Контрольна робота із зарубіжної літератури для 7 класу "Билини й балади"

Про матеріал
Контрольна робота із зарубіжної літератури для 7 класу з розділу "Билини й балади" за підручником О.Ніколенко.
Перегляд файлу

«Билини й балади»

І  рівень

(0,5 бала)

1.    Літературна балада – це:

А) жанр ліро-епічної поезії фантастичного, історико-героїчного або соціально-побутового змісту з драматичним сюжетом;

Б) прозовий твір невеликого обсягу;

В) ліро-епічний жанр усної народної творчості з динамічним сюжетом, з трагічною, часто фантастичною розв’язкою.

2. Автором якого твору є Шиллер:

А) «Рукавичка»;

Б) «Світязь»;

В) «Пісня про віщого Олега».

3. Який з творів належить до билин:

А) «Король Лір та його доньки»;

Б) «Ілля Муромець і Соловей-розбійник»;

В) «Світязь».

4. Укажи назву художнього прийому, який використаний у рядках билини: «Так усі трави-мурави в’януть, Усі квіти обсипаються…»

А)  символ;

Б)  гіпербола;

В)  порівняння.  

5. З якого твору цитата?

«Та поїхав лісами Брянськими

Простою дорогою у славний город Київ.

Одною рукою коня тримав,

Другою рукою дуба рвав».

6.Чий це опис?

«Серед них впадав у око жалюгідний жебрак, одягнений в строкате лахміття, із засмаглими до чорного й подряпаним обличчям та руками. Копицю рудуватого волосся прикривав каптур»

ІІ рівень

(1 бал)

1. Заради чого загинув старий пикт? Назвіть твір і його автора.

2.Що таке билини? Чому їх відносять до героїчного народного епосу?

3. Переклад – це… Назвіть майстрів художнього перекладу.

ІІІ рівень

(1,5 бала)

  1. Написати візитну картку балади (на вибір)

Автор –

Джерела –

Ключові сюжетні моменти –

Ідея –

Персонажі -

      Художні засоби -

2. Установіть відповідність між твором і його ідеєю:

   1. «Рукавичка»

   2. «Світязь»

   3. «Вересовий трунок»

А)  уславлення подвигу непримиренної боротьби з  іноземними загарбниками;

Б)  ствердження самоцінності життя;

В)  утвердження любові до батьківщини і героїзму.

ІV рівень (на вибір одне завдання)

(3 бали)

1. Кодекс рицарської честі за баладою Шиллера «Рукавичка».

2.  Моральний урок у фольклорній баладі «Король Лір та його дочки».

3. Висловіть своє судження про те, наскільки  в наш час актуальною є ідея свободи і служіння народові. Аргументуйте, наводячи приклади з прочитаних творів. 

 

docx
Додано
11 лютого 2023
Переглядів
286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку