7 клас (алгебра)
Контрольна робота № 4
Тема: «Лінійна функція, її властивості та графік»
І варіант
1. (1 б.) Який кут - тупий чи гострий - утворює з додатним променем осі ОХ
графік функції: 1) у = 6х + 4; 2) у = 8 – 3,5х; 3) у = 9 + 1,7х?
2. (1 б.) Чи правильно, що графік функції у = 2х – 6 перетинає вісь ОУ у точці:
1) з додатною ординатою;
2) з від'ємною ординатою;
3) з ординатою, що дорівнює 0?
3. (2 б.) Функцію задано формулою у = - 4х + 3. Знайдіть значення функції,
якщо значення аргументу дорівнює -1. а) - 2; б) 7; в) - 7; г) - 8.
4. (2 б.) Функцію задано формулою у = 7х - 2. Яка з точок належить графіку
цієї функції: 1) А(0; 4); 2) В(-2; - 12); 3) С(1; 5); 4) D(- 1; - 7)?
5. (2 б.) Не виконуючи побудови, знайдіть координати точки перетину графіка
функції у = 1,5х – 6 з віссю ОХ. а) (- 2; 0); б) (4; 0); в) (- 4; 0); г) (2; 0).
6. (4 б.) Побудуйте графік функції у = х – 2. Користуючись графіком,
знайдіть усі значення аргументу, за яких значення функції : а) дорівнює
нулю; б) є додатним; в) є від’ємним ?
7 клас (алгебра)
Контрольна робота № 4
Тема: «Лінійна функція, її властивості та графік»
ІІ варіант
1. (1 б.) Який кут - тупий чи гострий - утворює з додатним променем осі Ох
графік функції: 1) у = - 9х + 0,5; 2) у = 7– 3,6х; 3) у = 4,3 + 2,7х?
2. (1 б.) Чи правильно, що графік функції у = 6х + 3 перетинає вісь ОУ у точці:
1) з додатною ординатою;
2) з від'ємною ординатою;
3) з ординатою, що дорівнює 0?
3. (2 б.) Функцію задано формулою у = 5х - 6. Знайдіть значення функції, якщо
значення аргументу дорівнює - 2. а) - 3; б) - 16; в) 4; г) - 4.
4.(2 б.) Функцію задано формулою у = 8х - 3. Яка з точок належить графіку
цієї функції: 1) A(- 2; -14); 2) B(0; 3); 3) C(-1; -10); 4) D(1; 5)?
5. (2 б.) Не виконуючи побудови, знайдіть координати точки перетину графіка
функції у = 1,2х + 2,4 з віссю ОХ. а) (-1; 0); б) (2; 0); в) (-2; 0); г) (1; 0).
6. (4 б.) Побудуйте графік функції у = –х + 5. Користуючись графіком,
знайдіть усі значення аргументу, за яких значення функції : а) дорівнює
нулю; б) є додатним; в) є від’ємним ?