28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Позакласний захід "Літературний турнір"

Про матеріал
Дана розробка позакласного заходу направлена на перевірку засвоєння учнями програмового матеріалу, розвивку уваги і кмітливісоті, пробудження читацького інтересу, виховування інтересу до літературної казки.
Перегляд файлу

Літературний  турнір

Мета:  перевірити  засвоєння  учнями  програмового  матеріалу, розвивати  увагу  і  кмітливість, пробуджувати  читацький  інтерес, виховувати  інтерес  до  літератури.

 

Основний зміст  роботи

 Для  проведення  турніру – 2   команди  гравців.

 Обирається  журі.

 

І ТУР

 Команда  отримує  по  три  запитання. На  обдумування – 1  хвилина, за  правильну  відповідь – 1 бал.

  1. Хто  написав  казку  „Снігова  королева”? (Андерсен)
  2. Чим  відрізняється  літературна  казка  від  народної? (авторством)
  3. Кого  називають  „найправдивішою  людиною  на  світі”? (барона  Мюнхгаузена)
  4. Хто  врятував  китайського  імператора? (Соловей)
  5. Яке  слово  складав  Кай  у  палаці  Снігової  Королеви? (Вічність)
  6. Хто  допоміг  Попелюшці  потрапити  на  бал  до  королівського  палацу? (чарівниця)

ПІДСУМКИ

 

ІІ ТУР

„Брейн-ринг”

Командам  зачитуються  запитання.

  1. До  кого  можна  йти  в  гості  без  запрошення? (До  близьких  людей)
  2. Чим  барон  вистрелив  у  красеня  лісів – оленя? (вишневою  кісточкою)
  3. Скільки  подвигів  здійснив  Геракл? (12)
  4. Найдорожча  нагорода, від  якої  раділо  серце  солов’я? (Сльози)
  5. Чому  героїню  казки  „Попелюшка”, або  „Кришталевий  Черевичок”  називали  Чорногузкою, або  Попелюшкою? (сиділа  на  попелі)
  6. Що  Герда  вирішила  віддати  річці, щоб  дізнатися  про  Кая? (свої  нові  червоні  черевички).
  7. Хто  була  хрещена  мати  Попелюшки? (чарівниця0
  8. З  чого  було  зроблено  карету  Попелюшки? (гарбуза)
  9. Скільки  разів  була  Попелюшка  на  балу? (2)
  10. За  кого  Попелюшка  віддала  заміж  своїх  двох  сестер? (за  вельмож)
  11. Хто  із  найвідоміших  мандрівників  сім  днів  поспіль  розповідав  про  свої  пригоди? (Синдбад-Мореплавець)
  12. Яка  дівчина  так  квапилась  виконати  настанову  хрещеної, що  ледь  не  лишилася  босою? (Попелюшка)
  13. Кого  називають  водночас  і  вигадником, і  брехуном, і  хвальком, і  шукачем  пригод? (барона  Мюнхгаузена)

 

 

 

 

ІІІ ТУР

„Упізнай. хто  це?”

  1. „Сніжинка  раптом  почала  рости, вона  все  більшала  й  більшала  і  врешті  перетворилась  на  молоду  жінку, закутану  в  найтонший  білий  серпанок, зітканий  з  мільйонів  зірчастих  сніжинок”  (Снігова  Королева)
  2. „Маленька, сіренька  пташка  на  гілці” (Соловей)
  3. „Він  літав  на  місяць, жив  серед  триногих  людей, його  проковтнула  величезна  риба” (барон  Мюнхгаузен)
  4. „Я  любив  мандрувати, накупив  багато  дорогих  товарів  і  вирушив  у  славне  місто  Багдад” (Синдбад-Мореплавець)
  5. „Одна   донька, пасербиця, була  вродлива  й  роботяща, а  друга  рідна, погана  й  ледача” (Пані  Метелиця)
  6. „Все  робить, усім  догоджає, всю  роботу  справляє  та  щодня  все  краще. Це  все  їй  лялечка  допомагає” (Василина  Прекрасна)
  7. „Дівчинка  сиділа  за  спиною  у  матері, була  свавільна  та  дика, була  смаглява, очі  чорні, але  якісь  сумні” (Маленька  розбійниця)

 

ІV ТУР

„Кому  належать  слова?”

  1. „Піди  на  город  і  принеси  мені  найкращий  гарбуз” (Чарівниця-фея)
  2. „А  снігу  було  так  багато, що  він  заніс  усе  село, а  потім  сніг  за  ніч  розтанув” (барону  Мюнхгаузену)
  3. „Якщо  ти  складеш  це  слово, ти  будеш  сам  собі  володар, і  я  подарую  тобі  весь  світ  і  нові  ковзани” („Сніговій  Королеві”)
  4. „Край  лукомор’я  дуб  зелений,

І  золотий  ланцюг  на  нім:

І  день  і  ніч  там  кіт  учений

На  ланцюжку  кружляє  тім ...” (О. Пушкіну)

  1. „Гердо! Мила  моя  Гердо! Де  ж  ти  була  так  довго?” (Каю)
  2. „Тебе  зачарувала  зла  Снігова  Королева. Але  ми  більше  не  боїмося  її, ми  перемогли.” (Герді)

 

V ТУР

Значення  слів

  1. Фрейліна – придворна  посада  для  дівчат-дворянок  у  почту  принцеси.
  2. Камергер – придворне  звання  в  країнах, де  править  одна  особа (король, імператор, цар).
  3. Шейх – голова  роду, володар.
  4. Магія – чаклунство.
  5. Лазня – приміщення, де  миються  й  паряться.
  6. Починок – пряжа, намотана  на  веретено.

 

 

 

 

 

 

VІ ТУР

Упорядкуй  слова. Що  на  що  перетворилося.

 

Гарбуз   Сукня

 

Дрантя   Карета

 

Миші   Кучер

 

Ящірки   Коні

 

Щур   Лакей

 

VII КРОСВОРД

 

  1. Що  використовував  барон  Мюнхгаузен  для  повітряного польоту  з  метою  військової  розвідки? (гармата)
  2. Чимала  кількість  людей, які  спостерігали  цей  політ? (юрба)
  3. Опади, які  заважали  або  сприяли  барону  Мюнхгаузену  в  його  військовій  службі  на  Сході? (сніг)
  4. Країна, яку  відвідав  барон  Мюнхгаузен? (Туреччина)
  5. Величезна  риба, яку  нерідко  бачив  Мюнхгаузен  під  час  морських  пригод (акула).
  6.               Дерево, кісточки  з  плодів  якого  барон  Мюнхгаузен  використовував  замість  куль. (вишня)
  7.               Церковна  споруда  на  даху  якої  опинився  кінь  барона? (дзвіниця)
  8.               Тварина, в  яку  Мюнхгаузен  стріляв  з  плодів  фруктового  дерева. (олень)
  9.               Морська  істота, що  проковтнула  корабель  барона  Мюнхгаузена. (рибина)
  10.          Друге  ім’я  Рудольфа  Распе. (Еріх)

1

 

doc
Додав(-ла)
Голяк Надія
Додано
21 січня
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку