Контрольна робота для 11 класу "Мовний аналіз тексту"

Про матеріал

Робота складається з деформованого тексту, в якому учням потрібно вставити пропущені орфограми та пунктограми. Друга частина - це аналіз мовних явищ, Перевіряються знання з різних розділів мовознавства.

Перегляд файлу

Контрольна робота з української мови (офіційної)

11 клас

1. Жи(т,тт)я людс..ке схоже на кр..ницю. 2. Чим довше живе людина тим глибша кр..ниця. 3. Трапляют..ся мілководні забагнені кр..ниці. 4. Але є й такі глибина в яких незмірна а вода чиста джерель­на без ніякої каламуті та жабури(нн,н)я.

5. В глибокі чисті кр..ниці люблят.. д..витись допитливі діти. 6. Годи­нами можуть в..сіти вони на цямрині і д..витися в (не)досяжну глиби­ну. 7. Вони бачать там (не)відомий і пр..красний світ. 8. Небо бе..до(н,нн)е і високе ві..дзеркалюєт..ся в кр..ниці. 9. Але воно (не)сприймаєт..ся як ві..дзеркале(н,нн)я. 10. Здається: дивиш..ся через в..летенську підзорну трубу в ін..ший, казковий і незбагне(н,нн)ий світ. 11. І зорі в глибині сяют... 12. Найсправжнісін..кі н..бесні зорі виблискують на чистому піща(н,нн)ому дні. 13. І той пісочок здається коли добре пр..дивитися, пі..земним (Ч,ч)умацьким (Ш,ш)ляхом далекою і (не)вивченою галактикою. 14. І власні личенята, кир­паті й замурзані, якісь чужі, (не)схожі на тих що у жителів (З,з)емлі ба­чать діти в тій глибині кр..ничній.

15. Чи не так само люблять молодші, юні і ще (не)відстояні людські натури якнайпиль­ніше заглянути в душу людей старших збагачених жи(т,тт)євим досвідом і здобутою мудріс..т..ю() 16. Чи не тому люди особливо молоді так пильно заглиблюються в бе..до(н,нн)і кр..ниці книг у спогади й ро..повіді людей які прожили довге і пр..красне жи(т,тт)я()

(Ю. Збанацький) (179 сл.)                                                                         30 б.

І варіант

2. Визначте тему й головну думку тексту.                                                    2 б.

3. Вкажіть стиль, тип мовлення.                                                                    6 б.

4. Напишіть висловлювання (5-6 речень), книгу життя якої людини ви прочитали із захопленням і чому.                                                                        18 б.

5. Випишіть з тексту слова, вжиті у ступенях порівняння, вкажіть, якими частинами мови вони є.                                                                               3 б.

6. Виконайте морфемний розбір слів:

придивитися, пісочок, велетенську.                                                                  3 б.                      

7. Затранскрибуйте слова: джерельна, ніякої, далекою.                              3 б.

8. Підкресліть в останньому абзаці дієприкметникові звороти?             4 б.               

9. Запишіть у формі Д. в., Ор.в. та Кл. в: мудрість, книжка.                      3 б.

10. Накресліть схему 14-го речення, вкажіть його тип та частиномовну приналежність слів у ньому.                                                                                   8 б.   

               Всього – 80 балів: «5» – 75-80; «4» – 70-74; «3» – 60-69; «2» – менше 60.                                                           

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Halabadjah Inna
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 серпня 2018
Переглядів
4231
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку