Алгебра 7 клас
Всього 70 годин, контрольних робіт 6
№ п/п |
Зміст програмного матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Примітки |
Цілі вирази (36 годин) |
||||
Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени. (11 годин) |
||||
1
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. |
1 |
|
|
2 |
Тотожність. Тотожні перетворення виразу. Доведення тотожностей. |
1 |
|
|
3 |
Степінь з натуральним показником. |
1 |
|
|
4 |
Властивості степеня з натуральним показником. |
1 |
|
|
5 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
6 |
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена. |
1 |
|
|
7 |
Множення одночленів. |
1 |
|
|
8 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
9 |
Піднесення одночлена до степеня. |
1 |
|
|
10 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
11 |
Контрольна робота № 1 |
1 |
|
|
Многочлени (13 годин) |
||||
12 |
Аналіз к.р. Многочлен. Стандартний вигляд многочлена. Степінь многочлена. Подібні члени многочленів та їх зведення. |
1 |
|
|
13 |
Додавання та віднімання многочленів. |
1 |
|
|
14 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
15 |
Множення одночлена на многочлен. |
1 |
|
|
16 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
17 |
Множення многочленів. |
1 |
|
|
18 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
19 |
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки. |
1 |
|
|
20 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
21 |
Розкладання многочленів на множники способом групування. |
1 |
|
|
22 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
23 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
24 |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
|
Формули скороченого множення (12 годин) |
||||
25 |
Аналіз к.р. Квадрат двочлена. |
1 |
|
|
26 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
27 |
Різниця квадратів. |
1 |
|
|
28 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
29 |
Сума й різниця кубів. |
1 |
|
|
30 |
Використання формул скороченого множення для розкладання многочлена на множники. |
1 |
|
|
31 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
32 |
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники. |
1 |
|
|
33 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
34 |
Розв’язування задач на перетворення виразів. |
1 |
|
|
35 |
Розв’язування задач на перетворення виразів. |
1 |
|
|
36 |
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
|
Функції. (10 годин) |
||||
37 |
Аналіз к.р. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. Функція. |
1 |
|
|
38 |
Способи задання функції. |
1 |
|
|
39 |
Область визначення і область значень функції. |
1 |
|
|
40 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
41 |
Графік функції. |
1 |
|
|
42 |
Графік функції. |
1 |
|
|
43
|
Лінійна функція, її графік та властивості. |
1 |
|
|
44 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
45 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
46 |
Контрольна робота № 4 |
1 |
|
|
Лінійні рівняння та їх системи. (17 годин) |
||||
47 |
Аналіз к.р. Лінійне рівняння з однією змінною. Розв’язування лінійних рівнянь. |
1 |
|
|
48 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
49 |
Рівняння з двома змінними та його графік. |
1 |
|
|
50 |
Система двох лінійних рівнянь із двома змінними. Графічний спосіб розв’язання систем. |
1 |
|
|
51 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
52 |
Спосіб підстановки. |
1 |
|
|
53 |
Спосіб підстановки. |
1 |
|
|
54 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
55 |
Спосіб додавання. |
1 |
|
|
56 |
Спосіб додавання. |
1 |
|
|
57 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
58
|
Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач. |
1 |
|
|
59 |
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь. |
1 |
|
|
60 |
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь. |
1 |
|
|
61 |
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь. |
1 |
|
|
62 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
63 |
Контрольна робота № 5 |
1 |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу (7 годин) |
||||
64 |
Аналіз к.р. Цілі вирази. |
1 |
|
|
65 |
Функції. |
1 |
|
|
66 |
Лінійні рівняння та їх системи. |
1 |
|
|
67 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
68 |
Підсумкова контрольна робота. (№ 6) |
1 |
|
|
69 |
Аналіз к.р. Розв’язування задач. |
1 |
|
|
70 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
Геометрія 7 клас
Всього 70 годин, контрольних робіт 6
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Примітки |
Елементарні геометричні фігури та їх властивості. (8 годин) |
||||
1 |
Геометричні фігури. Точка і пряма. Властивості точок і прямих. |
1 |
|
|
2 |
Відрізок. Вимірювання відрізків |
1 |
|
|
3 |
Відстань між двома точками. |
1 |
|
|
4 |
Промінь. Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута. |
1
|
|
|
5 |
Вимірювання кутів. Бісектриса кута. |
1 |
|
|
6 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
7 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
8 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
|
Взаємне розміщення прямих на площині. (15 годин) |
||||
9
|
Аналіз к.р. Суміжні кути та їх властивості. |
1 |
|
|
10 |
Суміжні кути та їх властивості. |
1 |
|
|
11
|
Вертикальні кути та їх властивості. Кут між двома прямими, що перетинаються. |
1 |
|
|
12 |
Кут між двома прямими, що перетинаються |
1 |
|
|
13
|
Перпендикулярні прямі та їх властивості. |
1 |
|
|
14 |
Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої. |
1 |
|
|
15 |
Паралельні прямі та їх властивості. |
1 |
|
|
16 |
Кути, утворені при перетині двох прямих січною. |
1 |
|
|
17 |
Ознаки паралельності двох прямих. |
1 |
|
|
18 |
Ознаки паралельності двох прямих. |
1 |
|
|
19
|
Властивості кутів утворених при перетині двох прямих січною. |
1 |
|
|
20 |
Властивості кутів утворених при перетині двох прямих січною. |
1 |
|
|
21 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
22 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
23 |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
|
Трикутники. Ознаки рівності трикутників. (25 годин) |
||||
Ознаки рівності трикутників. Рівнобедрений трикутник. ( 15 годин) |
||||
24 |
Аналіз к.р. Трикутник та його елементи. Види трикутників. |
1 |
|
|
25 |
Рівність геометричних фігур. Рівність трикутників. |
1 |
|
|
26 |
Перша ознака рівності трикутників. |
1 |
|
|
27 |
Перша ознака рівності трикутників. |
1 |
|
|
28 |
Друга ознака рівності трикутників. |
1 |
|
|
29 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
30 |
Рівнобедрений трикутник. |
1 |
|
|
31 |
Ознака рівнобедреного трикутника. |
1 |
|
|
32 |
Висота, бісектриса, медіана трикутника. |
1 |
|
|
33 |
Властивість висоти, бісектриси, медіани рівнобедреного трикутника. |
1 |
|
|
34 |
Властивість висоти, бісектриси, медіани рівнобедреного трикутника. |
1 |
|
|
35 |
Третя ознака рівності трикутників. |
1 |
|
|
36 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
37 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
38 |
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
|
Сума кутів трикутника. Прямокутний трикутник. ( 11 годин) |
||||
39 |
Аналіз к.р. Сума кутів трикутника. |
1 |
|
|
40 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
41
|
Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника та його властивості. |
1 |
|
|
42 |
Зовнішній кут трикутника та його властивості. |
1 |
|
|
43 |
Співвідношення між сторонами і кутами трикутника. |
1 |
|
|
44 |
Нерівність трикутника. |
1 |
|
|
45 46 |
Ознаки рівності прямокутних трикутників. |
1 |
|
|
|
Властивості прямокутних трикутників. |
1 |
|
|
47 48 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач |
1 |
|
|
49 |
Контрольна робота № 4 |
1 |
|
|
Коло і круг. (12 годин) |
||||
50
|
Аналіз к.р. Геометричне місце точок. Коло. Круг. |
1 |
|
|
51 |
Дотична до кола, її властивості. |
1 |
|
|
52 |
Коло, описане навколо трикутника. |
1 |
|
|
53 |
Коло, вписане в трикутник. |
1 |
|
|
54 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
55 |
Основні задачі на побудову
|
1
|
|
|
56 |
Основні задачі на побудову
|
1 |
|
|
57 |
Основні задачі на побудову
|
1 |
|
|
58 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
59 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
60 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
61 |
Контрольна робота № 5 |
1 |
|
|
Повторення та систематизація навчального матеріалу. (9 годин) |
||||
62 |
Аналіз к.р. Кути. Види та властивості кутів. |
1 |
|
|
63 |
Види та властивості кутів. |
1 |
|
|
64 |
Паралельні прямі. |
1 |
|
|
65 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
66 67 |
Трикутники. Ознаки рівності трикутників. |
1 |
|
|
68 |
Підсумкова контрольна робота. (№6) |
1 |
|
|
69 |
Аналіз к.р. Розв’язування задач. |
1 |
|
|
70 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|