Контрольна робота "Ділення десяткових дробів" 5 клас

Про матеріал

Контрольна робота по темі "Ділення десяткових дробів" може бути використана під час проведення контрольної роботи в 5 класі. Містить тестові завдання та завдання, які потребують повного пояснення та розв'язку.

Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Ділення десяткових дробів»


І варіант

Початковий та середній рівні

  1. Перетворіть дріб у десятковий дріб.

А) 0,16

Б) 1,8

В) 1,6

Г) 16

  1. Виконайте ділення 78,3:100.

А) 0,783

Б) 7830

В) 783

Г) 7,83

  1. Знайдіть значення частки 14,5:0,001.

А) 0,149

Б) 149

В) 0,0149

Г) 14900

  1. У Маринки було 40 зошитів в клітинку, що становить 0,8 усіх зошитів. Скільки всього зошитів було в дівчинки?

А) 32

Б) 50

В) 5

Г) 320

  1. Розв’яжіть рівняння 0,63:у=0,9.

А) 0,567

Б) 0,7

В) 0,07

Г) 5,67

  1. Обчисліть значення виразу 1,6 – 0,24:0,8.

А) 1,3

Б) 1,4

В) 1,56

Г) 1,9

Достатній рівень

  1. Обчисліть значення виразу (х – 38,7)·8,8+4:у, якщо х=41, у=0,8.
  2. Катер проплив 63,35 км за течією і 41,75 км проти течії річки. Скільки часу рухався катер, якщо його власна швидкість дорівнює 34,8 км/год, а швидкість течії річки 1,4 км/год?

Високий рівень

  1. Розв’яжіть рівняння 248,3·(362,9:(6,4х+2,2))=2,6.

ІІ варіант

Початковий та середній рівні

  1. Дріб   у вигляді десяткового дробу записується так:

А) 0,25

Б) 0,5

В) 0,75

Г) 3,4

  1. Виконайте ділення 6,71:100.

А) 0,671

Б) 671

В) 67,1

Г) 0,0671

  1. Знайдіть значення частки 3:0,01.

А) 300

Б) 30

В) 0,3

Г) 0,03

  1. В магазин привезли 75 кг фруктів. Апельсини становили 0,15 маси всіх фруктів. Яка маса завезених до магазину апельсинів?

А) 500 кг

Б) 11,25 кг

В) 5 кг

Г) 11,5 кг

  1. Розв’яжіть рівняння 0,7·х=5,67.

А) 8,1

Б) 0,81

В) 81

Г) 8,01

  1. Обчисліть значення виразу 15,4:77 – 0,037.

А) 0,237

Б) 0,163

В) 0,083

Г) 0,035

Достатній рівень

  1. Обчисліть значення виразу (21 – х)·6,6+у:0,6, якщо х=18,3; у=3.
  2. Моторний човен пройшов 42,75 км за течією і 23,1 км проти течії річки. Скільки часу рухався човен, якщо його власна швидкість дорівнює 32,5 км/год, а швидкість течії річки 1,7 км/год?

Високий рівень

  1. Розв’яжіть рівняння 169,96:(297,43:(12,7х – 1,45))=2,8.

Список використаних джерел:

  1. Бут А. П. Тест-контроль. Математика. 5 клас: Зошит для поточного та тематичного оцінювання. — Харків: ФОП Співак Т. К., 2009. — 96 с.
  2. Ільчук І. Уроки математики у 5 класі. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2006. -256 с.
  3. Корнес А. І. Математика. Зошит для контрольних і самостійних робіт. 5 клас / А. І. Корнес, С. П. Бабенко.— 6-те вид.,перероб. і доп. — X.: Веста: Вид-во «Ранок», 2006.— 80 с.
  4. Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Рабіновнч Ю. М, Якір М. С. Збірник задач і завдань для тематичного оцінювання з математики для 5 класу. — X.: Гімназія, 2007.— 128 с.
  5. Мерзляк А. Г. та ін. за ред. М. І. Бурди. Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики: 9-й кл. – К.: Центр навч.-метод. л-ри, 2014. – 256 с.
  6. Стадник Л. Г. Математика. 5 клас: Комплексний заліковий зошит. – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2008. – 96 с.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Майданник Віта
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ногіна Тетяна Олександрівна
    Дякую! Гарний матеріал з теми.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Рева Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 березня 2018
Переглядів
22830
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку