Контрольна робота "Література XX-XXI ст. Творчість Р. Бредбері і М. Булгакова

Про матеріал
Контрольна робота "Література 20-21 ст. Творчість Р. Бредбері і М. Булгакова"складається з трьох частин: I - 14 закритих тестів з однією або кількома вірними відповідями і двух тестів на встановлення відповідності; II- двух питань, на які потрібно дати розгорнуті відповіді; III - міні-твору (дві теми на вибір учня)
Перегляд файлу

 Контрольна робота  «Література 20-21 ст. Творчість Р. Бредбері і М. Булгакова»

I. Тести

Р. Бредбері «451 гр. за Фаренгейтом»:

1. Які провідні мотиви  твору Р. Бредбері "451 за Фаренгейтом" ?

А) майбутнє,прогресивний вплив технічного прогресу, взаємини в тоталітарному суспільстві;

 Б) майбутнє, ставлення до книг як до джерела духовності, взаємини у тоталітарному суспільстві;

 В)  майбутнє, негативні наслідки технічного прогресу, справжнє кохання;

Г) майбутнє, тяжке прозріння людини в тоталітарному суспільстві

 

2. Визначте ідею твору Р. Бредбері "451 градус за Фаренгейтом":

А) велике значення любові, взаєморозуміння, живого спілкування;     б) гроші згубно впливають на людину;   в) неосвіченість і бідність подолає наполеглива праця;     г) віра в духовне відродження людини завдяки освіті та читанню книг

 

3. Поміж основних ідей роману Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом» НЕМАЄ  ідеї:

А)  осуду тоталітарного режиму;   б) великого значення любові, взаєморозуміння, живого спілкування;

в)  неоціненної значущості художніх книжок;     г) багатства та бідності

 

4. Яке суспільство описується у романі «451 за Фаренгейтом»?

А ) яке зруйноване після 3 світової війни

б) яке спирається на масову культуру і споживче мислення

в ) яке спирається на людей, здатних критично мислити

г) у якому кожен може проявити свої творчі здібності

 

5. Що є в показаному Бредбері суспільстві найвищою цінністю?

а) Наявність машини, будинка

б) наявність у власний кімнаті стін-телевізорів

в) наявність комп’ютерів останнього покоління

г) наявність власної бібліотеки

 

6.  Слова з якої книги збирався процитувати Монтег своїм товаришам після бомбардування?
 а) «Мандри Гуллівера» Д.Свіфта;  б) «Гамлет»У.Шекспіра;
 в) Біблії;    г) поезії В.Блейка

 

7. Появу яких нових технологій вгадав (передбачив) Р. Бредбері:

А) Інтернет;  б) банкомати;   в) автомобілі;  г) телевізори-стіни;   д) навушники ;  є) роботи

М. Булгаков «Собаче серце»:

 

8. Головний конфлікт повісті М. Булгакова «Собаче серце»:

А) масова свідомість та інтелект;  б) почуття та обов’язок;  в)  мрія та дійсність;  г) життя і мистецтво

 

9. Основа сюжету повісті М. Булгакова «Собаче серце» - перетворення наукового експерименту на…

А) економічний;  б) соціальний;  в) культурний;  г) етнічний

 

10. Тема повісті М. Булгакова "Собаче серце"

А) неймовірний експеримент, який закінчується перетворенням собаки в людину, а також наслідки, до яких це призвело;

Б) неймовірний експеримент, який сприяв прискоренню дозрівання і розмноження живих істот;

В) спогади лікаря Борменталя про події 1917 року

 

11.Для чого професор Преображенський проводив операцію по пересадці органів Шарику?

А) щоб відточити майстерність хірурга;    б) щоб продемонструвати операцію студентам-медикам;     в) щоб розгадати секрет омолодження людського організму

 

12. Який "соціальний експеримент" критикує Булгаков у повісті "Собаче серце"?

А) Перша світов) а війна та її наслідки ;    б)  революція в Росії 1917 року та її наслідки;   в) перерозподіл кордонів після Першої світової війни

 

13. Яким чином Преображенський виправив свою страшну наукову помилку?

А) застрелив Шарикова;    б) вигнав його зі своєї квартири;

 в) наступною операцією перетворив на собаку;      г) запроторив у психлікарню

 

14. Проблематика повісті М. Булгакова "Собаче серце":

А) питання втручання в закони природи;    б)  засудження безграмотності, невігластва і дурості;    в)  взаємини інтелігенції і народу в післяреволюційний час;    г)  призначення людини на Землі

 

15. Установіть відповідність між героєм твору М. Булгакова та його посадою

1. Іван Арнольдович                       А. завідуючий підвідділом

2. Пилип Пилипович                       Б лікар

3. Шариков                                       В. голова будкому

4. Швондер                                       Г. професор

 

16. Установіть відповідність між етапами духовної еволюції Гая Монтега, героя роману Бредбері:

 1. період поневірянь            А. новий духовний наставник

2.  зустріч з однодумцями      Б. пробудження від «сплячки»

3.  зустріч із Клариссою         В. «люди-книги»

4.  зустріч із Фабером             Г. душевний дискомфорт, агресія

                                                  Д. остаточний розрив з соціумом

 

II. Відкриті питання

 1. Для чого Рей Бредбері вводить наприкінці твору «451° за Фаренгейтом» легенду про Фенікса?

2. Чому професор Преображенський знову перетворив Шарикова на собаку?

 

III. Твір-мініатюра (одна тема на вибір учня)

 

1. Опишіть експеримент Преображенського?  У чому полягають плюси і мінуси експерименту Преображенського? (за повістю М. Булгакова «Собаче серце»)

 

2. Опишіть можливий оптимістичний або песимістичний варіант (ваші роздуми)  щодо майбутнього Землі та людства (за романом «451° за Фаренгейтом»  Р. Бредбері).

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шимків Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Бойко Татьяна
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Ніколенко О.М., Зуєнко М.О., Стороха Б.В., Туряниця В.Г., Орлова О.В.)
Додано
19 травня 2023
Переглядів
1539
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку