Контрольна робота із зарубіжної літератури для 9 класу за І семестр

Про матеріал
Дана розробка містить завдання, які допоможуть вчителю перевірити рівень знань здобувачів освіти із зарубіжної літератури за І семестр. Контрольна робота складається із завдань трьох рівнів: перший рівень - тестові питання закритої форми на вибір однієї правильної відповіді (12 питань по 0,5 б.), другий рівень - тестові питання на відповідність (3 питання по 1 б.) та третій рівень - 3 питання відкритої форми (на вибір учня).
Перегляд файлу

Контрольна робота за І семестр із зарубіжної літератури для учнів 9 класу

 

Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь – 0,5 балів, усього – 6 балів)

  1. Який з героїв не належить твору Ф. Шиллера «Підступність і любов»?

            а) Гренгуар; б) Фердінанд;  в) Міллер; г) Луїза

  1. Яку з країн Гуллівер не відвідав?

            а) країна Циклопів;   б) Ліліпутія;  в) Лапута; г) країна велетнів д) країна Гуїнгнгмів

  1. Уривок чийого  вірша став Гімном Євросоюзу?

            а) Гете;            б) Шиллера;         в) Гейне;    г) Байрону

  1. Основними ознаками якого літературного напряму є увага до внутрішнього світу людини, культ почуттів, звернення до фольклору. 

   а) класицизм;       б) реалізм;      в) романтизм.

  1. Кому присвячена збірка поезій Генріха Гейне «Книга пісень»?

             а) дружині Матильді;      б) кузині Амалії;      в) мамі.

6. Як називають романи Дж. Остін:         

а) романи про життя жінок;     б) романи кохання;  в) жіночі романи чуттєвості;

7. Як називали сучасники Дж. Остін:

а) «королева жіночих романів»;     б) «королева гордості і упередження» ; 

в)  «королева англійської літератури».

8. Кому з письменників належив псевдонім Каррер Белл:

  а) Байрону;  б) Дж. Остін; в) Ш. Бронте

9. Знайдіть «третє зайве» у темі роману Ш.Бронте «Джейн Ейр»

а) зображення положення жінки у англійському суспільстві;

б) жорстокості методів виховання; 

в)  як гордість заважає бути щасливими.

10. Знайдіть відповідність між автором і твором:

а) Гете;               1. «Хотів би жити знов у горах…»

б) Шиллер;        2. «Коли розлучаються двоє…».   

в) Гейне.            3. «Вільшаний король».

г) Байрон           4. «До радості»

11. Знайдіть відповідність між героєм і твором:

а)  Шарлотта      1. «Собор Паризької Богоматері»

б) Тереза               2.   «Гордість і упередження»

в) Лорелей           3.   «Джейн Ейр»

г) Феб                   4. «Мазепа»

д) Елен Бернс      5. «Не знаю , що сталось зі мною»

12. Знайдіть відповідність між героєм і його портретом:

а) людина похилого віку, йому 70 років;                                                                     1. Феб 

б) "капітан, один з тих красенів чоловіків, якими захоплюються жінки»;              2.  Мазепа     

в)  «провчився 4 роки у видатного лондонського хірурга і став лікарем.                3. Містер Рочестер

г) молодий привабливий офіцер, підлий і меркантильний.                                       4. Гуллівер                                        

д) він трохи дивак, багато мандрував...                                                                       5. Містер Вікхем

 

Достатній рівень (кожна правильна відповідь – 1 б., усього –3 бали)

  1. Схарактеризуйте образ «байронічного героя».
  2. Поясніть назву роману Дж. Остін «Гордість і упередження» на образах головних героїв – містера Дарсі і Елізабет.
  3. Назвіть межі та провідні ідеї доби Просвітництва.

 

Високий рівень ( 3 бали). Виконайте одне із завдань (на вибір)

  1. Схарактеризуйте образ Мазепи за однойменною поемою Дж. Байрона.
  2. Дайте характеристику образу Джейн Ейр за однойменним романом Шарлотти Бронте.
  3. Схарактеризуйте образ Есмеральди за романом В.Гюго «Собор Паризької Богоматері»

 

docx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Волощук Є.В., Звиняцьковський В.Я., Філенко О.М.)
Додано
16 грудня
Переглядів
341
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку