Контрольна робота для учнів 10 класу

Про матеріал
Даний матеріал містить завдання контрольної роботи для учнів 10 класу з теми:"Вступ", "Загальна характеристика Європи." Завдання є різного формату і рівня складності (тести,визначення, завдання описового характеру)
Перегляд файлу

Узагальнюючий контроль                                                                                    Варіант 1

 

Дата:_________ Клас:______Прізвище,ім'я:______________________________________

 

                                                    Тематичний блок I.

1. Укажіть визначення, яке найбільш повно розкриває поняття "країна"

А) адміністративно-територіальна одиниця, яка здійснює місцеве самоврядування

Б) територія, заселена етнічно однорідним населенням з однаковою культурою

В) територія із визначеними кордонами, яка може мати державний суверенітет або бути залежною

Г) частина поверхні земної кулі, яка має певні просторові межі

 

2. Назвіть основні види монархії

а)розвинені та ті, що розвиваються

б)президентсько-парламентські та парламенсько-президентські

в)абсолютні та конституційні

г)парламентські та президентські

 

3. Території, які перебувають під політичною і військовою владою держав

а)залежні країни

б)незалежні країни

в)нейтральні країни

г)інші держави

 

4. Що є об’єктом дослідження географічного країнознавства?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Дайте визначення понять:

Республіка- ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сепаратизм- ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.З якою метою створювався ЄС? Що нині являє собою це об’єднання країн?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Які чинники визначають спеціалізацію сільського господарства різних субрегіонів Європи? Наведіть приклади таких ланцюжків: чинник-виробництво-країни-лідери.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________8. Нанесіть на контурну карту країни “Великої сімки”. Чому розвиток третинного сектору має велике значення для будь-яких країн, а для розвинених країн Європи-особливо?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ C:\Users\Asus\Desktop\14409_original.jpg________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Узагальнюючий контроль                                                                                    Варіант 2

 

Дата:_________ Клас:______Прізвище,ім'я:______________________________________

 

                                                    Тематичний блок I.

1. Укажіть визначення, яке найбільш повно розкриває поняття "держава": 

А) суверенне політичне утворення з певною територією, господарством і політичною владою в ній

Б) територія із визначеними кордонами, яка може мати державний суверенітет або бути залежною

В) територія, заселена етнічно однорідним населенням з однаковою культурою

Г) частина поверхні земної кулі, яка має певні просторові межі

 

2.Укажіть форму правління держави, у якій органи державної влади обираються народом на певний час: 

а)домінат

б)монархія

в)республіка

г)теократія

 

3. Країни, що мають відносну внутрішню незалежність, а окремі питання зовнішньої політики делегують сусіднім більшим за розмірами країнам називають

а) колонії

б) метрополії

в) протекторати

г) держави

 

4. Які виробництва належать до вторинного сектору?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Дайте визначення понять:

Рурбанізація- ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

монархія- ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6.У чому полягає суть Шенгенської угоди? Чому її вважають чи не найбільшим успіхом європейської інтеграції?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Назвіть чинники, що обумовили один із найвищих у світі рівень автомобілізації населення у розвинених країнах Європи.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Нанесіть на контурну карту країни “Великої двадцятки”.Як змінився за останні півстоліття розвиток металургії в Європі? Назвіть країни, що є лідерами з виробництва сталі.

C:\Users\Asus\Desktop\14409_original.jpg_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Додав(-ла)
Савка Юлія
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
798
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку