гіпербола |
А. Малишко |
«Балада про соняшник» |
Мене водило в безвісті життя, та я вертався на свої пороги |
Метафора |
Д. Павличко |
«Задивляюсь у твої зіниці» |
У соняшника були руки і ноги, було тіло, шорстке і зелене. |
Метаморфоза |
|
|
Хай на ньому цвіте росяниста доріжка, і зелені луги, й солов’їні гаї. |
Персоніфікація |
|
|
І жити спішити треба, кохати спішити треба – гляди ж не проспи |
Епіфора |
ІІІ РІВЕНЬ (на вибір) (2 б.)
Напишіть асоціативний етюд за рядками поезії В. Симоненка, А. Малишка, І. Драча, Д. Павличка (на вибір).