Контрольна робота №5
Відношення. Пропорції. Масштаб
Варіант 1
Початковий та середній рівні навчальних досягнень
У завданнях 1- 6 виберіть правильну відповідь.
1.Знайдіть відношення: 1) 3,5 : 0,7.
А) 0,5 Б) 5 В) 50 Г) 0,05.
2. Замініть дане відношення відношенням натуральних чисел: : .
А) 3 : 16 Б) 6 : 8 В) 1 : 4 Г) 3 : 4.
3) Виразіть у відсотках: 0,02.
А) 0,2 Б) 2 В) 20 Г) 200.
4) Чи рівні відношення: 16 : 4 і 0,8 : 0,2 ?
А) так Б) ні В) визначити неможливо
5. Поділи число 32 на дві частини у відношенні 3:5.
А)10 і 22 Б)14 і 18 В) 12 і 20 Г) 14 і 18.
6. Скільки км на місцевості відповідає 1 см на карті з масштабом 1: 200000?
А)0,2 км Б)2 км В)200км Г)20 км.
ІІІ. Достатній рівень навчальних досягнень. ( 3б. )
7. Відстань між двома містами дорівнює 120 км. Якою буде відстань між містами на карті з масштабом 1: 4000000.
8. Розв’язати рівняння:
IV.Високий рівень навчальних досягнень. ( 3б. )
9. 700 кг апельсинів розподілили між чотирма школами у відношенні 2: 3 : 4 : 5. Скільки кілограмів апельсинів одержала кожна школа?
10. На скільки відсотків збільшиться число, якщо його збільшити у 2,4 раза?
Варіант 2
Початковий та середній рівні навчальних досягнень
У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.
1.Знайдіть відношення: 45 : 0,09
А) 0,5 Б) 5 В) 500 Г) 0,05.
2. Замініть дане відношення відношенням натуральних чисел: : .
А) 3 : 16 Б) 21 : 8 В) 1 : 6 Г) 7 : 16
3) . Виразіть у відсотках: 0,2.
А) 0,2 Б) 2 В) 20 Г) 200.
4) Чи рівні відношення: 12 : 4 і 0,9 : 0,3?
А) так Б) ні В) визначити неможливо
5. Поділи число 25 на дві частини у відношенні 2:3.
А)10 і 15 Б)12 і 13 В) 8 і 17 Г) 6 і 19
6. Скільки км на місцевості відповідає 1 см на карті з масштабом 1: 3000000?
А)0,3 км Б)3 км В)300км Г)30 км.
ІІІ. Достатній рівень навчальних досягнень. ( 3б. )
7. Відстань між двома містами дорівнює 150 км. Якою буде відстань між містами на карті з масштабом 1: 3000000
8. Розв’язати рівняння:
IV.Високий рівень навчальних досягнень. ( 3б. )
9. Сторони трикутника відносяться як 5 : 7 : 11, а сума найбільшої і найменшої сторін дорівнює 80 см. Обчисліть периметр трикутника.
10. На скільки відсотків збільшиться число, якщо його збільшити у 3,4 раза?
Варіант 3
Початковий та середній рівні навчальних досягнень
У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.
1.Знайдіть відношення: 5 : 0,1
А) 0,5 Б) 50 В) 500 Г) 0,05
2. Замініть дане відношення відношенням натуральних чисел: : .
А) 3 : 16 Б) 8 : 6 В) 7 : 3 Г) 7 : 16
3. Виразіть у відсотках: 2
А) 0,2 Б) 2 В) 20 Г) 200.
4. Чи рівні відношення: 36 : 4 і 0,9: 0,1 ?
А) так Б) ні В) визначити неможливо
5. Поділи число 45 на дві частини у відношенні 2:3.
А)20 і 25 Б)12 і 33 В) 18 і 27 Г) 16 і 29
6. Скільки км на місцевості відповідає 1 см на карті з масштабом 1: 40000000?
А)0,4 км Б)4 км В)400км Г)40 км.
ІІІ. Достатній рівень навчальних досягнень. ( 3б. )
7. Відстань між двома містами дорівнює 200 км. Якою буде відстань між містами на карті з масштабом 1: 2000000
8. Розв’язати рівняння:
IV.Високий рівень навчальних досягнень. ( 3б. )
9. Сторони трикутника відносяться як 6 : 7 : 10, а сума найбільшої і найменшої сторін дорівнює 48 см. Обчисліть периметр трикутника.
Варіант 4
Початковий та середній рівні навчальних досягнень
У завданнях 1- 6 виберіть правильну відповідь.
1.Знайдіть відношення: 15 : 0,3
А) 0,5 Б) 50 В) 500 Г) 0,05
2. Замініть дане відношення відношенням натуральних чисел: : .
А) 5 : 6 Б) 5 : 4 В) 8 : 3 Г) 4 : 5.
3. Виразіть у відсотках: 0,002
А) 0,2 Б) 2 В) 20 Г) 200.
4. Чи рівні відношення: 33: 3 і 2,2: 0,1 ?
А) так Б) ні В) визначити неможливо
5. Поділи число 36 на дві частини у відношенні 2:4.
А)20 і 40 Б)12 і 24 В) 40 і 20 Г) 36 і 20
6. Скільки км на місцевості відповідає 1 см на карті з масштабом 1: 50000000?
А)0,5 км Б)5 км В)500км Г)50 км.
ІІІ. Достатній рівень навчальних досягнень. ( 3б. )
7. Відстань між двома містами дорівнює 250 км. Якою буде відстань між містами на карті з масштабом 1: 5000000
8. Розв’язати рівняння:
IV.Високий рівень навчальних досягнень. ( 3б. )
9. Сторони трикутника відносяться як 6 : 7 : 8, а сума найбільшої і найменшої сторін дорівнює 28 см. Обчисліть периметр трикутника.
10. На скільки відсотків збільшиться число, якщо його збільшити у 1,4 раза?