Контрольна робота "Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі. Вправи на всі дії з натуральними числами"

Про матеріал
Перший і другий варіанти контрольної роботи для 5 класу НУШ, які відповідають чинній програмі
Перегляд файлу

Контрольна робота №4 (5 клас)

з теми: «Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі. Вправи на всі дії з натуральними числами»

Варіант 1

  1. Першого дня учень розв’язав 15 задач, а другого дня – на х задач більше. Скільки задач розв’язав учень другого дня?

А) 15 – х;     Б) 15 : х;     В) 15 + х;     Г) 15 х

  1. Укажіть рівняння, коренем якого є число 8.

А) 17 – х = 8;     Б) 5 х = 40;     В) 160 : х = 12;     Г) 21 + х = 30

  1. На 56грн дівчинка придбала 8 однакових тістечок. Знайди ціну тістечка.

А) 5грн;     Б) 6грн;     В) 7грн;     Г) 8грн

  1. Обчисли значення х за формулою х = 5m + 6, якщо m = 9.

А) 51;     Б) 61;     В) 60;     Г) 50

  1. При якому значенні b рівність буде правильна?
  2. Автомобіль, що рухається зі швидкістю 70 км/год, долає деяку відстань за 6 годин. За скільки годин він подолає таку саму відстань, якщо зменшить швидкість на 10км/год?
  3. Знайдіть корінь рівняння .
  4. Знайди значення виразу .
  5. Учень запланував придбати n кг яблук по 12грн за кілограм, але йому невистачило 5грн. Склади формулу для обчислення кількості грошей  х, які були в учня, та знайди значення х, якщо n = 5.

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №4 (5 клас)

з теми: «Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі. Вправи на всі дії з натуральними числами»

Варіант 2

  1. Першого дня Оленка купила 9 пиріжків, а другого дня – на х пиріжків менше. Скільки задач розв’язав учень другого дня?

А) 9 + х;     Б) 9 : х;     В) 9 – х;     Г) 9 х

  1. Укажіть рівняння, коренем якого є число 6.

А) 14 – х = 9;     Б) 7 х = 56;     В) 180 : х = 30;     Г) 15 + х = 20

  1. На 72грн дівчинка придбала 9кг яблук. Знайди ціну кілограма яблук.

А) 6грн;     Б) 7грн;     В) 8грн;     Г) 9грн

  1. Обчисли значення х за формулою х = 4n + 8, якщо n = 9.

А) 57;     Б) 34;     В) 44;     Г) 47

  1. При якому значенні c рівність буде правильна?
  2. Велосипедист, що рухається зі швидкістю 30 км/год, долає деяку відстань за 4 годин. За скільки годин він подолає таку саму відстань, якщо збільшить швидкість на 10км/год?
  3. Знайдіть корінь рівняння .
  4. Знайди значення виразу .
  5. Учень придбав 5 олівців, по n грн за кожен і ще 51грн у нього залишилося. Склади формулу для обчислення кількості грошей х, які були в учня до придбання олівців, та знайди значення х, якщо n = 7.

 

docx
Додано
29 грудня 2023
Переглядів
746
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку