Контрольна робота із зарубіжної літератури (сімейна форма навчання) для 5 класу

Про матеріал
Контрольна робота допоможе учителеві перевірити рівень самостійної підготовки учня із зарубіжної літератури за І семестр 5 класу
Перегляд файлу

Контрольна робота із зарубіжної літератури (сімейна форма навчання) за І семестр

5 клас

Варіант І

                                                               І рівень

Кожна правильна відповідь по 0,5 б.


1. Укажи приказку:
А) Себелюбство – кепський радник.
Б) Істині красномовство не потрібне.
В)Мов полуда спадає.
Г) Килим – не витрусити, золота не перерахувати.

 

2. Укажи, що означає слово фольклор:
А) Колективна творчість.
Б) Літературна творчість.
В) Учення.
Г) Народна мудрість.

 

3. Укажи назву казки, яку написали Брати Грімм:

А) «Фарбований шакал».
Б) «Момотаро».
В) «Пані Метелиця».
Г) «Синдбад-мореплавець».

 

4. Як звірі здогадалися, що невідомий синій звір – шакал? (за казкою «Фарбований шакал»)
А) Із хутра шакала злізла синя фарба.
Б) До фарбованого шакала прийшла його рідна мати.
В) Шакал почув виття родичів і завив у відповідь.
Г) Йому стало соромно, і він зізнався у обмані.

 

5.   З чого народився Момотаро?

а) персик;  б) горішок; в) горох;  г) яблуко.

 

6. Укажи образ, у якому Хлопчик-зірка вперше побачив свою матір:
А) Вельможна пані.
Б) Молода бідна дівчина.
В) Жебрачка.
Г) Зірка.

ІІ рівень

Кожна правильна відповідь по 1 балу

7.Встановити послідовність випробувань, через які пройшов Хлопчик-Зірка

А) Став потворою.

Б )Служив у жорстокого Чаклуна.

В) Доставав монети у лісі.

Г) Три роки блукав у пошуках матері.

Д) Загрожувала смерть.

Е) Діти прогнали Хлопчика-Зірку.

                                                                                         

8. Чого навчає казка «Фарбований шакал»?

______________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                        

9. До яких мешканців лісу звертався Хлопчик-зірка з проханням допомогти знайти матір?

_____________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                      

10.  Встановити відповідності між персонажем і цитатою.

1 Герда

 

А «Ми добре покаталися! Але ти зовсім замерз».

2 Кай

Б «Там завжди сніг і крига, там так чудово…»

3 Снігова королева

В «Ой, як же я забарилася!»

4 Олень

Г «Це куди цікавіше, ніж справжні квіти! І яка точність!»

                                                                                                                        

11. Поєднайте типи казок та їхні визначення.

1) Чарівна_____                    А) у ній оповідається про ситуації, у яких зазвичай

                                                розкриваються певні людські якості (доброта,   хитрість,

                                                жадібність, тощо) або ж людські взаємини (дружба,

                                                ворожнеча тощо).

2) Про тварин _____             Б) у ній оповідається про кумедні життєві ситуації, що

                                                трапляються за звичайних умов і розкриваються людські

                                                чесноти або недоліки.

3) Соціально-побутова______  В) у ній оповідається про фантастичні пригоди або

                                                      перетворення, до яких нерідко причетні «чарівні

                                                      помічники» (істоти чи предмети, які мають чарівні

                                                      властивості).

                                                                                                             

 12.Напишіть основні відмінності між літературною казкою і народною.

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________

                                                                                                                  

ІІІ рівень

 

13. Написати твір-есе на одну із тем. (3 бали)

 

    Чому персонажі казки допомагали Герді в пошуках Кая?

      Якби я став / стала спадкоємцем Віллі Вонки…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Одеського ліцею №92

Лариса АСМАНСЬКА

 

Завдання для проведення оцінювання

 із зарубіжної літератури учня 5-Д класу Орловського Іллі

за І семестр 2023-2024н.р.

Варіант ІІ

І рівень

Кожна правильна відповідь по 0,5 бала

1. Бувають такі види народних казок:

А) про людей, про рослини, про тварин;

Б) про тварин, чарівні, побутові;

В) про пригоди, про фантастику, про історію

2. Влучний вираз повчального змісту, що має висновок – це

А) загадка;       Б) приказка;      В) прислів’я.

3. Укажи, який з наведених прикладів є приказкою:

А) Рука руку миє, а обидві чисті;

Б) Рука руку миє, а обидві обмивають обличчя;

В) Рука руку миє.

4. Усна народна оповідь про вигадані події – це …

А) народна казка;    Б) міф;      В) легенда;     Г) повість.

5. Хто такий Чандарава?

А) сміливий вовк;    Б) хитрий лис;     В) брехливий шакал

6. Пасербиця, героїня казки «Пані Метелиця», впустила в колодязь:       

 А) клубок;     
 Б) починок;     
 В) спиці;        
 Г) прялку.

 

 

ІІ рівень

Кожна правильна відповідь по 1 балу                                                                                            

 7. Встановити відповідності між персонажем і цитатою.

1 Герда

 

А «Ми добре покаталися! Але ти зовсім замерз».

2 Кай

Б «Там завжди сніг і крига, там так чудово…»

3 Снігова королева

В «Ой, як же я забарилася!»

4 Олень

Г «Це куди цікавіше, ніж справжні квіти! І яка точність!»

                                                                                                           

 8. Встановити послідовність випробувань, через які пройшов Хлопчик-Зірка

А) Став потворою.

Б )Служив у жорстокого Чаклуна.

В) Доставав монети у лісі.

Г) Три роки блукав у пошуках матері.

Д) Загрожувала смерть.

Е) Діти прогнали Хлопчика-Зірку.

 

9. До яких мешканців лісу звертався Хлопчик-зірка з проханням допомогти знайти матір?

_____________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Поєднайте типи казок та їхні визначення.

1) Чарівна_____                    а) у ній оповідається про ситуації, у яких зазвичай

                                                розкриваються певні людські якості (доброта,   хитрість,

                                                жадібність, тощо) або ж людські взаємини (дружба,

                                                ворожнеча тощо).

2) Про тварин _____             б) у ній оповідається про кумедні життєві ситуації, що

                                                трапляються за звичайних умов і розкриваються людські

                                                чесноти або недоліки.

3) Соціально-побутова______  в) у ній оповідається про фантастичні пригоди або

                                                      перетворення, до яких нерідко причетні «чарівні

                                                      помічники» (істоти чи предмети, які мають чарівні

                                                      властивості).

 11.Напишіть основні відмінності між літературною казкою і народною.

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________

 

12. Дати відповідь на запитання (3–4 речення).

У чому полягала небезпека скалок дзеркала троля для людей?

 

ІІІ рівень

 

13. Написати твір-есе на одну із тем. (3 бали)

 

    Чому персонажі казки допомагали Герді в пошуках Кая?

      Якби я став / стала спадкоємцем Віллі Вонки…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Одеського ліцею №92

Лариса АСМАНСЬКА

 

Завдання для проведення оцінювання

 із зарубіжної літератури учениці 5-Д класу Петриченко Катерини

за І семестр 2023-2024н.р.

 

Варіант ІІІ

І рівень

Кожна правильна відповідь по 0,5 бала

  1. У літературній казці немає:

А) колективного автора;   

Б) народних традцій;   

В) розлогих описів

 

  1. Момотаро вирушив підкоряти:

А) далекий ліс;   

Б) острів чудовиськ;   

В) синє море

 

  1. Читання, спрямоване на проникнення в глибину тексту, називають:

А) виразним;

Б) вдумливим;

В) коментованим

 

  1. Хлопчика –Зірку знайшли:

А) у річці;

Б) у полі;

В) у лісі

 

  1. У саду чарівниці Герді нагадали про Кая:

А) ромашки;

Б) фіалки;

В) троянди

 

  1. Яке слово мав скласти Кай у замку Снігової Королеви:

А) вічність;

Б) воля;

В) спокій

 

 

 

 

 

ІІ рівень

Кожна правильна відповідь по 1 балу

7. Встановити відповідності між персонажем і цитатою.

1 Герда

 

А «Ми добре покаталися! Але ти зовсім замерз».

2 Кай

Б «Там завжди сніг і крига, там так чудово…»

3 Снігова королева

В «Ой, як же я забарилася!»

4 Олень

Г «Це куди цікавіше, ніж справжні квіти! І яка точність!»

 

 8. Установіть відповідність. Місце – подія.                                                                                        

  1. Замок Снігової Королеви                                     А. Забуття Герди
  2. Хатинка фінки                                                       Б. Розповідь голубів
  3. 3амок розбійників                                                 В. Зустріч Кая і Герди
  4. Сад чарівниці                                                         Г. Розповідь оленя

 

9. До яких мешканців лісу звертався Хлопчик-зірка з проханням допомогти знайти матір?

_____________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Поєднайте типи казок та їхні визначення.

1) Чарівна_____                    А) у ній оповідається про ситуації, у яких зазвичай

                                                розкриваються певні людські якості (доброта,   хитрість,

                                                жадібність, тощо) або ж людські взаємини (дружба,

                                                ворожнеча тощо).

2) Про тварин _____             Б) у ній оповідається про кумедні життєві ситуації, що

                                                трапляються за звичайних умов і розкриваються людські

                                                чесноти або недоліки.

3) Соціально-побутова______  В) у ній оповідається про фантастичні пригоди або

                                                      перетворення, до яких нерідко причетні «чарівні

                                                      помічники» (істоти чи предмети, які мають чарівні

                                                      властивості).

 11.Напишіть основні відмінності між літературною казкою і народною.

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________

 

12. Дати відповідь на запитання (3–4 речення).

У чому полягала небезпека скалок дзеркала троля для людей?

 

ІІІ рівень

 

13. Одна тема на вибір учня.

1. Напишіть власне висловлювання на тему «Чого вас навчають казки?» (6-7 речень)

2. Як і чому змінювався протягом казки Хлопчик –Зірка? Які істини допомогли йому усвідомити ці зміни? (6-7 речень)

Максимально – 3 бали

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Одеського ліцею №92

Лариса АСМАНСЬКА

 

Завдання для проведення оцінювання

із зарубіжної літератури учениці 5-Д класу

за І семестр 2023-2024н.р.

Варіант ІV

І рівень

Кожна правильна відповідь по 0,5 бала

1.Брати Я. і В. Грімм видали збірку:

А) «Казки для дітей і родини»;   

Б) «Казки для малих і дорослих»;   

В) «Казки для хорошої дитини»

 

2.У творах фольклору немає:

А) явищ природи;   

Б) одного автора;  

 В) чарівних предметів

 

3.Японська народна казка «Мамотаро, або Хлопчик-Персик» належить до:

А) казок про тварин;   

Б) чарівних казок;  

В) соціально-побутових казок

 

4.Завершіть японське прислів’я Сокіл шанує свої крила……..

А) та гострий дзьобик;   

Б) як сорока на тину;   

В) а людина – ім’я

 

5.Дівчата потрапляли до Пані Метелиці через:

 а) двері;    б) вікно;    в) криницю

 

6. Хлопчика –Зірку вартові продали в рабство:

А) Бабі- Язі;    Б) Сніговій Королеві;    В) злому Чаклунові

 

ІІ рівень

Кожна правильна відповідь по 1балу

7 .Установіть відповідності.  Герой казки – риса характеру.

  1. Момотаро                                       А.  Хитрість і жадібність
  2. Падчірка                                         Б. Сміливість і мужність
  3. Ледащиця                                       В. Працьовитість і скромність
  4. Пані Метелиця                               Г. Вимогливість і працьовитість

 

8. Установіть відповідність. Місце – подія.                                                                                        

  1. Замок Снігової Королеви                                     А. Забуття Герди
  2. Хатинка фінки                                                       Б. Розповідь голубів
  3. 3амок розбійників                                                 В. Зустріч Кая і Герди
  4. Сад чарівниці                                                         Г. Розповідь оленя

 

9. До яких мешканців лісу звертався Хлопчик-зірка з проханням допомогти знайти матір?

_____________________________________________________________________________________________________________________________

10. Поєднайте типи казок та їхні визначення.

1) Чарівна_____                    А) у ній оповідається про ситуації, у яких зазвичай

                                                розкриваються певні людські якості (доброта,   хитрість,

                                                жадібність, тощо) або ж людські взаємини (дружба,

                                                ворожнеча тощо).

2) Про тварин _____             Б) у ній оповідається про кумедні життєві ситуації, що

                                         трапляються за звичайних умов і розкриваються людські

                                                чесноти або недоліки.

3) Соціально-побутова______  В) у ній оповідається про фантастичні пригоди або

                                                      перетворення, до яких нерідко причетні «чарівні

                                                      помічники» (істоти чи предмети, які мають чарівні

                                                      властивості).

 11.Напишіть основні відмінності між літературною казкою і народною.

_____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

12. Дати відповідь на запитання (3–4 речення).

У чому полягала небезпека скалок дзеркала троля для людей?

 

ІІІ рівень

 

1. Виконати одне завдання на вибір.                                          Максимально – 3 бала

  1. Напишіть власне висловлювання на тему «Чого вас навчають казки?» (6-7 речень)
  2. Як і чому змінювався протягом казки Хлопчик –Зірка? Які істини допомогли йому усвідомити ці зміни? (6- 7 речень)

 

 

Відповіді:

Варіант  І

1А, 2А, 3В, 4В, 5А, 6В, 7 Е, А, Г, Б, Д, В.

8.Казка «Фарбований шакал» навчає ніколи не обманювати, бо все таємне і приховане завжди з'ясовується, не довіряти першому враженню та не вихвалятися без причини.

9.Кріт, Коноплянка, Білочка Шукаючи мати, Хлопець-Зірка звертається до лісових мешканців з проханням допомогти у пошуках, сподіваючись, що тварини десь її бачили. Відмова персонажів природна: Кріт йому відповів: – Ти виколов мені очі.

10.1В, 2Г, 3А, 4Б

11. 1В, 2Б, 3А

12.Літературна казка може мати придуманий автором вільний сюжет. У народній казці сюжетна лінія строго підпорядкована певній схемі, якої повинен дотримуватися оповідач, щоб зберегти канву розповіді. Система образів у літературній казці довільна, в народній – обумовлена ​​традиціями і уявленнями про добрі і злі сили.

 

Варіант ІІ

1Б, 2В, 3В, 4А, 5В, 6Б, 7 1В, 2Г, 3А, 4Б,  8. Е, А, Г, Б, Д, В.

9.Кріт, Коноплянка, Білочка Шукаючи мати, Хлопець-Зірка звертається до лісових мешканців з проханням допомогти у пошуках, сподіваючись, що тварини десь її бачили. Відмова персонажів природна: Кріт йому відповів: – Ти виколов мені очі.

10. 1В, 2Б, 3А

11. Літературна казка може мати придуманий автором вільний сюжет. У народній казці сюжетна лінія строго підпорядкована певній схемі, якої повинен дотримуватися оповідач, щоб зберегти канву розповіді. Система образів у літературній казці довільна, в народній – обумовлена ​​традиціями і уявленнями про добрі і злі сили.

Варіант ІІІ

1А, 2Б, 3Б, 4В, 5В, 6А, 7 1В, 2Г, 3А, 4Б,    8.1В, 2Г, 3Б, 4А.

9.Кріт, Коноплянка, Білочка Шукаючи мати, Хлопець-Зірка звертається до лісових мешканців з проханням допомогти у пошуках, сподіваючись, що тварини десь її бачили. Відмова персонажів природна: Кріт йому відповів: – Ти виколов мені очі.

10. 1В, 2Б, 3А

11. Літературна казка може мати придуманий автором вільний сюжет. У народній казці сюжетна лінія строго підпорядкована певній схемі, якої повинен дотримуватися оповідач, щоб зберегти канву розповіді. Система образів у літературній казці довільна, в народній – обумовлена ​​традиціями і уявленнями про добрі і злі сили.

Варіант ІV

1А, 2Б, 3Б, 4В, 5В, 6В, 7 1Б, 2В, 3А, 4Г,   8. 1В, 2Г,  3Б, 4А

9.Кріт, Коноплянка, Білочка Шукаючи мати, Хлопець-Зірка звертається до лісових мешканців з проханням допомогти у пошуках, сподіваючись, що тварини десь її бачили. Відмова персонажів природна: Кріт йому відповів: – Ти виколов мені очі.

10. 1В, 2Б, 3А

11. Літературна казка може мати придуманий автором вільний сюжет. У народній казці сюжетна лінія строго підпорядкована певній схемі, якої повинен дотримуватися оповідач, щоб зберегти канву розповіді. Система образів у літературній казці довільна, в народній – обумовлена ​​традиціями і уявленнями про добрі і злі сили.

 

 

 

 

docx
Додано
21 листопада
Переглядів
2445
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку