Тема. Контрольна робота.
Мета: з'ясувати ступінь засвоєння учнями знань з теми «Дані та ймовірність. Логічні та комбінаторні задачі».
Тип уроку: перевірка знань, умінь, навичок.
Хід уроку
І. Контрольна робота
1. У Сергія було 25 наліпок, у Богдана – 42, у Ані – 30. За цими даними побудуйте стовпчасту діаграму розподілу кількості наліпок між дітьми.
2. Розгляньте лінійну діаграму кількості дітей – учасників математичної олімпіади. Дайте відповіді на запитання:
А) Скільки дітей з 5Б класу взяло участь в олімпіаді?
Б) Дітей якого класу, 5А чи 5В, було серед учасників більше? На скільки?
Колір жука |
Кількість |
Червоний |
44 |
Зелений |
22 |
Синій |
16 |
Жовтий |
34 |
В) Від яких класів була однакова кількість учасників?
3. Оленка і Петрик дослідили кольори жуків на галявині і дані занесли у таблицю. На основі таблиці побудуйте лінійну діаграму.
4. У Яринки 6 кофтинок і 4 спідниці. Скількома способами дівчинка зможе вибрати собі вбрання зі спідниці і кофтинки?
5. На столі лежать 8 ручок і 9 олівців. Для того, щоб швидко записати інформацію, ви навмання вибираєте або ручку, або олівець. Скількома способами ви можете це зробити?
6. Петро Іванович прийшов до ресторану на обід. У меню є 6 салатів, 5 основних страв та 8 видів десерту. Петро Іванович хоче зробити замовлення: салат і основну страву або основну страву і десерт. Скількома способами він може зробити це замовлення?
7. Дано набір чисел: 29; 28; 26; 23;…. Знайдіть закономірність і запишіть два наступних числа.
8. Якою є подія обрання навмання із вази червоної троянди, якщо у ній:
А) 3 білих і 4 червоних троянд;
Б) 6 білих і 1 червона троянда;
В) 3 білих і 3 червоних троянди;
Г) 9 червоних троянд;
Д) 5 білих троянд?
(вірогідна, неможлива, малоймовірна, дуже ймовірна, рівноймовірна)
II. Домашнє завдання
Ознайомитись з додатковим матеріалом.