На сучасному етапі розвитку людства, коли математика знайшла широке застосування у всіх галузях людської діяльності, особливо актуальним стає забезпечення належного рівня математичної підготовки підростаючого покоління.
Мета і основні завдання занять:
Формування загальної математичної культури учнів;
Допомога учням отримати стійкі знання, вміння та навички з математики;
Формування стійкого інтересу до предмета;
Структура програми
Тижневе навантаження становить 0,5 годин.
Розподіл змісту і навчального часу в програмі є орієнтовним. Учителю надається право корегувати його залежно від конкретних навчальних ситуацій.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ЗАНЯТЬ
Додаткових занять з математики
5 клас
Вчитель Васильєва Ганна Олександрівна
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
На сучасному етапі розвитку людства, коли математика знайшла широке застосування у всіх галузях людської діяльності, особливо актуальним стає забезпечення належного рівня математичної підготовки підростаючого покоління.
Мета і основні завдання занять:
Структура програми
Тижневе навантаження становить 0,5 годин.
Розподіл змісту і навчального часу в програмі є орієнтовним. Учителю надається право корегувати його залежно від конкретних навчальних ситуацій.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
№ |
Дата заняття |
Тема заняття |
Кількість годин |
1 |
|
Дії з іменованими числами |
|
2 |
|
Шкала. Координатний промінь |
|
3 |
|
Кут та його градусна міра. Види кутів. |
|
4 |
|
Буквені вирази. Формули |
|
5 |
|
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами. |
|
6 |
|
Множення і ділення натуральних чисел |
|
7 |
|
Квадрат і куб натурального числа |
|
8 |
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Мішані числа. |
|
9 |
|
Знаходження числа за його дробом |
|
10 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
11 |
|
Віднімання дробу від натурального числа |
|
12 |
|
Десяткові дроби та дії з ними |
|
13 |
|
Множення та ділення десяткових дробів |
|
14 |
|
Округлення десяткових дробів |
|
15 |
|
Відсотки. Знаходження відсотка від числа |
|
16 |
|
Знаходження числа за його відсотком |
|
17 |
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величини |
|