Контрольна робота "Клітини, бактерії, віруси, рослини, тварини, гриби" 5 клас НУШ

Про матеріал
Різнорівнева контрольна робота для учнів 5 класу з інтегрованого курсу Пізнаємо природу
Перегляд файлу

Узагальнення знань до розділу 4

Клітини, бактерії, віруси, рослини, тварини, гриби

Варіант 1

І рівень

За кожну правильну відповідь по 0,5 бали (лише одна правильна відповідь)

  1. Як називають найменші одиниці будови і функцій організмів?

А) Тканини; Б) Клітини; В) Системи органів; Г) Органи; Д) Речовини.

2. Вкажіть групу організмів що НЕ мають сформованого ядра?

А) Рослини; Б) Гриби; В) Тварини; Г) Бактерії.

3. Група організмів, що здатна до фотосинтезу?

А) Рослини; Б) Гриби; В) Тварини.

4. До неклітинних форм живих організмів відносяться?

А) Рослини; Б) Віруси; В) Тварини; Г) Бактерії.

5. Для виготовлення сирів, кисломолочних продуктів та квашення овочів використовують?

А) Водорості; Б) Віруси; В) Бактерії; Г) Гриб мукор.

6. Група організмів, які подібні за особливостями будови та процесами життєдіяльності, можуть розмножуватись з покоління в покоління та поширені на певній території називаються:

А) Група; Б) Вид; В) Царство; Г) Імперія.

ІІ рівень

За правильну відповідь 2 бали (декілька правильних відповідей)

7.  Обери з перелічених тварин лише безхребетних:

А) Рись Б) Жаба В) Медуза Г) Метелик Д) Мідія Е) Змія Є) Дельфін

ІІІ рівень

За правильну відповідь 3 бали(встановити відповідність)

8. Віднеси зображені рослини до відповідних груп.

 

       1                              2                         3                                 4

А) Голонасінні; Б) Квіткові; В) Мохи; Г) Папороті

IV рівень

За кожну правильну відповідь по 2  бали (розгорнуті запитання)

9. Опиши спільні та відмінні ознаки рослин та грибів.

10 . Яке значення грибів у природі та житті людини?

 

 

 

 

Узагальнення знань до розділу 4

Клітини, бактерії, віруси, рослини, тварини, гриби

Варіант 2

І рівень

За кожну правильну відповідь по 0,5 бали (лише одна правильна відповідь)

  1. Як називають постійні складові клітини?

А) Тканини; Б) Клітини; В) Системи органів; Г) Органели; Д) Речовини.

2. Вкажіть групу організмів що НЕ мають клітинної будови?

А)Віруси; Б) Гриби; В) Тварини; Г) Бактерії.

3. Група організмів, що НЕ здатна до фотосинтезу?

А) Рослини; Б) Тварини.

4. До неклітинних форм живих організмів відносяться?

А) Рослини; Б) Гриби; В) Віруси; Г) Бактерії;

5. Для виготовлення хліба, квасу та алкогольних напоїв використовують?

А) Водорості; Б) Віруси; В) Бактерії; Д) Дріжджі.

6. Група організмів, які подібні за особливостями будови та процесами життєдіяльності, можуть розмножуватись з покоління в покоління та поширені на певній території називаються:

А) Група; Б) Вид; В) Царство; Г) Імперія.

ІІ рівень

За правильну відповідь 2 бали (декілька правильних відповідей)

7.  Обери з перелічених тварин лише хребетних:

А) Рись Б) Жаба В) Медуза Г) Метелик Д) Мідія Е) Змія Є) Дельфін

ІІІ рівень

За правильну відповідь 3 бали

8. Віднеси зображені рослини до відповідних груп.

 

   1                                    2                                  3                                       4

А) Голонасінні; Б) Водорості; В) Мохи; Г) Хвощі

IV рівень

За кожну правильну відповідь по 2  бали

9. Опиши спільні та відмінні ознаки рослин та грибів.

10 . Яке значення рослин. у природі та житті людини?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дідух Оля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 квітня 2023
Переглядів
6539
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку