Контрольна робота для 6 класу на тему "Пропорція"

Про матеріал
Контрольна робота для 6 класу на тему "Пропорція", контрольна робота складається із 4 варіантів. Завдання різнорівневі
Перегляд файлу

Контрольна робота №5

Відношення. Пропорції. Масштаб

 

Варіант 1

 Початковий та середній рівні навчальних досягнень

 

У завданнях 1- 6 виберіть правильну відповідь.

1.Знайдіть відношення: 1) 3,5 : 0,7.

А) 0,5    Б) 5   В) 50    Г) 0,05.

2. Замініть дане відношення відношенням натуральних чисел:   : .

А)  3 : 16    Б) 6 : 8  В)  1 : 4    Г)  3 : 4.

 

3)  Виразіть у відсотках:   0,02.

А) 0,2    Б) 2   В) 20    Г)  200.

 

4) Чи рівні відношення:   16 : 4 і 0,8 : 0,2 ?

А) так    Б) ні   В) визначити неможливо

 

5. Поділи число   32 на дві частини у відношенні 3:5.

А)10 і 22   Б)14 і 18   В) 12 і 20   Г)  14 і 18.

 

6. Скільки км на місцевості відповідає 1 см на карті з масштабом 1: 200000?

А)0,2 км  Б)2 км  В)200км  Г)20  км.

 ІІІ. Достатній рівень навчальних досягнень. ( 3б. )

 

7. Відстань між двома містами дорівнює 120 км. Якою  буде відстань між містами  на карті з масштабом  1: 4000000.

 8.  Розв’язати рівняння:       

 

IV.Високий рівень навчальних досягнень. ( 3б. )

9.  700 кг апельсинів  розподілили  між  чотирма  школами  у   відношенні      2: 3 : 4 : 5. Скільки кілограмів апельсинів одержала кожна школа?

10. На скільки відсотків збільшиться число, якщо його збільшити у 2,4 раза?  

 

 

 

Варіант 2

Початковий та середній рівні навчальних досягнень

У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.

1.Знайдіть відношення:  45 : 0,09

 А) 0,5    Б) 5   В) 500    Г) 0,05.

 

2. Замініть дане відношення відношенням натуральних чисел:   : .

А)  3 : 16    Б) 21 : 8  В)  1 : 6    Г)  7 : 16

 

3) . Виразіть у відсотках:   0,2.

 А) 0,2    Б) 2   В) 20    Г)  200.

 

4) Чи рівні відношення:   12 : 4 і 0,9 : 0,3?

А) так    Б) ні   В) визначити неможливо

 

5. Поділи число  25 на дві частини у відношенні 2:3.

А)10 і 15   Б)12 і 13   В) 8 і 17   Г) 6 і 19

 

6. Скільки км на місцевості відповідає 1 см на карті з масштабом 1: 3000000?

А)0,3 км   Б)3 км   В)300км   Г)30  км.

 

ІІІ. Достатній рівень навчальних досягнень. ( 3б. )

 

7. Відстань між двома містами дорівнює 150 км. Якою  буде відстань між містами  на карті з масштабом  1: 3000000

8.  Розв’язати рівняння:       

 

IV.Високий рівень навчальних досягнень. ( 3б. )

 

9. Сторони трикутника відносяться як 5 : 7 : 11, а сума найбільшої і найменшої сторін дорівнює 80 см. Обчисліть периметр трикутника.

 

10. На скільки відсотків збільшиться число, якщо його збільшити у 3,4 раза?  

 

 

 

 

 

 

Варіант  3

Початковий та середній рівні навчальних досягнень

 

У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.

 1.Знайдіть відношення:  5 : 0,1

 А) 0,5    Б) 50   В) 500    Г) 0,05

 

2. Замініть дане відношення відношенням натуральних чисел:   : .

А)  3 : 16    Б) 8 : 6  В)  7 : 3    Г)  7 : 16

 

3.  Виразіть у відсотках:   2

 А) 0,2    Б) 2   В) 20    Г)  200.

 

4. Чи рівні відношення:   36 : 4 і 0,9: 0,1 ?

А) так    Б) ні   В) визначити неможливо

 

5. Поділи число 45 на дві частини у відношенні 2:3.

А)20 і 25   Б)12 і 33   В) 18 і 27   Г) 16 і 29

 

6. Скільки км на місцевості відповідає 1 см на карті з масштабом 1: 40000000?

А)0,4 км   Б)4 км   В)400км   Г)40  км.

 

ІІІ. Достатній рівень навчальних досягнень. ( 3б. )

 

 7. Відстань між двома містами дорівнює 200 км. Якою  буде відстань між містами  на карті з масштабом  1: 2000000

 

8.  Розв’язати рівняння:       

 

IV.Високий рівень навчальних досягнень. ( 3б. )

 

9. Сторони трикутника відносяться як 6 : 7 : 10, а сума найбільшої і найменшої сторін дорівнює 48 см. Обчисліть периметр трикутника.

 

  1. На скільки відсотків збільшиться число, якщо його збільшити у 2,8 раза?  

Варіант 4

Початковий та середній рівні навчальних досягнень

У завданнях 1- 6 виберіть правильну відповідь.

  1.Знайдіть відношення:  15 : 0,3

 А) 0,5    Б) 50   В) 500    Г) 0,05

 

2. Замініть дане відношення відношенням натуральних чисел:   : .

А)  5 : 6    Б) 5 : 4  В)  8 : 3    Г)  4 : 5.

3. Виразіть у відсотках:   0,002

А) 0,2    Б) 2   В) 20    Г)  200.

4. Чи рівні відношення:   33: 3 і 2,2: 0,1 ?

А) так    Б) ні   В) визначити неможливо

 

5. Поділи число 36 на дві частини у відношенні 2:4.

А)20 і 40  Б)12 і 24  В) 40 і 20   Г) 36 і 20

 

6. Скільки км на місцевості відповідає 1 см на карті з масштабом 1:  50000000?

А)0,5 км   Б)5 км   В)500км   Г)50  км.

 

ІІІ. Достатній рівень навчальних досягнень. ( 3б. )

 7. Відстань між двома містами дорівнює 250 км. Якою  буде відстань між містами  на карті з масштабом  1: 5000000

8. Розв’язати рівняння:       

IV.Високий рівень навчальних досягнень. ( 3б. )

 

9. Сторони трикутника відносяться як 6 : 7 : 8, а сума найбільшої і найменшої сторін дорівнює 28 см. Обчисліть периметр трикутника.

 

10. На скільки відсотків збільшиться число, якщо його збільшити у 1,4 раза?  

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мацько Зоя Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Вишневська Ольга Василівна
    Робота різнорівнева, відповідає всім вимогам. Мені сподобалась. Дякую вчителю.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 грудня 2023
Переглядів
309
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку