Контрольна робота. Билини і балади
I-й рівень. Тестові завдання
1.Назвіть місто, до якого з рідного дому вирушив Ілля Муромець:
А Чернігів; Б Новгород; В Київ; Г Черкаси.
2. Визначіть, як називається такий художній прийом: «Другою рукою дуби рве самі коренасті, та мости мостить…»:
А гіпербола; Б метафора; В алегорія; Г порівняння.
3. Визначіть із якого твору ці рядки: «Не хочу знать нелюбої дитини. З мойого царства не дістанеш ти по моїй смерті ні частини»:
А «Вересовий трунок», Б «Рукавичка», В «Король Лір», Г «Світязь».
4.Назвіть країну, де правив Король Лір:
А Франція; Б Англія; В Шотландія; Г Данія.
5.Події, описані в баладі про Р.Гуда, відбуваються:
А на Шацьких озерах; Б Шотландських схилах; В Шервудському лісі; Г Швейцарських Альпах.
6. Ватага розбійників подарувала Р.Гуду як символ влади:
А срібний ріжок; Б срібну булаву; В срібну трубу.
7. В основу сюжету балади «Рукавичка» покладено:
А міф; Б народну пісню; В історичну легенду.
8.Рукавичка в баладі Ф.Шиллера є:
А символом кохання; Б приводом для розваги; В символом рицарської вдачі.
9.Кого бачила героїня балади «Світязь» вночі над містом?
А Білого голуба- символ миру; Б ангела; В Божий знак.
10. На що перетворилися дівчата і жінки-світязянки?
А на білі лілії; Б на білих лебедів; В на білі купави; Гна білі ромашки.
11.У баладі Р.Стівенсона верес є символом:
А мудрої природи; Б родинних зв’язків; В любові до рідної землі, свободи і незалежності.
12. Промова старого пикта свідчить про:
А його нерозважливість; Б можливість пристосування до обставин; В хитрість, мудрість.
II-й рівень
III-й рівень
IV-й рівень (за вибором)
1. Як ви вважаєте, старий пикт - герой чи синовбивця (за баладою Р. Стівенсона «Вересовий трунок»).
2. Сформулюйте і запишіть кодекс лицарської честі за баладою Ф. Шиллера «Рукавичка».