Контрольна робота
Сучасна література. У колі добрих героїв
Р. Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»,
Т. Янсон «Капелюх чарівника»,
П. Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»
Варіант 1
Початковий рівень та середній рівні
1. Туве Янсон - письменниця:
А німецька;
Б норвезька;
В фінська;
2.Укажи, що сім’я Мумі робила взимку:
А займалась ремонтом кімнат;
Б солодко спала;
В вирощувала квіти в горщиках.
3.Укажи, на кого перетворився Мурашиний Лев:
А на їжака;
Б на воду.
В на хмарку.
4.Власником шоколадної фабрики був:
А Августус Глуп;
Б Віллі Вонка;
В Майк Тіві.
5.На фабриці перетворилася на кулю, повну чорничного соку:
А Верука Солт;
Б Віолета Борегард;
Г пані Глуп.
6.Перше бажання пана Пляшкера, що здійснив Суботик:
А отримати водолазний костюм;
Б вмитися теплою водою;
В убратися в сорочку й штани.
Достатній рівень
7. Як герої твору Туве Янсон здогадалися, що капелюх чарівний?
8. З якою метою містер Вонка запросив дітей, власників золотих квитків, відвідати фабрику?
Високий рівень
9. Дайте відповідь на одне із запитань:
А Чого навчає своїх читачів письменниця Туве Янсон у творі «Капелюх чарівника»?
Б Як ти гадаєш, яке бажання пана Пляшкера було наймудрішим? Поясни це на прикладах з твору.
В Поміркуй, чому саме хлопчику Чарлі містер Вонка вирішив подарувати фабрику?
Контрольна робота
Сучасна література. У колі добрих героїв
Р. Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»,
Т. Янсон «Капелюх чарівника»,
П. Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1.Туве Янсон, окрім письменництва, захоплювалась:
А фотографією;
Б малюванням;
В спортом.
2.Укажи, чим займався Мумі-тато:
А писав книжку про свою бурхливу молодість;
Б працював учителем;
В випікав млинці на продаж.
3. На фабриці містера Вонки працювали:
А мумі-тумі;
Б умпа-лумпи;
В ені-бені.
4. Майк Тіві, не послухавшись дорослих, потрапив на фабриці:
А у шоколадну річку;
Б до сміттєпроводу;
В у телевізор.
5. Суботик у ресторані покуштував:
А карту страв;
Б стільницю;
В шкіряні штанці.
6. Щоб зробити штучний грім, пан Пляшкер позичив у пані Моркван:
А пательню й миску;
Б ополоник і качалку;
В казан й ложку.
Достатній рівень
7. Чому друзі для проведення експерименту вибрали Мурашиного Лева? («Капелюх чарівника»). Що з ним сталось?
8. За яких умов до пана Пляшкера в суботу завітає Суботик?
Високий рівень
9.Дайте відповідь на одне із запитань:
А Розкажи про твір сучасної літератури, який тобі сподобався найбільше. Чому?
Б Чим приваблює читачів твір П.Маара «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»?
В Напишіть продовження історії про Мумі-троля та його друзів.