Контрольна робота "Джерела до вивчення історії"

Про матеріал
Контрольна робота у двох варіантах до теми "Джерела до вивчення історії" у 5 класі
Перегляд файлу

                                                     Варіант 1

Учень/учениця__________________________________ Клас _______

1. Яких історичних джерел НЕ існує? (1б)

А) речових                            Б) словесних

В) слухових                           Г) візуальних

2. Нумізматика – це наука про… (1б)

А)поштові марки                       Б) музеї

В) прапори                                  Г) монети

3. У архівах зберігають(1б)

А) писемні джерела                     Б) усні джерела

В) речі з розкопок                         Г) гроші

4. Словесні джерела поділяються на: (2б)

_____________________________________________________________

5. Хроніка – це (2б) ____________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________                                                                      

6. Що ви знаєте про візуальні джерела (3 речення) (3б)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Порівняй архів та музей. Що б ти хотів/хотіла відвідати першим і чому? (2б)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________

 

                                           Варіант 2

Учень/учениця __________________________________ Клас ______

1. Яких історичних джерел НЕ існує? (1б)

А) візуальних                            Б) слухових

В) словесних                             Г) речових

2. Мемуари одним словом  це… (1б)

А) спогади                                  Б) музеї

В) прапори                                 Г) наука про час

3. Фольклор – це…(1б)

А) те, що досліджують архіваріуси       Б) усна народна творчість

В) зображувальне джерело                   Г) те, що досліджують археологи

4.До візуальних джерел відносять: (2б)

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

5. Археологія – це (2б)__________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

6. Що ви знаєте про речові джерела (3 речення) (3б)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Порівняй архів та бібліотеку. Які особливості кожного з цих сховищ писемних джерел? (2б)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________

docx
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
5 січня 2022
Переглядів
2323
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку