Контрольна робота із зарубіжної літератури для 11 класу за І семестр

Про матеріал
Дана розробка містить завдання, які допоможуть вчителю перевірити рівень знань здобувачів освіти 11 класу із зарубіжної літератури за І семестр. Контрольна робота складається із завдань трьох рівнів: перший рівень - тестові питання закритої форми на вибір однієї правильної відповіді (12 питань по 0,5 б.), другий рівень - тестові питання на відповідність (3 питання по 1 б.) та третій рівень - 3 питання відкритої форми (дати відповідь на одне питання на вибір учня).
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота за І семестр           11 клас

Рівень 1 – Тести (по 0,5 б. за кожну відповідь)

  1.           Яка ідея є однією із провідних ідей Просвітництва?

а) ідея залежності суспільного прогресу, людського щастя  від поширення освіти (культ розуму);

б) раціоналізм та звернення до образів і форм античного мистецтва як ідеального;

в)  утвердженням самоцінності духовно-творчого життя особистості, зображенням сильних (найчастіше бунтарських) пристрастей і характерів;

г) ставили за мету правдиве відтворення дійсності в її типових рисах.

2. Провідна ознака модернізму:

а) зображення конфліктів між бунтівною особистістю та консервативним суспільством;

б) пошуки нових шляхів розвитку мистецтва, новаторство в області форми та змісту;

в) відмова від символіки, складної метафоричності;

г) зображення типового героя в типових обставинах.

3. Оберіть правильне визначення модернізму як літературної течії.

а) Модернізм (від латин. — вираження) — напрям у мистецтві та літературі, що розвивався переважно в німецькомовних країнах у період 19051925 рр. Виник як своєрідна відповідь на гостру соціоісторичну кризу.  б) Модернізм (від фр. — новітній, сучасний) — загальна назва сукупності напрямів і шкіл у літературі й мистецтві кінця ХІХ — початку ХХ ст., які вирізняються антиреалістичною спрямованістю, духом експериментаторства. в) модернізм (від фр. — враження) — напрям у мистецтві останньої третини ХІХ ст. Художній образ побудовано на недомовках та натяках; замальовкам властиві фрагментарність та етюдність.

4.  Твір Гете “Фауст” має таку будову:

а) Присвята, І і ІІ частина;

б) “Пролог на небі”, І і ІІ частина;

в) Присвята, “Пролог у театрі”, “Пролог на небі”, І і ІІ частина;

г) Присвята, “Пролог на небі”, І і ІІ частина.

5. Яку мету переслідує Мефістофель щодо Фауста?

а) зробити його найбагатшою людиною; б) зробити його молодим, улюбленцем жінок;

в) зробити з нього геніального вченого; г) спокусити Фауста, щоб довести недосконалість людини.

6. У чому Фауст вбачає щастя людини?

а) у служінні народові; б) у владі та багатстві; в) у коханні та насолодах; г) в особистому житті.

7. Яку річ найстаранніше захищає Грегор Замза, коли мати і сестра виносять з його кімнати меблі?

а) портрет дами у хутрах; б) свій робочий стіл; в) килим, що лежав на підлозі; г) стілець біля свого робочого столу.

8. Якого змісту набуває символ комахи у творі Ф.Кафки “Перевтілення”?

а) втрата життєвих перспектив; б) існування звичайної сірої людини; в) абсурдність людського життя

9. Грегор Замза гине тому, що…
а) не в змозі знести жахливого перевтілення; б)сім’я заморює його голодом і побоями; в) свідомо прагне полегшити життя сім’ї; г) батько завдав йому серйозної рани.

10. Яку думку підкреслює Камю у фінальних рядках роману? 

а) в лиху годину люди більше заслуговують на захоплення, ніж на зневагу;

 б)добро завжди перемагає;   в)боротьба зі злом була марною; 

г) закликає всіх бути готовими до боротьби зі злом попри неможливість подолати це зло остаточно.

11. Роман "Чума" побудований як: 

а) оповідка очевидця; б) зібрання спогадів про епідемію; в) щоденник Ріє; г) хроніка зачумленого міста.  

12. Доктор Ріє вважає "чума — це нескінченна поразка". Що саме хотів сказати автор цими словами? 

а) святкувати зарано, треба вилікувати всіх хворих;

б) людям доброї волі під силу перемогти якесь конкретне зло, але вони ніколи не переможуть всесвітнє зло. Потрібно вести боротьбу проти байдужості, яка панує в суспільстві.

 в) чума забрала дуже багато життів;

 г) прийде нова епідемія від якої ми можемо не врятуватись;

Всього – 6 б.

Рівень 2 (1 б. за кожне завдання = 3 б.)

  1. Встанови відповідність між твором та автором:

1

Гете

А

«Перевтілення»

2

Ф. Кафка

Б

«Чума»

3

А. Камю

В

«Вік  людини»

4

Дж. Кітс

Г

«Фауст»

  1. Встанови послідовність подій у творі  Гете «Фауст»:

А

Народне святкування

1

Б

Розмова Господа та Мефістофеля

2

В

Зустріч душі Фауста і душі Гретхен

3

Г

Маргарита у в’язниці

4

Д

Дуель Фауста і Валентина

5

Е

Фауст в стає молодим

6

Є

Мефістофель укладає договір з Фаустом кров’ю

7

  1. Встанови послідовність подій у творі Ф.Кафки «Перевтілення»:

А

Прихід повіреного

1

Б

Зустріч з батьками через 14 днів

2

В

Смерть Грегора

3

Г

Грегор прокинувся і обернувся на комаху

4

Д

Сестра Грегора принесла йому їжу

5

Е

Поїздка сім’ї за місто на відпочинок

6

Є

Батько кидає в нього яблука

7

 

Рівень 3 Дайте відповідь на одне з питань (3 б.)

  1.                     «Грегор – людина у комашиній подобі, а його сім’я – комахи в людській подобі».  Доведіть або спростуйте цю тезу.
  2.                     Чому А.Камю назвав свій роман «Чума»? Який символічний зміст закладений в назву твору? Чим актуальний твір Камю в наш час? (відповідь обгрунтуйте) .
  3.  "Я тої сили частка, що робить лиш добро, бажаючи лиш злого"

(Поясніть вислів про Мефістофеля в трагедії Й. Ґете "Фауст")

 

 

docx
Додано
16 грудня
Переглядів
469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку