Контрольна робота із зарубіжної літератури у 5 класі "Сучасна література. У колі добрих героїв"

Про матеріал
Сучасна література. У колі добрих героїв Р.Дал «Чарлі і шоколадна фабрика», Т.Янсон «Капелюх чарівника», П. Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»
Перегляд файлу

 Контрольна робота

Сучасна література. У колі добрих героїв

Р. Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»,

Т. Янсон «Капелюх чарівника»,

П. Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»

Варіант 1

Початковий   рівень та  середній рівні

1. Туве Янсон - письменниця:

А німецька;

Б норвезька;

В фінська;

2.Укажи, що сім’я  Мумі робила взимку:

А займалась ремонтом кімнат;

Б солодко спала;

В вирощувала квіти в горщиках.

3.Укажи, на кого перетворився Мурашиний Лев:

А на їжака;

Б на воду.

В на хмарку.

4.Власником шоколадної фабрики був:

А Августус Глуп;

Б Віллі Вонка;

В Майк Тіві.

5.На фабриці перетворилася на кулю, повну чорничного соку:

А Верука Солт;

Б Віолета Борегард;

Г пані Глуп.

6.Перше бажання пана Пляшкера, що здійснив Суботик:

А отримати водолазний костюм;

Б вмитися теплою водою;

В убратися в сорочку й штани.

Достатній рівень

7. Як герої твору  Туве Янсон здогадалися, що капелюх чарівний?

8. З якою метою містер Вонка запросив дітей, власників золотих квитків, відвідати фабрику?

Високий  рівень

9. Дайте відповідь на одне із запитань:

А Чого навчає своїх читачів письменниця Туве Янсон  у творі «Капелюх чарівника»?

Б Як ти гадаєш, яке бажання пана Пляшкера було наймудрішим? Поясни це на прикладах з твору.

В Поміркуй, чому саме хлопчику Чарлі містер Вонка вирішив подарувати фабрику?

 

Контрольна робота

Сучасна література. У колі добрих героїв

Р. Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»,

Т. Янсон «Капелюх чарівника»,

П. Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»

Варіант 2

Початковий  та середній  рівні

1.Туве Янсон, окрім письменництва, захоплювалась:

А фотографією;

Б малюванням;

В спортом.

2.Укажи, чим займався Мумі-тато:

А писав книжку про свою бурхливу молодість;

Б працював учителем;

В випікав млинці на продаж.

3. На фабриці містера Вонки працювали:

А мумі-тумі;

Б умпа-лумпи;

В ені-бені.

4. Майк Тіві, не послухавшись дорослих, потрапив на фабриці:

А у шоколадну річку;

Б  до сміттєпроводу;

В  у телевізор.

5. Суботик у ресторані покуштував:

А карту страв;

Б  стільницю;

В шкіряні штанці.

6. Щоб зробити штучний грім, пан  Пляшкер позичив у пані Моркван:

А пательню й миску;

Б ополоник і качалку;

В казан й ложку.

Достатній рівень

7. Чому друзі для проведення експерименту вибрали Мурашиного Лева? («Капелюх чарівника»). Що з ним сталось?

8. За яких умов до пана  Пляшкера  в суботу завітає Суботик?

Високий  рівень

9.Дайте відповідь на одне із запитань:

А Розкажи про твір сучасної літератури, який тобі сподобався найбільше. Чому?

Б Чим приваблює читачів твір  П.Маара «Машина для здійснення бажань, або  Суботик повертається в суботу»?

В Напишіть продовження історії про Мумі-троля та його друзів.

 

docx
Додано
20 січня 2019
Переглядів
19658
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку