Контрольна робота "Билини і балади" 7 клас

Про матеріал
Контрольна робота "Билини та балади" містить різнорівневі завдання.Дає можливість учителю перевірити рівень засвоєння учнями змісту прочитаних творів, учневі висловити власну думку, виконуючи творче завдання. Використано матеріал підручника Зарубіжна література 7 клас Є.Волощук.
Перегляд файлу

Контрольна робота. Билини і балади

I-й рівень. Тестові завдання

1.Назвіть місто, до якого з рідного дому вирушив Ілля Муромець:

А Чернігів; Б Новгород; В Київ; Г Черкаси.

2. Визначіть, як називається такий художній прийом: «Другою рукою дуби рве самі коренасті, та мости мостить…»:

А гіпербола; Б метафора; В алегорія; Г порівняння.

3. Визначіть із якого твору ці рядки: «Не хочу знать нелюбої дитини. З мойого царства не дістанеш ти по моїй смерті ні частини»:

А «Вересовий трунок», Б «Рукавичка», В «Король Лір», Г «Світязь».

4.Назвіть країну, де правив Король Лір:

А Франція; Б Англія; В Шотландія; Г Данія.

5.Події, описані в баладі про Р.Гуда, відбуваються:

А на Шацьких озерах; Б Шотландських схилах; В Шервудському лісі; Г Швейцарських Альпах.

6. Ватага розбійників подарувала Р.Гуду як символ влади:

А срібний ріжок; Б срібну булаву;  В срібну трубу.

7. В основу сюжету балади «Рукавичка» покладено:

А міф; Б народну пісню; В історичну легенду.

8.Рукавичка в баладі Ф.Шиллера є:

А  символом кохання; Б приводом для розваги; В символом рицарської вдачі.

9.Кого бачила героїня балади «Світязь» вночі над містом?

А Білого голуба- символ миру; Б ангела; В Божий знак.

10. На що перетворилися дівчата і жінки-світязянки?

А на білі лілії; Б на білих лебедів; В на білі купави; Гна  білі ромашки.

11.У баладі Р.Стівенсона верес є символом:

А мудрої природи; Б родинних зв’язків; В любові до рідної землі, свободи і незалежності.

12. Промова старого пикта свідчить про:

А його нерозважливість; Б можливість пристосування до обставин; В хитрість, мудрість.

II-й рівень

  1. Добери епітети, щоб схарактеризувати героїню балади «Рукавичка» Кунігунду.
  2. Назвіть річку, біля якої на семи дубах сидів Соловей Розбійник.
  3. Продовжіть вислів: «Образ короля Ліра став символом……………».

 

III-й рівень

  1. Визначте фантастичні елементи в баладі «Світязь» А.Міцкевича.
  2. Як відбилося народне уявлення про героя-захисника в образах Робіна Гуда та його товаришів-лісовиків?

 

IV-й рівень (за вибором)

1. Як ви вважаєте, старий пикт - герой чи синовбивця (за баладою Р. Стівенсона «Вересовий трунок»).

2. Сформулюйте і запишіть кодекс лицарської честі за баладою Ф. Шиллера «Рукавичка».

docx
Додано
29 вересня 2021
Переглядів
6450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку