Контрольна робота з теми «Формули скороченого множення. Квадрат суми та різниці. Різниця квадратів»
І варіант.
Бали за кожне завдання по групам результатів:
ГР 1. Досліджує ситуації та створює математичні моделі.
ГР 2. Розв’язує математичні задачі.
ГР 3. Інтерпретує та критично аналізує результати.
|
Бали за кожне завдання по групам |
||||||
групи |
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
№5 |
№6 |
№7 |
ГР 1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
ГР 2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
ГР 3 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
№1. Подайте вираз у вигляді многочлена:
№ 2. Розкласти многочлени на множники:
№ 3. Обчислити, використовуючи формули скороченого множення:
№ 4. Розв’язати рівняння:
25х2 – 9 = 0.
№ 5. Розв’яжіть рівняння (x + 7)2 – (x – 2)(x + 2) = 6.
№ 6. Спростіть вираз і знайдіть його значення:
(х – 3)2 – (2 + х)(х – 2), якщо х = -1,2.
№ 7. Якого найменшого значення набуває вираз х2 + 6х + 12?
ІІ варіант
Бали за кожне завдання по групам результатів:
ГР 1. Досліджує ситуації та створює математичні моделі.
ГР 2. Розв’язує математичні задачі.
ГР 3. Інтерпретує та критично аналізує результати.
|
Бали за кожне завдання по групам |
||||||
групи |
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
№5 |
№6 |
№7 |
ГР 1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
ГР 2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
ГР 3 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
№1. Подайте вираз у вигляді многочлена:
№ 2. Розкласти многочлени на множники:
№ 3. Обчислити, використовуючи формули скороченого множення:
№ 4. Розв’язати рівняння:
16х2 – 9 = 0.
№ 5. Розв’яжіть рівняння (x + 5)2 – (x + 4)(x – 4) = 7.
№ 6. Спростіть вираз і знайдіть його значення:
(а – 6)2 – (2 + а)(а – 2), якщо а = 1.
№ 7. Якого найменшого значення набуває вираз х2 -2х + 7?