Контрольна робота. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

Про матеріал
Контрольна робота у формі тестування за темами "Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія".
Перегляд файлу

Контрольна робота №

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія(3частина)

Варіант 1

1.Укажіть рядок, у всіх словах якого допущено орфографічну помилку:

А деревяний, сердце, пребіг;

Б пищати, м’яч, дзьоб;

В нянька, верб'я, пісня

Г лелека, зписати, солом’яний.

2. Укажіть рядок, у всіх словах якого відбувається уподібнення приголосних:

А смієшся, футбол, гриб;

Б легко, кігті, сердиться;

В граються, Великдень, лелека;

Г пісня, сокіл, анекдот.

3. Прийменник У треба писати в обох словосполученнях рядка:

А жив (у,в) норі, плентатися (у,в) хвості;

Б кинули (у,в) ополонку, ходили (у,в) кіно;

В подивилася (у,в) очі, стрибнув (у,в) хащі;

Г полював(у,в) горах, риба (у,в) ставку.

4. Спрощення приголосних відбувається і всіх словах рядка:

А тиж..невий, кіс..лявий, захис..ний;

Б тріс..нути, щас..ливий , проїз..ний;

В шіс..надцять, аванпост..ний, хворос..няк;

Г студен..ський, пес..ливий, тріс..нути.

5. Укажіть рядок , в усіх словах якого правильно позначено перенос:

А ба-бу-ся, рум-'яний, бід-но-та,

Б бур'-яни, ко-льо-ро-вий, близь-ко;

В близ-ько, бой-овик, адре-са;

Г Т.Г.- Шевченко, вив-чити, роз-ка-зати.

6. Апостроф на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка

А різдв..яний, м..яч, р..яска;

Б пір..їна, бур..як, моркв..яний;

В в..юн, черв..як, об..їхати;

Г мавп..ячий, цв..ях, рум..яний.

7. Знак м’якшення на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка:

А нян..ка, бад..орий, бул..йон;

Б мід.., тон..ший, кул..ка;

В низ..ко, мен..ший, дон..чин;

Г волин..ський, малесен..кий, камін..чик;

8. Префікс з- на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка :

А ..казати, ..малювати, ..хитрити;

Б ..фотографувати, ..кочити, ..найти;

В..мити, ..шити, ..ламати;

Г ..пекти, ..брати, ..крутити.

9. Чергування приголосних звуків може відбуватися в усіх словах рядка:

А нога, берег, пух;

Б рука, учитель, друг;

В капелюх, ніч, колега;

Г піч, кожух, козак.

10. Чергування голосних звуків можливе в кожному слові рядка:

А діти, пекти, село;

Б спів, ломити, дорога;

В нога, берегти, гілля.

Г дзвеніти, робота, вільха.

11. Установіть відповідність , у всіх словах яких рядків м'якість приголосних на письмі позначена буквами і, я, ь:

1) я;                         А) л..с, ол..вець, с..льський;

2) і;                          Б) д..тел, вітальн.., пісн..;

3) ь;                         В) січен.., л..одовий, сіл..ський.

                                Г) травен.., щаст.., рад..сть.

12. Запишіть слова фонетичною транскрипцією:

 сміються-

 Великдень-

 кігті.

Варіант 2

1.Укажіть рядок, у всіх словах якого допущено орфографічну помилку:

А нянька, вербя, пісня ;

Б пещати, м’яч, дзьоб;

В дерев'яний, лелека, прийшов

Г мавпячий, камінчик, Лук'ян.

2. Укажіть рядок, у всіх словах якого відбувається уподібнення приголосних:

А сміються, баскетбол, гриб;

Б легко, нігті, свариться;

В малюють, Великдень, лелека;

Г зсипати, дьогтю, сокіл.

3. Прийменник  В треба писати в обох словосполученнях рядка:

А жив (у,в) норі, плентатися (у,в) хвості;

Б кинули (у,в) ополонку, ходили (у,в) кіно;

В подивилася (у,в) очі, стрибнув (у,в) хащі;

Г полював(у,в) горах, риба (у,в) ставку.

4. Спрощення приголосних відбувається і всіх словах рядка:

А тиж..невий, кіс..лявий, захис..ний;

Б шіс..надцять, зап'яс..ний, хворос..няк;

В студен..ський, пес..ливий, тріс..нути.

Г блис..нути, щас..ливий ,корис..ний

5. Укажіть рядок , в усіх словах якого правильно позначено перенос:

А бур-'яни, ко-льо-ро-вий, бли-зь-ко;

 Б близ-ько, бой-овик, адре-са;

В ба-бу-ся, рум'-яний, бід-но-та;

Г І.Я.- Франко, вив-чи-ти, розк-аза-ти.

6. Апостроф на місці пропуску не треба писати в кожному слові рядка

А різдв..яний, моркв..яний, р..яска,

Б Лук..ян, верб..я, м..яч;

В в..юн, бур..я, об..їхати;

Г мавп..ячий, цв..ях, роз..яснити.

7. Знак м’якшення на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка:

А олен.., тон..ший, кол..оровий;

 Б нян..ка, ручен..ка, д..оготь;

В волин..ський, малесен..кий, камін..чик;

 Г сіл.., мен..ший, дон..чин.

8. Префікс с- на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка :

А ..казати, ..малювати, ..хитрити;

Б ..фотографувати, ..плести, ..хопити;

В..мити, ..шити, ..ламати;

Г ..брати, ..формувати, ..мити.

9. Чергування приголосних звуків може відбуватися в усіх словах рядка:

А капелюх, ніч , колега.

 Б рука, учитель, друг;

В нога, берег, вухо;

Г піч, кожух, козак.

10. Чергування голосних звуків можливе в кожному слові рядка:

А нога, сіль, нести  ;

Б терти, пекти, ялинка;

В дерево, ломити, гребти;

Г дзвеніти, робота, вільха.

11. Установіть відповідність , у всіх словах яких рядків м'якість приголосних на письмі позначена буквами ь, ю, я,:

1) я;                         А) м..ч, травен..,продавець..;

2) ю;                        Б) січен.., л..одовий, сіл..ський;

3) ь;                         В) р..мсати, р..кзак, кр..чок;                             

                                Г) д..тел, вітальн.., пісн…

12. Запишіть слова фонетичною транскрипцією:

 смієшся-

анекдот-

легкий.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 жовтня 2022
Переглядів
2489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку